Ik heb dus ook een vriendin waar het een echt slagveld is. Ze heeft in haar inkom zo een wasmand staan van ikea vol schoenen. Dat is netter dan op de grond MAAR dat is echt een stinkende mand. Haar tafels liggen vol met vanalles. Tekeningen, gsm laders, boekjes, kruimels,.... Stoelen altijd bergske kleren op. Maar het is daar altijd super gezellig. Soms wou ik dat ik wat meer als haar was zelfs.
Mijn zoon heeft toestemming om wel naar school te haan. Die is letterlijk altijd 'verkouden'. Zijn neus loopt gewoon standaard leeg.
Ah, gevonden! Zo wil die van ons er ook nog wel eens uit zien. Alleen word ik daar vreselijk onrustig van. Dus probeer ik hem toch wel weer leger te ruimen. En gelukkig voor Whysteria (of voor mezelf) haalt het bij lange na niet de tafel van mijn ouders.
Geweldig! Hier ook wel eens alles is dan netjes, en zo ligt er weer van alles op.. soms denk ik hoe dan haha!
Voor mij is dat al vreselijk. Ook dat kopje zonder oortje. Smijt dat weg begot . Nog erger dus bij uw ouders?
Uh, ja. Neem dat wat er op haar tafel ligt. Probeer dat op een kwart van de tafel te proppen (ja, dan moet je de hoogte in) en denk dan de rest van de tafel er ook zo bij.
Wij zouden vandaag onze nieuwe koelkast krijgen. Afgelopen zondag is de oude opgehaald. Dus we leven al een paar dagen uit een koelkast waar een pak yoghurt, pak melk, beleg en 1 saus in past... Maar nu hebben ze geen idee wanneer het geleverd wordt. Heel irritant! Hopelijk hebben jullie morgen wel de levering
Hoe komen ze daarin dan? Heb je geen code, sleutel oid nodig? En ik ben nu wel nieuwsgierig waar je woon. Lijkt me echt super irritant inderdaad!
Dít is de exposition en ce moment. Ik vind hem persoonlijk best wel understated vergeleken met eerdere inzendingen. De corona hygiënemaatregelen zijn hier óverduidelijk ook binnengeslopen. .. ATTACH=full]653038[/ATTACH]