Waar valt jouw mond van open? Deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 22 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Dat ik zo zenuwachtig ben omdat ik zo met m’n dochter naar de tandarts moet. Ik snap het niet; draai mijn hand nergens voor om als ik met de kinderen naar artsen moet. Daarom ga ik ook altijd en mijn man niet. Ik heb zelf ook geen angst voor de tandarts maar ik vind het spannend...
    Iemand nog een oxazepam in de aanbieding? ;)

*grapje, grapje ;)*

Gewooniemand, citroenrasp en Anouk2005 vinden dit leuk.
  2. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    O ja en nog een leuke;
    Dat ik gisteren bij mijn man weer even zo’n gevoel kreeg van intense verliefdheid. Dat gevoel dat je in het begin van je relatie vaak hebt; tenminste dat hadden wij verschrikkelijk erg ❤️
    Ik wist niet dat dat na 6 jaar nog kon...
    En nee, we waren niet in bed (of in de keuken of garage of badkamer, of op zolder ;)) aan het sporten met elkaar :roflmao:

Evanesco, Gewooniemand, Spoetnik en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.720
    18.818
    113
    Vrouw
    6 jaar is nog vers e :D.
    Dat gaat blijven volgens mij. Ik heb dat ook nog af en toe eens en wij gaan righting de 20 jaar samen.

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.279
    36.132
    113
    Oh dat hebben wij na 17 jaar ook nog wel hoor. Wel heel fijn af en toe he.

5. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.342
    17.250
    113
    En hier na 13,5 jaar ook nog ;)

Anouk2005 vindt dit leuk.
  6. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.220
    16.581
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dit herken ik wel.
    Ik ben altijd bang dat ze een gaatje oid hebben terwijl ze best een sterk gebit hebben.
    Zo moest er bij mijn dochter eens een melkkies worden getrokken, ik vind het een wonder van mezelf dat ik dit heb doorstaan. Was ook nog eens hartstikke ontstoken en pijnlijk. Was zo ontzettend zielig, ze was toen een jaar of 11, ik moet zeggen dat het na die ervaring wel beter gaat ;)
    Succes alvast!

Iertje81 vindt dit leuk.
  7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.279
    36.132
    113
    Oh ik.ben daar dus ook zo bang voor. Ben zelf al heel angstig, maar nu moet zoon 2 gezonde kiezen laten trekken voor zijn beugel en ik vind het verschrikkelijk. Gelukkig ziet hij er helemaal niet tegen op.

8. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.435
    21.823
    113
    Ik denk dat dat wel jaren kan blijven hoor. Wij zijn nu 13 jaar getrouwd en hebben nog wel zulke periodes.

Iertje81 vindt dit leuk.
  9. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.435
    21.823
    113
    Mijn man ging altijd met de kinderen naar de tandarts :oops: terwijl ik wel met ze naar "gewone" artsen ging.
    Oudste heeft een kies moeten laten trekken door een heel stomme fout van de tandarts, ze vond het niet eng maar was blij dat mijn man erbij was.

(Mbt die fout: ze had een gaatje maar hij wilde dat niet boren. "Zodat ze geen angst ontwikkelt" :| . Door dat gaatje is er kennelijk een enorme ontsteking ontstaan waardoor er een kies getrokken moest worden. Als je het dan toch over angst hebt... Dan is boren toch minder erg dan trekken lijkt me? Maar gelukkig heeft ze er geen angst aan overgehouden.)

10. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.693
    6.591
    113
    Vrouw
    Ik verbaas me er over dat er nog twee Patty huispakken bij Kruidvat in het schap liggen. Een zwarte en één zwart/wit met goud.
    Mocht iemand maat L zoeken (ik zwem daarin helaas), ik kan ze binnen nu en 5min nog meenemen.

Evanesco vindt dit leuk.
  11. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.220
    16.581
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hier bij mijn oudste dochter ook zo’n verhaal. Een gaatje in een melkkies en een vulling erin maar die viel er vrij snel uit en toen weer een andere vulling. Ze ging toen klagen over pijn bij koud en toen zat er ineens een enorm abces en moest die direct getrokken worden. Omdat het zo ontstoken was konden ze moeilijk verdoven , ze lag echt huilend in de stoel en de tandarts vond het ook heel vervelend, gelukkig is die er goed uitgekomen en heeft ze een mooie blijvende kies terug gekregen. Opzich had de tandarts een goed beleid maar liever had ik het niet tot een ontsteking laten komen en had die eerder getrokken mogen geworden ook omdat ze al volop in de wisselfase zat dus het risico op verschuiven van de andere tanden en kiezen was klein.
    Ze is gelukkig niet bang geworden voor de tandarts, is nu flink aan het beugelen ;)

