Waar valt jouw mond van open? Deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 22 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Mijn oudste heeft dat nu. Tips? Echt sinds 2 weken. Als brood naast z'n bord valt eet hij niet meer. Reden? Bacteriën en dan ga je dood.
    Krijg het niet recht gepraat of uitgelegd.
    Zo wilde hij ook een nieuwe tandenborstel. Mijn broek had ernaast gelegen.
    Bacteriën.

Gewooniemand vindt dit leuk.
  2. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.522
    30.990
    113
    Vrouw
    Geen enkele reden dus om voor de geboorte al te beginnen met grondig reinigen.

En eerlijk? Ik heb nooit meer dan een simpel doekje eroverheen gehaald. En mijn kinderen hebben nooit een stuk box in hun mond gehad. Het speelgoed wat er in lag wel.

Zwierezwaai vindt dit leuk.
  3. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Haha gelukkig is mijn zoon dan niet de enige! Deed ze dan ook zo dramatisch?
    Als hij hier drinken op de vloer morst pakt hij een doekje en maakt het zelf schoon.:| Op zich is dat wel handig al zeg ik het zelf.

hummeltje5 vindt dit leuk.
  4. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.445
    21.836
    113
    Oh dat lijkt mij echt lastig. Bij mijn oudste was het echt meer de "vlek" op zich, dat water opdroogde ging er bij haar niet echt in ofzo.

paula1984 en Ysabella vinden dit leuk.
  5. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Ik zou dat dan zelf van de grond pakken ( alleen thuis waar je weet dat het schoon is) en opeten om te laten zien dat het gewoon kan. En met de tandenborstel precies het zelfde, ik zou er zelf absoluut niet in meegaan. Zijn er geen kinderboeken met dit soort onderwerpen?

hummeltje5, citroenrasp en Diazz vinden dit leuk.
  6. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Kan het niet meer met je eens zijn.
    Maar ik kan er sowieso niet zo goed tegen als de vrouw iets beter kan dan de man. Tenminste; zeggen dat je iets wil doen ipv je man. Misschien komt dat omdat mijn man het gewoon net zo goed kan als ikzelf en ik mezelf aangeleerd heb om dingen ook aan hem over te laten. Want wat gebeurt er vaak? Dat iemand het allemaal zelf (wil) doen en daarna gaan lopen klagen dat ze zo moe zijn/het allemaal moeten doen/er alleen voor staan/druk druk druk.

Mamafiets, Liekje81, citroenrasp en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Mijn man maakt beter schoon als ik, hij doet het alleen bijna nooit. :roflmao::|

Toen ik zwanger was van mijn zoon mocht ik niks meer en moest hij stofzuigen, we woonde destijds in een appartement van 89 vierkante meter daar kon hij zo 3 uur over doen, maar het was wel perfect schoon. :o:

8. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.907
    2.067
    113
    Ik heb toen de oudste een baby was echt letterlijk op mijn handen gezeten als haar vader haar boven aan het verzorgen was. En constant in mijzelf herhalen..... hij doet dingen anders dan ik, dat is niet slechter alleen anders

NiVa0230, femkes, Gewooniemand en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Zo jammer hé! Ik ben echt net een klein kind w.b.t sneeuw, hou ervan! :D

Zxcvb vindt dit leuk.
  10. Ella1988

Ella1988 Fanatiek lid

7 jun 2018
    1.047
    674
    113
    Zo herkenbaar!

11. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ben het helemaal met je eens hoor. Maar qua schoonmaken doe ik het zeker een stuk beter en grondiger dan man:roflmao: Klagen zal ik dan ook nooit doen, omdat ik het gewoon zelf graag doe. Ik vind dat oprecht fijn om zelf te doen.
    Maar hij doet wel zijn best, en dat vind ik veel belangrijker. Als hij de was inruimt, is dat altijd te zien bijvoorbeeld. Alsof hij het er van 10 meter afstand ingegooid heeft. Maar zal er nooit wat van zeggen, behalve “Dank je wel lieverd, dat scheelt mij weer sjouwen en inruimen”. En zo zal hij andersom ook zijn dingen bij mij hebben, zoals het wassen van de auto, dat is echt zijn ding, en raffel ik lekker af :p

12. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Oh herkenbaar! Mijn man doet er ook 3x zo lang over, maar wel grondiger dan ik :roflmao:

Iertje81, Ysabella en Diazz vinden dit leuk.
  13. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Ik doe dat ook nog weleens; vooral toen ik met m’n nek zat. Maar weet je? Ik vind het gewoon ook een beetje alsof het een diskwalificatie is naar mijn man of zo. Hem klein houden. Ik weet niet of ik de juiste woorden gebruik hoor maar ik heb het één keer zien gebeuren. Een vriendin die haar kind om ging kleden nadat haar man baby had aangekleed. Die snel nogmaals ging stofzuigen nadat man het had gegaan. Die hem letterlijk dingen uit handen trok en zei; ‘laat maar weer; ik doe het beter.’
    Ik kan me voorstellen dat je dat als man op z’n zachtst gezegd verschrikkelijk vindt en ik nam me toen voor; dit nooit!

hummeltje5, Liekje81, Gewooniemand en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Ik denk dat het ook gewoon ligt aan de manier waarop. Je kunt iemand kleineren om te laten merken dat jij het ‘beter’ doet maar je hebt ook jouw manier. En die is prima toch?

hummeltje5, Gewooniemand en Diazz vinden dit leuk.
  15. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Mijne maakt ook beter schoon ben ik bang :oops:
    Tijdje geleden hadden we van die beestjes weet je wel in de keuken? Dag later zijn de laatjes weer schoon en niet door mijn toedoen :roflmao:
    Ik wilde nog even pissig worden omdat hij al m’n meel, suiker, zout, etc had weggegooid maar ik dacht toen; ‘dit is niet het moment Ier. Niet het moment ‘ :roflmao:

hummeltje5, Gewooniemand, Diazz en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.445
    21.836
    113
    Haha mijn man heeft me juist leren schoonmaken. Maar dat komt ook wel omdat hij als professioneel schoonmaker heeft gewerkt.

hummeltje5 en Diazz vinden dit leuk.
  17. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Wat doe je als werk dan als je professioneel schoonmaker bent?

18. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Dat ik gisteren, toen m’n moeder er was om voor de kinderen te zorgen omdat ik dikke vette griep heb, me even weer kind voelde.
    Ze kwam binnen, zag me en zei; ‘naar bed. Ik ben er. Ik zorg voor alles en jij gaat slapen.’
    Ik wist het wel, maar toch zakte m’n mond open toen ik in bed lag en me bedacht dat je, ook als moeder, je af en toe weer even kind wil voelen en er even voor je gezorgd wordt zoals alleen een moeder dat kan ❤️❤️❤️
    En toen ze me een kruik kwam brengen en over m’n hoofd aaide en bij me bleef tot ik bijna sliep zei ik nog zachtjes; ‘hou zoveel van je’ ❤️

hummeltje5, femkes, Liekje81 en 7 anderen vinden dit leuk.
  19. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.729
    18.836
    113
    Vrouw
    Voel je u terug slechter mss?
    Aangezien je onlangs schreef van naar het zwembad gaan?

20. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.515
    13.803
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ja ik weet niet. Wil gewoon genoeg achter de hand hebben voor onverwachte problemen/uitgaven, of dat nou voor onszelf of n ander is.

Wel n super vooruitgang zeg van -10.000 naar +3.000! :thumup:

YaelStone vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina