Nee het is niet DE reden mbt geslacht maar mijn gyn vertelde wel dat het EEN reden is om het niet te zeggen/vertellen/bepalen. Blijkbaar gebeurt het nog wel dat als mensen erachter komen dmv de nipt, het kindje laten aborteren omdat het niet het gewenste geslacht heeft.
Tegen dat je hier uw resultaten hebt ben je voorbij de termijn van abortus mss daarom dat ik zoiets nog nooit eerder hoorde
Ik zou er niet aan moeten denken om zoiets te doen zeg. Aan de andere kant, en nu roep ik ook maar iets wat me even te binnen schoot. Is het goed voor zo'n kindje ter wereld te komen als je niet 100% gewenst bent omdat je een jongen/meisje bent. Beladen onderwerp hoor.
Niet iets waar mijn mond van open valt, maar hier wordt lekker gekletst dus wie weet hebben jullie ideeen. Ik wil vanavond trakteren op mijn werk nog vanwege mijn verjaardag. Nu was iemand mij voor door te zeggen dat zij taart mee neemt vanavond. Wat is nog leuk om mee te nemen? Gaat om een vergadering niet om een nachtdienst oid
Ik denk dat het sowieso niet fijn is om ouders te hebben die zo'n sterk beeld en bepaalde verwachtingen hebben van een specifiek geslacht. Ik was vroeger bv meer een 'tomboy' dan princessen meisje en houd nog steeds niet van shoppen ed. Ben blij dat ik nooit de druk van mijn ouders heb gevoeld om me anders voor te moeten doen en juist de ruimte heb gekregen mezelf te ontwikkelen zoals ik ben.
Absurd. Wat mij betreft mogen ze het hele gebeuren wat betreft geslacht uit de nipt halen. Tenzij het gaat om afwijkingen die alleen of hoofdzakelijk voorkomen bij jongens of meisjes. Zoals turner.
Dat S2 constant als een nazi bovenop E zit, ze verklikt werkelijk alles, maar als B komt spelen, een ....kind...waar S2 mee bevriend is, dan is alles top en slopen ze alles.
Mijn mond valt open van een school hier waar een j oongen gevallen was, been gebroken en geen docent heeft hem geholpen. Moeder en tante hebben hem moeten ophalen.....
Is maar net wat je rekent vanaf de start. Ik had op vrijdag last van mijn rug en buik. Op zaterdag moesten we terug voor een kruik want die was al stuk (na 1 keer uitproberen) en we zouden op zondag naar een feest gaan van mijn schoonzus. Op de terugweg was ik zo beroerd en had ik behoorlijk veel pijn.(lees zat huilend in de auto en wist heel zeker dat ik niet op geest ging) Op zondag was het erger geworden en ik kon echt niet meer stilzitten en besloot aan het einde van de dag de verloskundige in te schakelen. S'avonds naar het ziekenhuis gestuurd met ontsluiting en op maandag om half 6 was hij er. En maar denken dat de zoveelste blaasontsteking er was die ze niet onder controle konden krijgen. Zo heb je in eens 5.5 week te vroeg een hummeltje in het ziekenhuis.
We hebben 3 weken geleden een andere auto gekocht. Vriend was nog even naar zijn moeder geweest om te showen. En daarna nog een paar keer. Gister vroeg ze heb je een nieuwe auto . Was ze het helemaal kwijt. En zo nog kleine dingen. Vind ik niet leuk en lijkt nu wel hard te gaan. En dat het zo gast valfd mijn mond toch wel van open
Hoe snel ik het vakantiegeld van mijn man aan het uitgeven ben terwijl hij nog slaapt en niet eens weet dat het er al is . Nu zijn de dingen die we zouden aanschaffen natuurlijk wel al besproken.
M'n mond valt open van het openlucht zwembad hier in de buurt. Vanwege de verscherpte regels mogen ouders niet naar binnen tijdens het vrijzwemmen. Kinderen tot 12 jaar wel. Kinderen die hun zwemdiploma hebben mag je bij de deur afzetten en later weer ophalen. Geen check of ze überhaupt hun diploma hebben. En dan nog, dan zou ik m'n dochters van 6 en 10 jaar alleen naar het zwembad laten gaan? Ik zal misschien wel een zeikerd zijn maar no way dat ik 2 jonge kinderen alleen naar het zwembad laat gaan