Haha zo herkenbaar. Ik snoei elk voorjaar de appel en petenboom. Punten eraf net na de bloesemknoppen, en bij heel veel knoppen wat uitdunnen. Worden de takken steviger van en het fruit groter. Dit jaar met dikke buik dus bood man aan het te doen. Duidelijk uitgelegd hoe. Helaas veel te ijverig. Bijna alle bloesem eraf geknipt. Dit jaar dus geen overvloed aan appels en peren uit eigen tuin...
Haha! Eerst een jaar geen bloemen gehad. 2e jaar werd al wat beter. Maar voor ze het mooie formaat weer hadden toch wel 4 jaar. Inmiddels zijn ze er allemaal alweer uit.
Dat de bedrijfarts niet wist dat ik op therapiebasis aan werk was, terwijl toch 6 weken geleden besproken heb met hem, en hij wenste me beterschap... euhh ik ben niet ziek me kind is overleden... zucht
Waar heb je dat gelezen? Ze geeft kind in de auto een kus en daarna stappen ze uit met mondkapje op om bij onthaalmoeder aan te bellen.
Dit heeft mijn man vorig jaar gedaan, want dat moet dus 1x in de zoveel tijd . Ik kon wel huilen haha
Ik huil met je mee. Vreselijk die mannen haha. Mijn man zei om het goed te praten ‘ op internet stond dat je de zij(!) takken eraf moest snoeien.’ Toen ik vroeg welke zij takken die enige tak dan had bleef het stil. ‘Ohja, die tak had geen zij takken.’
Waar mijn mond van open valt is mijn schoonvader... Man was er zondag even naar zijn ouders voor moederdag, even in de tuin koffie drinken. Nou is jammergenoeg de hond pas geleden overleden en die hebben ze laten cremeren. Mijn kinderen wisten dat de hond dood was en vooral mijn jongste vind het moeilijk en heeft heel wat tranen gelaten. Vraagt mijn schoonvader aan haar of ze de hond wil zien, en komt tevoorschijn met een kleine urn. Dochter snapte het niet en vroeg waar de hond was. Ja zegt schoonvader die is dood en hebben we laten verbranden en nu zit hij hierin Kind helemaal overstuur en schoonvader snapte niet wat er aan de hand was en waarom ze zo moest huilen....
Ik ook! Stond al op het punt om hem er compleet uit te gooien. Nu lijkt het weer een beetje op een hortensia dus geef ik hem nog een kans