In zulke grote hoeveelheden bij elkaar komen is verder nergens voor toegestaan toch? Het was ook bijna niet mogelijk om 1,5 meter afstand te houden, berichtten diverse media. Dat was het gisteren op het stukje strand waar wij waren bijvoorbeeld wel (zo rustig dat je makkelijk 10 meter afstand kon houden van anderen). Maar al met al snap ik dus de demonstranten nog enigszins. Maar vooral de inconsequentie van Halsema stuit me flink tegen de borst.
Maar ik vind het zo ontzettend bizar dat je blijkbaar niet in kunt grijpen bij een ‘vreedzame’ demonstratie omdat er dan rellen komen. Hoe vreedzaam is het dan? Waarom is er niet gewoon vriendelijk en fatsoenlijk verzocht om vanwege veiligheidsredenen naar huis te vertrekken? Dat hoeft niet meteen met de ME erbij etc. toch?
Hoe is het dan in NL nu? Ik lees veel dingen over zwembaden dus vast heel heet... Hier is het de afgelopen dagen juist afgekoeld. 2 weken terug was het rond de 40 en nu "maar" 27 graden.
Het was vandaag 29 graden. Maar zoals je weet is warmte hier anders dan bij jou. Ik vond de 40 graden in Egypte beter uit te houden dan de 29 hier. En die airfreijer met zijn subsidie, was toch al bekend dat hij een betaald-door-de-overheid-demonstrant is.
.... volgens mij hebben ze meerdere hittegolven voorspeld voor de zomer....geniet nog even van vandaag, het is nu “koud”
Op Ameland. Het was de laatste. Voor de periode vanaf 24 juli tot einde zomervakantie. Net even Google gevraagd. JEUMIG wat een eind rijden is dat vanuit zuid Limburg
Man moest van mij wat ophalen van marktplaats.. Ik stuur hem naar een plaats vlakbij, ik had nog geen adres gekregen maar dacht, ga maar alvast rijden. Staat hij daar en had nog geen reactie dus dacht , ik kijk wel of er een telefoonnummer bij staat. Staat er een hele andere plaats bij de advertentie, 15 km verder
Ik had laatst naar een park gekeken op Ameland, ik dacht....leuk voor een weekendje! Tot ik idd ook zag dat het 5 uur rijden was
Voor een weekend te ver. Met de helft van de tijd zitten wij in Trier. Da's leuk voor een weekendtrip.