Als tulpen hangen kun je de stelen inpakken met papier. Even er om heen wikkelen een nachtje dan zijn ze weer recht.
Dank je voor de tip! Ze staan er gelukkig recht en gezellig bij! Zijn nog niet helemaal open dus misschien gaan ze nog hangen en dan probeer ik je tip!
Hier valt mijn mond van open. Nooit gemerkt dat tulpen in een vaas groeien. En ik koop ze best vaak .
Ik ga volgende week meten met nieuwe tulpen voor ik naar bed ga en als ik wakker word ik denk dat ze sinds woensdag zeker ruim 10 cm gegroeid zijn.
Grrrr Ik had net dat deuntje uit mijn hoofd gekregen. Moest er na jouw vorige post gewoon de snollebollekes voor opzetten. En nu kan ik weer opnieuw beginnen Bedankt
Klopt, dat zeggen al die oude dametjes waar ik voor mijn werk kom ook en die hebben tulpen soms echt wekenlang staan!
Van mijn man... die heeft vanmiddag met tanken een doos toffifee voor me gekocht. Zijn eigen woorden "met gevaar voor eigen leven want kon ook onbemand tanken maar weet dat je dat zo lekker vind" wil ik net pakken heeft hij zelf 3/4 van het doosje opgegeten. Sorry nam er 1 en kon niet meer stoppen voor wie liep je dat risico ook alweer schat?!
Ik ben nooit zo een held met planten en bloemen. Ik laat een cactus in een week tijd nog sterven maar moet zeggen met de tulpen gaat het nu goed. Hopelijk kan ik er lang van genieten want heb 5 vaasjes vol staan nu.
Leuk! Haha, planten gaat goed hier inmiddels, tulpen ook wel maar bij mij zijn die mooie plukboetten met allerlei aparte bloemen erin altijd heel snel verwelkt Mijn moeder durft ze niet meer voor mijn verjaardag te geven omdat ze altijd binnen 3 dagen lelijk zijn hier
Nou inderdaad, gelukkig ben ik dus toch niet de enige Ben 1 keer zelfs terug gegaan naar de bloemist hier. Maar daar ligt het ook niet aan, want ik heb pas iemand zo’n boeket cadeau gedaan van dezelfde bloemist en zij stuurde een week later een foto dat het prachtig uitgekomen was. Nog maar 2 bloemen (van een flinke bos) die na die week wat minder werden