Arm mannetje! Beterschap, hopelijk is hij snel weer opgeknapt. Zou idd de verzekering bellen voor wachtlijstbemiddeling, en met de kno overleggen over de amandelen.
@Iertje81 Aahh knuff voor jullie. Hopelijk is hij snel beter met buisjes en zonder amandelen dat laatste scheelt een hele hoop vaak!
Ja en ook met eten, maar dat vond ik niet zo erg. Dat drinken baarde me meer zorgen. Hij is nogal aan de ehhhh, forse kant
Er is zo ook een plaatje van een bus waarbij je moet zeggen of de bus naar links of naar rechts rijdt. Naar het schijnt kunnen veel kinderen hier direct antwoord op geven en doen volwassenen er veel langer over. (antwoord en uitleg staan hier: www.hln.be/wetenschap-planeet/kinderen-lossen-deze-puzzel-sneller-op-dan-volwassenen~a81b1090)
Ja ik heb net de arts gesproken en die zegt dat ik het moet overleggen met de kno Nou, dat is het eerste wat ik maandagochtend doe. Bellen met de kno
Mijn eerste idee, zonder verder te lezen is dat de bus naar ....... gaat. Kijk ik langer, dan zie ik weinig verschil Ga nu lezen wat er staat.... Haha fout! Mijn antwoord even weg gehaald.
Ik dacht gelijk links, niet om de uitleg maar omdat aan de rechterkant het achterraam anders eruit vind zien haha
En geven ze zelf ook nog iets van de urgentie aan? Ik zou zeker ook meteen vragen om die amandelen te verwijderen trouwens.
Dat mensen op Facebook filmpjes of foto's delen met info die niet klopt. Er gaat nu een filmpje rond van een ernstig ziek meisje die een psalm zingt, staat er boven dat zij overleden, terwijl dat niet zo is. Er zijn wel meer hondjes die Fikkie heten.
Ik had donderdag al gebeld naar de kno dat hij weer ontstekingen had en hij staat in ieder geval op de spoedlijst.