Ja of pt van een andere praktijk die even binnen komen wandelen in het inloopspreekuur voor iets onbenulligs. Hallo, we nemen alleen waar voor spoedgevallen hé.
Maar jouw oudste is ook nog erg jong dus wellicht denk je er over een paar jaar anders over? Ik geef Ies ook nog geen telefoon. Ze heeft haar tablet (mijn oude), maar als de tijd voor mij voor haar rijp is, dan krijgt ze er eentje. En dan maakt het mij niet uit of ze 6, 8 of 14 is. Ik wil ook een beetje met de tijd meegaan ipv ‘vroeger was alles beter / ze kunnen zich toch ook vermaken zonder telefoon / we kletsen liever met elkaar’
"Wij en onze kinderen" ook hoor. Hier gewoon een tv en ipad in huis waar ze regelmatig op zitten. Vind het alleen niet nodig dat ze daarnaast ook nog elk een eigen mobiel hebben. Die komt als ze die echt nodig hebben en dat is mi pas op het VO dus krijgen ze dat ding op hun verjaardag in groep 8.
Ik moest de box ook perse zelf helemaal grondig uitsoppen. Want o wee als hij een spijltje overslaat. Heerlijk die hormonen! ( al ben ik in het dagelijkse leven nét zo erg)
Ja zo leuk! Wij zijn op vakantie. En het gaat hier 2 dagen sneeuwen. Ligt nu al zeker 5cm. Zo leuk voor de kids.
Ik zou denken dat het belangrijkste is dat het kleed in de wasmachine is geweest. Verder gewoon (vochtig) doekje over de ombouw. Ze eten de spijlen niet op neem ik aan.
Nou dit heb ik dus veel liever dan steeds maar weer die telefoons. Heb helaas vaak meegemaakt dat je ergens op bezoek gaat en men alleen voor de telefoon aandacht heeft. En ja op zulke momenten vind ik smartphones gewoon een stomme technologie. Ik kan me ook niet voorstellen hoe een 7-jarige daar verstandig mee om kan gaan. Als volwassenen dat vaak niet eens kunnen...
Mijn zoon heeft een klein beetje thee gemorst op zijn broek. Echt een klein beetje. Zegt hij : ‘ andr broe aan’ Het is maar een klein beetje thee, maar jij krijgt een andere broek aan als je dat fijner vind.
Hier sneeuwde het gisteravond flink. Toen we naar bed gingen was het wit, maar toen ik vanmorgen uit bed kwam was het al bijna weer weg