Daar hoef je je niet slecht over te voelen. Dat is gewoon het lastige met kinderen dat je niet altijd overal kan zijn en bij jullie zal dat vanwege zijn ontwikkeling extra moeilijk zijn. Je doet je best, je hebt goed gehandeld.
Ja ze moesten precies weten welke het was en welk merk. Op de foto kun je zien dat hij totaal intact is en daarom mogen we afwachten. Ben wel heel blij als hij eruit is.
Dank je wel je woorden doen me goed. Mij man storte tegen de grond toen hij de foto's zag in het ziekenhuis. Hij was zo verdrietig. De verpleegkundige zei je bent juist een held! Dat je binnen 5 kwartier na inname als hier bent! Je zoon kan niet praten of uitleggen dat maakt het extra bijzonder dat je zo snel was.
En heeeel belangrijk dat je er zo snel was. Mijn tip is wel, als je ook maar iets geks merkt aan hem, gelijk teruggaan hoor.
Wat goed dat de verpleegkundige dat uitsprak! Dat is namelijk de clou. Het is zo moeilijk om hier snel bij te zijn en jullie waren dat ondanks de extra uitdagingen. Ik hoop ook dat jullie de batterij snel terugzien, dat zal een hoop rust geven.
Jeetje wat schrikken joh. Kan dat geen kwaad die batterijzuren in zijn maag en darmen dan als dat vrij zou komen? Maar voel je niet schuldig, dit soort dingen gebeuren in een bliksemflits. Kinderen zijn zo ontzettend snel.
Niet schuldig voelen hoor. Je kan nog zo goed opletten maar je kunt niet alles voorkomen. Hopelijk loopt het goed af en is alles snel opgelost.
Ik weet niet wat jouw buren wel of niet denken. Maar mijn buren zijn ook echt tokkies. Om 11 uur in de avond weet iemand natuurlijk wel dat je niet moet gillen en schreeuwen.
Wel als het om een knoop cel batterij zou gaan. Deze batterijen kunnen meestal geen kwaad mits intact. Dat is wat ons is verteld. Wel moet hij er binnen 10 dagen uit zijn. Het schuld gevoel moet even slijten.
Ik zou er ook van onder de voeten zijn maar het is gebeurd en je hebt top gehandeld door zo snel te reageren.
Schuldgevoel krijg je er gratis bij als ze geboren worden. Kilo’s en kilo’s sleep je mee! Het is compleet niemand zijn schuld, probeer dat als een mantra voor jezelf te herhalen. Kinderen zijn van nature altijd benieuwd naar iets en hoe harder wij gillen dat het niet mag, hoe benieuwder dat ze zijn. Houd je taai en probeer het los te laten. Ik wens mee voor een snelle doorgang!
@paula1984 wat schrikken zeg. Goed gehandeld. Hopelijk snel de batterij er uit en loopt het allemaal met een sisser af. En zoals gezegd niet schuldig voelen dit soort dingen gebeuren nou eenmaal.
@paula1984 top gehandeld! Wat een schrik kunnen ze je bezorgen he, die kids! Maar knap dat jullie het zo snel doorhadden... Hopelijk snel een volle luier incl batterijtje! Ik duim!
Mijn mond valt open van mijn vriend die zonder grappen al 3 volle dagen op de bank zit/ligt in vrijwel dezelfde houding omdat hij breaking bad van begin tot eind aan het bingen is en hij kan niet stoppen... overdag valt hij in slaap daar tot uur of 14:00 en daarna kijkt hij tot uur of 06:00 die serie (gisteren 9:00). Verder ligt hij in het pikkedonker zonder frisse lucht en komt alleen uit zijn hol om naar de wc te gaan dat een menselijk lichaam dat trekt zonder te protesteren vind ik heel bijzonder omdat ik na 2 uur zitten echt iets MOET gaan doen.. even lopen, huishouden, koken, weg, IETS!! Ik hoop dat ze ooit nog eens proefkonijnen zoeken voor een slaap of lig-test waarmee je een miljoen euro kan winnen ofzo ik schrijf hem linea recta in!