We zijn officieel al gescheiden. Hij had een zorg melding.. Volgens hun niets aan de hand, dus oude regeling (co ouderschap) weer van kracht.. Wat een feest Even in het kort natuurlijk
Het was mij vorige week ook opgevallen. En nog grappiger dat die dan nog vaak samen in een topic zitten . Volgens mij zit er ergens iemand die niet weet wat doen en dan maar tegen zichzelf praat
Nou ja, ik bedoel eigenlijk dat de verhoudingen/communicatie tussen jullie niet zo best zijn. Ook al ben je al 30 jaar gescheiden maar je blijft het niet eens over bijvoorbeeld de kinderen, dan kun je het nog steeds een vechtscheiding noemen. Sterker nog; de grootste ellende gebeurt het vaakst en het meest ná de officiële scheiding. Wat voor zorgmelding?
Tuurlijk! Voel je alleen niet verplicht. Ik geloof dat mijn ‘werk-Iris’ even naar boven kwam Het was geen nieuwsgierigheid; alleen maar interesse
Sorry vond hem wel grappig Ik ga er wel eens op uit/ op stap enz maar eruit hoeren heb ik nog nooit gedaan
Ik heb mijn telefoon net 2 weken en heb zojuist mijn 2e screenprotector gesloopt Echt die man van de winkel waar ik ‘m er op laat zetten zal wel weer lachen als die mij vanmiddag weer ziet
Hoe erg man en ik balen dat hij weer naar zijn werk moet. We hebben net de juiste flow hier thuis en genieten zoveel van elkaars aanwezigheid. Ondanks dat ik de hele dag thuiswerk. We zijn gewoon watjes denk ik
Mijn mond valt er van over dat er nog massaal op iemand gereageerd wordt die gewoon opzoek is naar aandacht. Waarom voeden?
haha te laat tijdens het lezen waren ze 5 pagina’s en een slotje verder. Maar kijk eens bij mama lizzy (aan elkaar) en je hebt weer wat te lezen
Oh ja. Die ken ik ja. Klets ik rustig in mee. Maar nog anderen? Dacht er een paar gespot te hebben maar ben daar niet zo goed in .
Met je eens. Ik merk dat ik me voorneem er niet op in te gaan maar dat dat me toch niet lukt op een of andere manier. Ik kan dat pas als iemand onder de negeerknop staat en ik echt niets meer van die persoon kan lezen. En daar vind ik deze net te popcorn waardig voor dus uit angst wat te missen doe ik dat dan weer niet
@GossipGirlxoxo ... eindelijk is mijn poetsdoekje binnen! Morgen eerst eens kijken of het echt met water alleen streeploos-schoon gaat!
Neeeee! Ik heb er nachtmerries van dat hij straks weer om 5 uur in de auto naar Amsterdam zit hoor! Juist zo heerlijk om in de ochtend met zijn 2 koffie te drinken en samen de kids te doen I feel u woman!
Wel goed uitwringen! Hij moet echt niet te nat zijn, hoogstens vochtig. Laat me even weten wat je er van vond.