Waar valt jouw mond van open? Deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 22 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Nee toen hij uit ging was het over. En idd de intro is wel apart als je als volwassene terug kijkt.
    Niet grappig maar ik snap je reactie wel hoor. Heb het zelf ook regelmatig met dingen die hij doet.
    En als ik dan na lang serieus luisteren in lachen uitbarst lacht hij vaak mee en ziet in dat het wel beetje grappig is.

hummeltje5 vindt dit leuk.
  2. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.608
    4.023
    113
    Vrouw
    Dat kan ik me echt heel goed voorstellen inderdaad!
    Fijn dat de paniek bui in ieder geval over was zodra het filmpje uit ging :)

paula1984 vindt dit leuk.
  3. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Je hebt toch ook gewoon billendoekjes op waterbasis? Die hebben wij bijna altijd. Zelfs Etos eigen merk heeft geloof ik op waterbasis.

4. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.445
    21.836
    113
    Zou natuurlijk best kunnen dat het werkt hoor, maar ik bedoel meer ivm slechte chemicaliën die je (ik althans) echt niet op een babygezichtje wil smeren.

5. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.445
    21.836
    113
    #525 citroenrasp, 26 feb 2020
    Laatst bewerkt: 26 feb 2020
    Geen idee, het is al jaren geleden dat ik doekjes ben gaan maken, ik vermoed dat ze die in 2009 nog niet hadden. (En omdat jongste nu ook al ruim 4 jaar zindelijk is ook al jaren geen doekjes meer gemaakt.)

6. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.445
    21.836
    113
    Chlorix-doekjes zijn desinfectiedoekjes. Onder schoonmaakdoekjes versta ik iets anders dan dat. Maar inderdaad, ik blijf erbij dat babydoekjes heel erg schadelijk voor de huid zijn.

Vergeten en Zwierezwaai vinden dit leuk.
  7. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Als dat zo was, zouden ze echt niet op de markt zijn of gekocht worden.

8. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.729
    18.836
    113
    Vrouw
    citroenrasp vindt dit leuk.
  9. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Dat er chemische stoffen in zitten geloof ik direct. Dat dit schadelijke stoffen zijn geloof ik misschien maar dat deze schadelijk zijn in de hoeveelheden die in de billendoekjes zitten geloof ik niet.
    Ik ben gezegend met kinderen zonder huidproblemen dus heb misschien makkelijk praten.

hummeltje5 en Kaatje92 vinden dit leuk.
  10. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.445
    21.836
    113
    Daarin geloof ik persoonlijk niet echt, sorry.
    Er zijn genoeg dingen die slecht zijn en toch niet worden verboden.

Vergeten en Zwierezwaai vinden dit leuk.
  11. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.445
    21.836
    113
    Dat denk ik ook. Mijn kinderen kregen er echt last van. Sowieso kon ik zelf totaal niet tegen de geur ervan.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  12. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Iertje81 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  13. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Ik geloof ook echt wel dat kinderen met een gevoelige huid er (heftig) op kunnen reageren, maar bepaalde merken bestaan nog steeds en dat is niet omdat het zo super slecht is lijkt me.

14. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Producten voor baby's worden altijd streng gecontroleerd. Daar zijn echt wel strenge eisen voor.

Maar goed ieder z'n eigen mening.

15. Ansel

Ansel Actief lid

11 aug 2019
    495
    640
    93
    Vrouw
    :oops:
    Ik loop een beetje veel achter met bijlezen :oops: maar hier wou ik toch even op reageren, omdat het zooo herkenbaar is. Ook hier is de zoon nooit vlot geweest met een loopfiets: ik begrijp je omschrijving dan ook helemaal :roflmao:. Steppen kwam trouwens ook laat. Net zoals bij jou was hij op andere vlakken (puzzelen, tellen,... ) wel snel en ook hij heeft hij een zus die qua grove motoriek net geen enkele uitdaging uit de weg gaat. Het leek alsof ik over mijn eigen kinderen aan het lezen was :p

(Sterkte trouwens met je fysieke klachten/periodieke ingrepen/... Ik las ongeveer gelijktijdig met het fietsbericht ook je post over je auto-ongeluk & bijhorende gevolgen. Toen ik net op het forum kwam, had je eens een foto gepost waar je één of ander beest (een kameel?) in moest zien te vinden. In datzelfde topic haalde je toen iets aan over je ongeluk, maar zonder veel details verder. Doorvragen vond ik als nieuw lid niet echt gepast :oops: maar ‘t was wel blijven hangen, zeker als je het in latere berichten ook kort had over medicatie en/of pijn. ‘t Volledige verhaal is alleszins wel heftig :( Hopelijk kan de medische wetenschap ooit toch nog een meer permanente oplossing bieden...)

16. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Ik heb inhoudelijk niet echt iets toe te voegen aan wat er met je zoontje speelt omdat ik dat niet van dichtbij (nog) meemaak. Maar ik vind wel dat je het super aanpakt met hem! Dat wilde ik alleen maar even zeggen.

17. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Ik weet niet zo goed hoe ik het moet vragen omdat ik je te wil beledigen of zo, maar hoe denk jij dan bijvoorbeeld over medicijnen waar spullen inzitten die niet zo goed zijn voor een baby? En dan heb ik het over antibiotica, cortisonen, middelen tegen ADHD (ritalin e.d.), pijnstillers, etc.
    Ik merk dat ik daar heel makkelijk in ben; als het maar over gaat.

Paardenbloem en citroenrasp vinden dit leuk.
  18. GossipGirlxoxo

Dank je wel! Lief van je, en dat hoop ik ook! Blijf erin geloven in ieder geval de medische wetenschap gaat zo snel.

Ansel vindt dit leuk.
  19. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.445
    21.836
    113
    Medicijnen vind ik persoonlijk totaal iets anders dan een doekje dat je makkelijk voor een gezonder variant kan vervangen. Maar bv pijnstillers ben ik ook niet zo'n fan van hoor, het is veel beter (voor het opbouwen van weerstand) om pijn/griep gewoon uit te zitten. Laatst toen mijn kinderen koorts hadden wel gegeven overigens. Ik heb trouwens nog nooit gehoord over ritalin in bij echt jonge kinderen.

Ik ben overigens niet snel beledigd hoor, maakt voor mij verder niet erg uit hoe je de vraag stelt ;)

20. GossipGirlxoxo

Maar pijnstillers zijn er toch niet om een virus te onderdrukken maar om pijn te onderdrukken? Die maken toch geen verschil in weerstand. Van een pijnstiller gaat griep namelijk niet over of word minder maar je bestrijd symptomen waardoor je je lekkerder voelt. Net als bijvoorbeeld bij kiespijn of oorpijn? Ook gewoon pure interesse hoe jij daar over denkt en geen aanval op je mening?

Deel Deze Pagina