Leukermeer. En nee ik zou het jou niet aanraden Sorry moet een beetje lachen want als jij Saksen bent gewend, dan is dit echt een lachertje Het is vrij klein en het heeft niet veel. Het zwembad is ook ruk Maar het heeft wel een heel groot meer waar je heerlijk kunt zonnen en tegenwoordig kun je er ook wel echt wat luxere huisjes huren maar dan nog... Nee ik denk niet voor jou. Voor ons is het ook puur nostalgie dat we daar heen gaan. We gingen vroeger al met m’n opa en oma en daarna met onze ouders en nu zelf met onze gezinnen (zus en ik). We kennen er alles; de leukste winkels en restaurants en de omgeving is supermooi. Kijk anders even op https://www.leukermeer.nl/ Maar ik geef je op een blaadje
Volg even het schoonmaak tips topic. Ik ben bang als ik een appart topic open het als reclame word gezien en verwijderd word. En ik gun jullie juist die korting allemaal dus dat zou zonde zijn!
Ik moet ook nog nieuwe bestellen, maar ik wil die maat groter voor de ramen. Vind ik net wat fijner. Dus ik wacht nog even...
Had er mijn laatste bestelling eentje als cadeautje bij meen ik. Net wat handzamer voor ramen dan de kleine (vind ik)
Thx voor je eerlijke input, ik ga stuk Ik zag laatst nml een nieuwe Roompot in Nieuwvliet bad, die zag er wel super mooi uit en ook een leuke omgeving, vandaar dat ik het vroeg.
Wij hebben daar een paar jaar geleden gekampeerd. Erg leuke omgeving om te fietsen of wandelen. Zwembad was toen voor onze peuter en dreumes wel oké.
Dat ik eindelijk een opleiding heb gevonden die ik echt wil doen, tot ik het prijskaartje zag. 25000,-
Het is een hbo deeltijd opleiding richting accountancy. Ik wist dat studeren duur was/is, maar dit had ik even niet ingecalculeerd. En als ik dan daadwerkelijk accountant wil worden komt er nog een opleiding na
Dat mijn man, die eerst niet echt van kleur in huis hield, een paar maanden geleden al met een rood vloerkleed voor in de woonkamer thuiskwam (werkelijk schitterend!) en van de week aangaf een muur in de woonkamer diepgeel te willen verven. In de slaapkamer (waar the Magic happens ) had hij ook al een muur rood geverfd. Maar vandaag kwam ik thuis na het boodschappen doen en had hij ‘zie bijlage’ speciaal voor mij voor in de tuin gekocht. Als ‘echte’ Indiase mogen olifanten uiteraard niet ontbreken in en om het huis Wat een schat van een man heb ik toch! ❤️
Wat goed dat je een opleiding doet. Zegt ze jaloers want ik zou wel willen maar niet weten waar ik de energie vandaan moet halen. Knap hoor!
Nou ik doe hem nog niet en ik werk nu nog niet Maar straks zal het vast een uitdaging worden met werk of stage en gezin gecombineerd. Maar daarom wil ik wel iets gaan doen wat me echt leuk lijkt
Bedankt! Ik moet me inderdaad even gaan verdiepen in de financiering, maar was nog maar net van mijn stoel gevallen van het bedrag