Waar valt jouw mond van open? Deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 22 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ethan en Olivia?
    Ethan is de zoon, Olivia is geen dochter hoor ;)
    Absoluut niet zelfs :roflmao:

zara1983 vindt dit leuk.
  2. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.516
    13.803
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Klopt dat de oudste jong is. Daarom zei ik ook: 'als het ons gaat lukken gaan we proberen het gebruik van mobieltjes nog even uit te stellen'.
    Ik heb ook geen glazen bol dus misschien denk ik er over een paar jaar wel heel anders over.

Vwb. je laatste zin: ik zie het zelf niet persé zo dat met je tijd mee gaan contra is aan de andere 3 dingen die je zegt. Het kan toch ook náást elkaar bestaan?

Overigens vind ik ook niet dat je pertinent kunt stellen dat je niet met je tijd mee gaat als je het gebruik van mobieltjes zo lang mogelijk probeert uit te stellen.

Evanesco en Paardenbloem vinden dit leuk.
  3. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.516
    13.803
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Nav. dit bericht valt mijn mond ervan open dat @GossipGirlxoxo je bericht nog niet heeft geliket :roflmao:

lidu1, GossipGirlxoxo en Paardenbloem vinden dit leuk.
  4. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.516
    13.803
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Hahaha nouuuuu, daar verbaas je je nog over!
    Toevallig vandaag door foto's gespit van de oudste. En ja hoor: box in de mond :rolleyes:

Overigens hebben we hem met 1,5 jaar over moeten doen naar een (ijzeren) peuterbed omdat ie letterlijk de splinters van zn houten ledikant vrat! :eek:

Mamafiets, Gewooniemand en Paardenbloem vinden dit leuk.
  5. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Ik kreeg echt het idee van wel omdat ze sprak over haar broertjes en zusjes.:oops:

Wat vind jij van die familie?

6. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.516
    13.803
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Vanavond samen uit eten geweest.
    Komt op een gegeven moment een groep van 5 man binnen. Ik zat er met mn rug naartoe. Zegt mn man na een poos dat ze allemaal op hun mobieltje zitten te kijken/tikken. Dus ik: aha, ik vond ze al zo rustig.

Echt waar, we zeggen het iedere keer weer tegen elkaar als we uit eten gaan; dat we blij zijn dat we nog gewoon praten tegen elkaar en die dingen niet op tafel komen.

Zonde toch om uit eten te gaan en allemaal in je mobiel te duiken en niet te genieten van de andere omgeving? Dan kun je net zo goed thuisbezorgd.nl bellen als je eens wat anders wilt eten..

Anouk2005, Kaatje92, citroenrasp en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Neilia

Neilia Niet meer actief

Olivia heeft het in een aflevering over haar eigen familie.

heel apart, vind het wel grappig om te zien.
    Maar kan me bijna niet voorstellen dat je je kinderen zo wilt opvoeden.
    En kan me ook wel voorstellen dat de oudste kinderen tegendraads gaan doen.

8. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.516
    13.803
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Als ze jong zijn halen ze echt wel hun handjes langs de spijlen. En als die dan maanden/jaren stof heeft vergaard vind ik dat toch best wel vies gezien ze hun handjes vaak in de mond stoppen.
    Dus grondig reinigen vlak voor de geboorte vind ik echt zo gek nog niet.

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.309
    36.175
    113
    Deels wel vind ik. Ligt eraan ook tot wanneer je het uit wil stellen uiteraard, maar zodra ze naar de middelbare school gaan wordt toch ook wel verwacht dat ze een mobiel hebben.

Iertje81 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  10. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Nou dat sneller over betwijfel ik dan wel met die zetpil omdat een virus een kwestie van uitzieken is. Ik denk wel dat het verloop wat dragelijker is.

hummeltje5, Gewooniemand, suus1983 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. GossipGirlxoxo

Absoluut dat ik dat zou zeggen, kleine moeite om iemand een lach op het gezicht te toveren!

hummeltje5 en Ansel vinden dit leuk.
  12. GossipGirlxoxo

Ik ben schoonmaak freak maar bij stof volstaat gewoon een doekje met sopje in mijn ogen. Als hij schoon is opgeborgen komen er niet spontaan vieze vlekken op.

Mamafiets en Gewooniemand vinden dit leuk.
  13. GossipGirlxoxo

Had hem niet gelezen. Hier is de box trouwens door man in elkaar gezet toen ik in het ziekenhuis lag na bevalling en door mijn zus gesopt. Geen seconde nagedacht dat over te doen en inderdaad elke dag de box schoongemaakt incl spijlen toen ik thuis was en toen ze ging zitten en met haar handen eraan ging zitten werd dat 2x per dag. Toen was de ellende van de onderste plaat schoonmaken door de spijlen heen wel voorbij. Wat een drama was dat toen de box op de hogere stand stond.

hummeltje5, Gewooniemand en Diazz vinden dit leuk.
  14. GossipGirlxoxo

Maar dat box in de mond verhaal is vanaf een maand of 5 als ze zelf gaan zitten. Een newborn baby ligt op het boxkleed en raakt niets aan.

Mamafiets en Zwierezwaai vinden dit leuk.
  15. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    @GossipGirlxoxo kent mij inmiddels langer dan vandaag, en is niet anders gewend :roflmao:

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  16. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Over die onderste plaat hadden we het laatst nog tijdens onze vergadering. Wat een ellende die plaat:D

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  17. GossipGirlxoxo

@Diazz dit gaat over pamperdoekjes vs. Glorix doekjes... je moet dit even aan je man laten lezen :roflmao::roflmao::roflmao:

Diazz vindt dit leuk.
  18. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Whahaha! :roflmao::roflmao::roflmao: Hij kan beamen dat die doekjes branden als een tierelier t.o.v billendoekjes en vochtig toiletpapier. Net of hij een pot sambal gegeten had :roflmao::roflmao: Hij heeft er nog nachtmerries over :D En ik lig alweer in een deuk hier!

GossipGirlxoxo, Kaatje92 en Gewooniemand vinden dit leuk.
  19. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.451
    21.855
    113
    Ik heb de box ook heel lang laten luchten in de tuin nog. De muffe geur van jaren stof gaat er echt niet zomaar af met een sopje, misschien dat ik gewoon veel te gevoelig ben voor geuren, maar ik bleef het gewoon ruiken.

20. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik kan niet anders zeggen dan dank je wel :oops:
    Of mijn visie de juiste is geen idee, maar ik blijf bij mijn gevoel en de maatschappij veranderen gaat niet. Hij zal een weg moeten vinden binnen de wereld zoals hij is.
    En dat gaat hem ( en ons) lukken :)

Deel Deze Pagina