Waar valt jouw mond van open? Deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 22 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.660
    27.306
    113
    Vrouw
    Wat vreselijk rot zeg :( beterschap

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  2. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.958
    1.295
    113
    Gefeliciteerd!

3. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.958
    1.295
    113
    Heel veel sterkte!

4. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.197
    23.282
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
  5. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Vanmiddag op het schoolplein. Veel mensen hadden een plamuur laag make up op, haren netjes, andere kleding aan dan normaal... Blijken ze het te doen voor de lokale krant die kwam met een fotograaf :rolleyes:

Zag er heel vreemd uit die oranje gezichten van de foundation die ze schijnbaar in de zomermaanden hadden aangeschaft :D
    Ik ben zelf ook gegaan voor een kort protest, maar heb er niet aan gedacht om mezelf extra op te tutten voor een onduidelijke groepsfoto.

Gewooniemand en Paardenbloem vinden dit leuk.
  6. Vergeten

Vergeten Fanatiek lid

1 dec 2019
    1.011
    1.722
    113
    Vrouw
    Dat ik mijn bankkaart terug heb gevonden,die ik gisteren heb laten blokkeren, want dacht dat ik die buiten kwijt was.

PenF vindt dit leuk.
  7. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Ja dat dacht ik ook :confused:

8. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Gefeliciteerd!

9. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Zoon kreeg zo’n meltdown omdat hij de buggy in moest dat er iemand aangerend kwam om te vragen wat er was en of het wel ging... Het enige wat ik dacht was dat zei wel moest denken dat hij ontzettend hard gevallen was of dat ik hem geslagen had. Hij gilde oorverdovend hard toen hij die vre-se-lijke buggy in moest. o_O:rolleyes: Jammer dat ze 10 seconde te laat aan kwam rennen anders had ik daar dus zeker gebruik van gemaakt door mijn zwangere buik. Man man man 16 kilo de buggy in slepen/tillen whatsoever gaat lastig dan.

Schaamteloos dat kind. :roflmao:

Iertje81, Kolibrie2, zwaaistaart en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.440
    21.827
    113
  11. Leni88

Leni88 Bekend lid

16 sep 2014
    807
    422
    63
    Vrouw
    Onze buren hebben nog steeds de kale kerstboom in de voortuin liggen....het is maart mensen!
    Had er stiekem op gehoopt dat die met de storm weg zou vliegen, maar dat is helaas nooit gebeurd.

12. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Dat ik een reis heb geregeld voor mijn leerlingen. Ik heb net de beslissing genomen niet mee te gaan . Morgen moet ik dit iedereen vertellen, de reden is mijn extreme heimwee..

13. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Snap dat je baalt, maar vind het wel een verstandige beslissing. Nu het songfestival hier nog cancelen!

citroenrasp vindt dit leuk.
  14. GossipGirlxoxo

Als het niet tegen de 30 loopt. Ik deed het al ruim voor dochter er was elke 3 maanden. Toen ik zwanger was 3x overgeslagen en dat is alweer 4 jaar geleden. Ben de tel kwijt. Man snapt mijn zenuewen nooit zo goed omdat ik inmiddels weet wat me te wachten staat. Hij is bang voor de tandarts. Probeer hem maar de vergelijking uit te leggen dat hij daar ook weet wat er gaat gebeuren en dat het daarna pijn doet. Ik heb nooit wat met mijn gebit gehad dus de vergelijking is zo moeilijk uit te leggen. Ik vermoed te vergelijken als de tandarts met boren een zenuw raakt. Hier gaat de arts ook met naalt en electrodes op de zenuw (wat dan voelt als onder stroom staan) waarna die electrodes 3 minuten verwarmt en onder pulserende stroom worden gelegt en dat is dan mijn normale zenuwpijn x 100.000 zeg maar. Vandaag werd ik erg emotioneel. Hij zat zo goed op de zenuwen (het is milimeter werk) waardoor ik 8x 3 minuten als een combi van marijke van helwegen en lee towers op de tafel lag. Normaal voel ik het van binnen nu zag je het van buiten. Mijn kaak ging trekken, gezicht ging trekken en ongecontroleerd schudden en mijn arm ging maar op en neer van links naar rechts en omhoog en beneden zonder dat ik enige invloed had. Ik was voor het eerst bang erin te blijven hangen ofzo. En het zelfmedelijden kwam op dat ik baal dat ik dit elke 3 maanden weer moet meemaken. Voor het eerst rolden de tranen over mijn wangen en niet van pijn maar van angst en zelfmedelijden. Gelukkig daarna meteen narcose en dat vind ik een feestje, als moeder van slecht slapende peuter af en toe een hele diepe fijne slaap. Sorry voor de klaagzang ik merk dat van me afschrijven helpt de emotie een plekje te geven.
    Nu voelt het alsof mijn nek en armen constant onder stroom staan (ken je dat gevoel van zo een schokpen van de kermis / grappenwinkel) dat gevoel continu. Dat moet met een dag of 3 a 5 wegtrekken en daarna langzaam het beurse gevoel (van de inwendige bloeduitstortingen die overal op drukken en bewegingen blokkeren) en daarna kan ik er weer een paar weken tegen aan met minimale pijn en maximale bewegingsvrijheid. Kan nu al niet wachten tot het zover is, dan besef ik me vaak pas weer waarom ik dit telkens weer doe en wil.

En voor iedereen bedankt voor het medeleven. Ik weet wat voor irritante betweterige klier ik hier af en toe kan zijn. Doet me goed dat zoveel mensen me sterkte hebben gewenst ❤ voor jullie!

Lafelife, Peppabig, Iertje81 en 13 anderen vinden dit leuk.
  15. GossipGirlxoxo

Herken het gevoel van extreme heimwee. Als het je belemmerd misschien eens therapie overwegen. Zo niet, gewoon er het beste van maken en je erbij neerleggen dat dit soort trips er voor jou dus niet inzitten.

Ik moet biechten dat ik hoop op negatief reisadvies voor onze vakantie aankomende zomer. Goed excuus om eens niet op vakantie te gaan en eens 3 weken zomer niet elke dag overstuur met mijn moeder aan de telefoon te hangen.

16. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Bah, sterkte!

17. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Oh zo vreselijk. Dit had ik de laatste keer ook. Mijn arm was gewoon niet meer onder controle te krijgen. Naald er weer uit, opnieuw prikken, zat hij er weer te dicht op, weer opnieuw prikken, wat een hel! En die minuten lijken een eeuwigheid te duren:(
    Heel veel sterkte, ik leef echt met je mee! Ik weet hoe ongelofelijk rot het is. Hopelijk maak je een goede nacht! ❤️

18. Louise11110

Louise11110 Niet meer actief

@GossipGirlxoxo zelfmedelijden hebben mag van tijd tot tijd best even. Beterschap en hopelijk herstel je snel!

@PenF ik heb ook altijd verschrikkelijke heimwee. Niet perse naar mijn ouders of andere familie maar meer naar mijn eigen huis, bed, toilet en kat. 10 dagen is het maximale wat ik weg kan en ga:o:

19. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

@GossipGirlxoxo Pff ik snap het volledig als je in zo’n situatie wél zelfmedelijden hebt of gewoon verdriet.. Dat mag je jezelf ook best even toestaan.
    En ik vind je helemaal geen irritante klier;)

Syane en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  20. GossipGirlxoxo

.denk dat die bewegingsbeperking ook echt is van meerdere malen naald erin en eruit. Zal flink beurs en opgezet zijn van binnen wat het draaien van de nek beperkt.

Deel Deze Pagina