Waar valt jouw mond van open? Deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 22 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje92

    Kaatje92 Fanatiek lid

    7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Hier kan ik dus ook heel slecht tegeno_O:cry:
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  2. Gewooniemand

    Gewooniemand Niet meer actief

    Dat zegt mijn oma ook.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  3. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Als al 2 oma's dat zeggen dan zal het vast en zeker waar zijn :)
     
  4. Gewooniemand

    Gewooniemand Niet meer actief

    Het pensioenoverzicht bekeken van ons.
    Als wij blijven werken zoals nu dan gaan wij er bijna €1000,- op vooruit als wij met pensioen gaan als het blijft zoals het er nu uit ziet.
    Ik heb er liever nu geld bij:roflmao:, na 13 jaar samen begeven alle huishoudelijke apparaten het.:mad:
     
    Ysabella, Kaatje92 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  5. Gewooniemand

    Gewooniemand Niet meer actief

    Nou ik voel mij wel altijd fitter na een bad.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  6. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Zo dat is nog eens lekker genieten van je oude dag tegen die tijd. Heb je daar ook de AOW bij gerekend of komt die er ook nog bovenop? Hoe dan ook, goede vooruitzichten en goed voor elkaar!
     
    Gewooniemand vindt dit leuk.
  7. Gewooniemand

    Gewooniemand Niet meer actief

    Ja AOW zit er ook bij.
    Via mijnpensioenoverzicht kun je zien van welke pensioenen je pensioen krijgt en AOW ook.
     
    hummeltje5 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  8. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Wij hebben beide maar tot ons 25e pensioen opgebouwd. Toen is man voor zichzelf begonnen en ben ik gestopt met werken. Man heeft vanaf zijn 16e tot 25e in loondienst gewerkt en ik vanaf mijn 21e tot 25e dus zal voor ons niet veel soeps zijn dat pensioen. Ons pensioen is het bedrijfspand en het bedrijf zelf.
     
    Gewooniemand vindt dit leuk.
  9. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Hier valt mijn mond van open (en niet per sé in positieve zin:|):
    45A95DAC-4724-4BD5-92F2-C4B819DFCD8B.png
     
    Gewooniemand en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  10. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Omdat die verkiezing gehouden wordt of omdat je niet snapt dat hij gewonnen heeft?
     
  11. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.619
    21.116
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik had laatst, in overleg met mn werkgever die huisarts is, oxycodon genomen. Kortwerkend 5 mg, super! De volgende ochtend nam ik er 1 van 10 mg. Ben echt zoooo beroerd geweest! Kon me echt niet voorstellen dat vriend zoveel heeft geslikt vorig jaar en nog rechtop kon staan :roflmao: Ik was helemaal draaierig, spierwit, zweten. Maar he, de pijn was weg :roflmao:
     
    Nummer4 vindt dit leuk.
  12. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik zat voor de kerst al zeker een maand of 3 op 180 mg (2x 20 langwerkend en 4x 35 mg kortwerkend) per dag omdat ik steeds meer nam voor hetzelfde gevoel / pijnstillende werking. Nu op hele goede dagen nog maar 2x5 mg langwerkend per dag en nu het weer wat slechter gaat tussen de 2x 5 langwekend en 20 tot 60 mg snelwerkend per dag.
     
  13. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.654
    33.005
    113
    Ik geloof haar meteen!
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  14. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.619
    21.116
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik zou dan echt niet meer kunnen functioneren, haha. Vriend natuurlijk al aan heftige pijnstilling in zh toen. Ketamine en fentanyl via infuus. Toen ie thuis kwam 2x 20 langwerkend en 6x 20 kortwerkend. Gelukkig heeft hij het in een paar maanden af kunnen bouwen en niet meer nodig. Er lag nog wat, dus vandaar dat ik er van genomen heb toen wegens onhoudbare hoofdpijn. Die was toen weg, maar ik kon niet meer op mn benen staan, haha.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  15. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    12.988
    25.424
    113
    Mijn mond valt open dat mijn kind eeeeeeindelijk doorheeft hoe een loopfietsje werkt :D

    Hij is ruim 2.5 jaar, kan sommetjes maken, letters lezen, kent de dagen van de week.. Maar een loopfietsje was te ingewikkeld :roflmao: gek kind :roflmao:
     
    Kaatje92, hummeltje5, dreumesje en 11 anderen vinden dit leuk.
  16. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.654
    33.005
    113
    O ja. Die snelwerkende zijn heeeerlijk inderdaad ;)
    Ik kreeg er echt een enorm geluksgevoel van :| maar ik word er ook heel actief van.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  17. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.738
    6.551
    113
    Vrouw
    Als ik met mijn zoontje ga zwemmen als hij verkouden is dan loopt het er ook echt uit. Ben altijd bang dat er daarna meer snot dan water in het zwembad zit
     
    hummeltje5, Gewooniemand en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  18. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik heb het mijn man ook weleens gegeven toen hij erge kiespijn had. Die werd er ook heel beroerd van. En sliep als een baby. Terwijl ik echt volledig kan functioneren met hoge dosis zonder dat ik maar iets voel. Ja minder pijn.
    Ik ben helaas allergisch voor fentanyl (krijg ik gigantische galbulten en jeuk van) vandaar dat de dosis oxycodon zo hoog werd door gewenning. Anders hadden we nog de oxy met fentanyl kunnen combineren. Ik ben gaan afbouwen omdat ik bang was dat ik aan die dosis ook weer gewend zou raken, en wat zou dan de dosis weer worden, en daarna en daarna... het afbouwen ging de laatste keer super goed icm medicinale wiet nergens last van gehad. De keren daarvoor was dramatisch en voelde ik me soms net een junk (zweten, trillen, nachtmerries, overal jeuk). En dat was elke 3 maanden raak. Na het herstel van de operatie voelde ik me goed en had ik weinig nodig maar in de aanloop naar de operatie als de pijn erger werd en na het herstel ervan had ik veel meer nodig waardoor ik telkens van afbouwen na een week of 6 weer aan het opbouwen was.
     
    Liekje81 vindt dit leuk.
  19. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik noem het altijd mijn warme deken gevoel. Een soort ultieme ontspanning en warme gloed van binnen.
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  20. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    :roflmao:
     
    Lill vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina