@GossipGirlxoxo Hier nog een adresje voor je, volgens mij gaat het helemaal goedkomen met de afleiding O ja, hier is het echt dweilen met de kraan open qua poetsen, dus ik kan je zo een heel schooljaar lang bezig houden
Nee dat bedoelde ik ook niet. Dan heb ik mij verkeerd uitgedrukt. Maar de GGD maakt dat onderscheid ws omdat je met geel/groen snot iig zeker bent van een verkoudheid. Maar genoeg over snot haha.
Nee dan kan mijn zoontje zijn eerste jaar in groep 1 ook wel op z’n buik schrijven als hij net als afgelopen jaar van september tot maart verkouden is zo ongeveer
2 van mijn zussen hebben ook gedemonstreerd 1 in Amsterdam en 1 in het buitenland. Kan niet in woorden uitdrukken hoe trots ik op ze ben!
Mijn mond valt open van ..... Na jaren in de financiële shit te hebben gezeten, is er nu zocht op het einde. Nog 3 jaar afbetalen, geen nieuwe kosten meer en dan klaar. Onze molensteen is verkocht. Nu is er ook ruimte in mijn hoofd voor andere zaken. Zo meldde mijn man ineens dat hij mijn kentekenbewijs had.... Verdorie, had je dat niet eerder kunnen zeggen?. Dus gelijk achter de verzekering aan gegaan om die over te zetten naar een andere maatschappij. De huidige loopt via een tussenpersoon. Ik gebeld met een verzekeraar en ik ga gewoon 12 euro per maand minder betalen.... Ik moest nog wel iets hebben van de tussenpersoon en hij begon weer over het oversluiten van de hypotheek. Oversluiten kost 18000 euro met boetes en kosten tussenpersoon. Lang verhaal maar de lasten worden niet lager.... Dus afgekapt. Gelijk maar even een overzicht gevraagd van alles wat wij bij hem hebben lopen. Dus alles verzekeringen gaan weg bij hem. Hypotheek wachten we nog even mee, over twee jaar komt de hypotheek vrij, dwz, oversluiten wordt dan kosteloos. Dus dan gaan we daar mee aan de slag. Helemaal klaar met die vent
Hahaha dat had ik de eerste week ook toen mijn jongste dochter naar school ging. Dacht echt van hoe ga ik nu verder leven zonder kind in huis overdag. Om 12 uur had ik het hele huis aan kant. Op een gegeven moment werd ik weer wat luier en had ik dat niet meer. Maar goed inmiddels huppelt er hier weer een dreumesje rond. Denk dat ik bij hem wel echt ga huilen, want hij is echt mijn allerlaatste. Maar dan ga ik wel weer terug werken denk ik
Ik kreeg van vriendinnen ook al te horen dat ik echt wel eens lui ga worden hiervan en niet nog 2 uur zit af te tellen tot ik haar halen mag. Ik ga na de zomervakantie ook een paar uurtjes werken onder schooltijd. Anders duurt een week wel heel lang zo alleen thuis.
Dat onze tv morgen eindelijk binnen komt. 2 weken geleden besteld, zou op voorraad zijn. Toen werd t een week later, daarna rond 10juni en nu hebben we de bevestiging dat hij morgen komt. Ben nog wel een beetje sceptisch
Van de mensen in de wijk/stad hier. Kom net thuis, staat een van de buren te ruzien met een stel twintigers. Blijkt dat die twee op de trap in de hal zaten (binnen dus) te roken en joints te draaien. De buurman had ze gevraagd weg te gaan, deden ze niet want ze wachtten op iemand. (Standaard smoes van onze ongewenste gasten). De buurman had gezegd, dan maak ik een foto voor de groepsapp, dan kan degene bij wie jullie horen zich melden. Waarop die man de telefoon bijna uit zijn handen sloeg. Waarna enorme discussie bij de deur. Ze wilden maar niet weggaan. Begint die kerel over de black lives matter demonstratie, en dat hij beter moest weten (de buurman is ook getint). De buurman antwoordde cynisch dat hij "blij was met zijn witte binnenkant". Waarop die kerel begint over homo dit, flikker dat, pisnicht... ik heb hem er even aan herinnerd dat wat hij deed niks met kleur te maken had maar met wat zij hadden gedaan, en dat als hij vond dat dit racisme was hij niet zelf op de geaardheid van de buurman kon schelden. En aan zijn vriendin, die vond dat ze niets fout deden, gemeld dat ik dan de volgende keer ongevraagd kwam chillen in haar huis (maar dit is de hal, niet je huis - jawel, dit is het huis van mij en de buren). In het kader van dingen die we niet gaan missen als we naar de provincie gaan...
2 mond open momentjes vandaag. Vanmorgen gereageerd op een nestje kittens dat we er 2 willen adopteren. En binnen een uur reactie dat ik ze zaterdag mag komen uitzoeken Al maanden aan het kijken en steeds zijn er teveel reacties voor mij. Dat ik vandaag naar de hornbach ben gereden. 5 minuten met open mond op de parkeerplaats ben blijven staan. Een rij van hier tot gunder van mensen die stonden te wachten tot ze binnen mochten. Vervolgens doorgereden naar de welkoop. Super rustig al mm spulletjes bij elkaar gezocht. Allemaal voor onze nieuwe vriendjes. Bij de kassa heel leuk gesprekje. Ze konden raden dat we kittens gingen krijgen . En nog een pottenbakker en zak voer cadeau gekregen. Ik ben helemaal blij dat ik niet in die rij ben gaan staan.
Ik voel me geroepen! Alleen denk ik dat je hier weer gillend wegrent met het huishouden dat iets meer achter loopt dan ik zelf fijn vind. En sowieso zijn wij rommelig.
Puur uit interesse, ik lees wel vaker dat iemand zichzelf (hun huishouden) rommelig vindt. Iets wat ze dan zelf eigenlijk geen probleem vinden, maar wat versta je dan zelf onder rommelig?
Op slechte momenten ligt er eigenlijk overal wel wat dat gewoon opgeruimd had kunnen worden. Ik noemde het in dit geval ook omdat ik weet dat @GossipGirlxoxo niet opgemaakte bedden rommelig vindt. Die worden hier dus praktisch nooit opgemaakt. Alleen als ik net schone lakens erover heb gedaan, dan leg ik het vaak nog een soort van netjes neer. Om bij de slaapkamer te blijven. Mijn vieze was ligt vaak op de grond. Mijn schone was zit in een wasmand gepropt. Dat van mijn vriend net zo. Nu moet ik hier ook wel bij zeggen dat we op dit moment geen kledingkast boven hebben. Anders had ik het wel wat vaker opgeruimd. Maar dan nog zou het geen vreemde situatie zijn bijvoorbeeld. Beneden liggen er schoenen in een hoekje ipv netjes in een schoenenkastje bijvoorbeeld.
In dat geval ben je volledig welkom hier! Het is alleen wel aan de andere kant van Nederland. (Achterhoek)
Wat voor beeld moet ik me daarbij voorstellen? Ik krijg het beeld van de keukentafel van mijn ouders voor me. Maar dat hoop ik voor @Whysteria maar niet. Onze tafel ligt dus ook wel eens zooi op wat er niet hoort.
Dat is al de 3e keer dat ik daar iets over hoor, dat moet toch wel een attractie zijn Zo clean als ik ben....zo weinig last heb ik daarvan bij vriendinnen hoor! Ik vind het daar altijd aangenaam gezellig