Gewooniemand en citroenrasp vinden dit leuk.
  12. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.220
    16.581
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik ben ook bang voor de tandarts, ik zit nu wel bij een soort van angsttandarts en zij doet het heel goed.
    Ruim een jaar geleden moest ik een ontstoken kies laten trekken bij de kaakchirurg, ik lag echt te huilen van angst in de stoel terwijl ik enorm verdoofd was maar gewoon zo bang voor de pijn die zou kunnen komen.
    Bij mij is het gekomen nadat de tandarts dacht dat ik een klein gaatje had en zonder verdoving wilde vullen maar zat die met de boor ineens volop in mijn zenuw en nog geen jaar later wilde de tandarts een afgebroken verstandskies zelf trekken. Wat een hel was dat zeg. Als het even kan stuur ik mijn man met ze mee maar doorgaans komt het toch op mij neer. Mijn jongste heeft 2 kaaskiezen, dit zijn blijvende kiezen, toen de tandarts dit liet zien ging ik zowat vlekken zien van angst ;)
    Gelukkig in hele geringe mate en zijn de tanden die nu doorkomen zover ik nu kan zien niet aangedaan, had ik ook alweer hele doemscenario’s over, bruine afgebrokkelde tanden die altijd pijn doen, zo niet mijn ding dit.
    En ja nu bij jullie zoon die 2 kiezen laten trekken, gelukkig is hij er zelf nuchter over maar ik herken helemaal het gevoel, het scheelt misschien wel dat het geen zieke pijnlijke kiezen zijn waar die ook pijn aan zou kunnen hebben maar fijn is anders ;)

suus1983 vindt dit leuk.
  13. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.220
    16.581
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik ben trots, zoon heeft zijn theorie bromfiets gehaald, de tweede keer en maar 3 foutjes en hij was me toch zenuwachtig ( die grote stoere puber ;)
    Nu op naar praktijk, weer een stukje loslaten want ik vind die scooters doodeng maar ach ik reed zelf ook brommer op die leeftijd;)

14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.279
    36.132
    113
    Ook iemand met angst dus. Stom eigenlijk he dat je er zo bang voor kunt zijn. Ik ben vorig jaar voor het eerst in 17 jaar naar de tandarts geweest. Was een behandeling onder narcose. Ik had " maar" 3 gaatjes, maar moest ook alle 4 de verstandskiezen eruit, dus toch maar onder verdoving.

Gelukkig heb ik het tot nu toe niet overgebracht op de kinderen, zoon vindt het wel raar, maar hoopt dat het snel gebeurd, zodat hij kan gaan beugelen. Nog 2 tanden wisselen en dan gaan ze beginnen.

Hopelijk valt het mee met de tanden van de jongste! Zó sneu, ze kunnen er ook niks aan doen.

15. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.220
    16.581
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Wel knap dat je na zoveel jaren ben gegaan en groot gelijk om alles onder narcose te laten doen.
    Wel fijn dat je zoon kan gaan beugelen, is alles bij elkaar een flink traject.
    Ja die tanden van mijn jongste, de tandarts houdt het goed in de gaten, ik geloof dat er de volgende keer een foto wordt gemaakt om te zien hoe het er van onderen uitziet. Ik heb er wel goede hoop op en ben enorm opgelucht dat de blijvende snijtanden voor zover ik nu kan zien er goed uit gaan komen.

suus1983 vindt dit leuk.
  16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.279
    36.132
    113
    Dat klinkt goed in elk geval! Ik hoop dat dat zo blijft.

Anouk2005 vindt dit leuk.
  17. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.508
    30.951
    113
    Vrouw
    Dat jongste vandaag na een lange dag school en bso niet alleen goed heeft gegeten (Als in niet perse iets anders willen en goed eten en ook nog eens netjes aan tafel blijven zonder mopperen)
    Hij is ook alweer een uur heel lief aan het spelen. Zonder mopperen of tablet vragen (Wat gewoon mag) en zonder aandacht vragen.

En ik zit eigenlijk te wachten op de totale melt-down. Maar daarvan geen spoor.

Evanesco, NdNk, Gewooniemand en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Gewooniemand

Gewooniemand Niet meer actief

Dat er mensen zijn die denken dat ASS over gaat:|.

Wij weten sinds kort dat de jongste ASS heeft.

19. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Sommige mensen!

citroenrasp en Gewooniemand vinden dit leuk.
  20. tuc

tuc Niet meer actief

Dat denken sommigen van ADHD ook.
    " Ach wie weet groeien ze er over heen"o_O

citroenrasp en Gewooniemand vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina