hier ook bijna 2 uur geperst, ze wilden me op het laatst toch nog naar het ziekenhuis hebben en dat wou ik niet, dus toen oerkracht gevonden om het toch op dat moment en gewoon thuis te laten gebeuren.
Dat gevoel had ik ook....ook mijn man keek zo...hij liep even op de gang... de verpleegkundige keek ook zo toen ze naar binnen werd gesleurd door mijn man...en ook de gynaecoloog die om 19.55 eens kwam kijken deed zo er werd gedacht dat het een keizersnede ging worden.
Nee geen last gehad maar wel heel weird. Heb ook totaal niet geleden. Van de eerste 2 had ik het gevoel dat er een vrachtwagen over me heen was gereden qua spierpijn enzo de volgende dag. Bij de 3e ben ik de volgende ochtend zelf zonder rolstoel naar de auto gewandeld in de parkeergarage. Ook al mocht het niet echt totaal niet het idee dat ik bevallen was.
Dat er bij de herdenking van de omgekomen surfers geen 1,5m in acht gehouden hoefden te worden. En er met zovelen mensen afscheid genomen mocht worden. Gewoon geen woorden voor. Hoeveel mensen hebben hun dierbaren begraven zien worden via een livestream? Waarom nu niet? Echt, ik ben zo benieuwd naar de reactie van het kabinet hierop, ik geloof zeker dat hier vanavond vragen over gaan komen.
Wilde ik ook niet. Alleen als het echt echt niet anders kon. Nou kon uiteindelijk echt niet anders, maar als ik een keus had gehad, had ik zeker niet voor een ks gekozen.
Daar viel mijn mond ook wel even van open toen ik dat zag op fb. Ik dacht ook van goh, waarom daar een uitzondering? Terwijl afgelopen weken weet ik hoeveel mensen niet of nauwelijks afscheid hebben kunnen nemen van hun dierbare. Ik verwacht hier ook wel vragen van de journalisten over vanavond.