❤❤❤ Die verbazing deel ik, niet met jouw man natuurlijk maar met die van mij Wat die sinds het ongeluk met me moet doormaken. Af en toe leeft hij samen met een 90 jarige vrouw door mijn beperkingen en in mijn down momenten heb ik zovaak geroepen dat hij weg moet rennen en beter moet zoeken... maar hij is er nog steeds en doet alles wat in zijn macht ligt om mij en de kinderen gelukkig te maken ❤
Dat mijn puber in zijn slaapkamer kan leren voor zijn tentamens. Man man wat een chaos is het daar, overal boeken, papieren her en der maar volgens hem heeft die alles op orde
Even een greep over heel de avond dus verschillende zenders - het treft alleen oude mensen - ik maak dat zelf wel uit - iedereen moet het krijgen - met boksen hou je 1,5m afstand dus dat kan (1 tegen 1, geen bokszak) - mensen zitten al zo lang binnen dus willen wat leuks doen - verbazing over drukte op de markt in een stad "maar ik woon hier vlakbij dus dat ik hier loop is anders"
Het is een soort orde die alleen een puber begrijpt. Ik had vroeger bijna al mijn boeken en schriften op de grond voor mijn bed. Ik zat meestal op te bed leren Heel handig alles binnen handbereik!!
Enne, mijn puber dochter heeft nu ook ook zo'n n systeem waarbij je je nek breekt als je binnen durft te komen. En ik mopper soms net zo hard als m'n moeder vroeger deed
Ow wat slecht. Kom nu pas weer kijken hier en zie je reactie dus ook nu pas Moet wel lachen om de opmerking over je vriend. Zelf had ik juist 2x (!) in de kraamweek dat de kraamverzorgster met met geen mogelijkheid wakker kreeg terwijl m'n kind al heel wat minuten lag te krijsen om eten Zo moe was ik dus kennelijk Was overigens niet de eerste nacht, toen stond ik ook stijf van de adrenaline Fijn dat jullie kleine het lekker doet! Wel even een gekke periode zo met corona en geen kraamvisite kunnen ontvangen denk ik? Hebben jullie nog wel wat visite ontvangen voordat er landelijk werd besloten dat het niet meer verstandig was? Schattig hoor dat je oudste een babyslaapliedje zong Mij benieuwen hoe hun band zich gaat ontwikkelen. Ik wens je een goede nachtrust toe, ik duik m'n bedje in nu
Herkenbaar van mezelf. Zolang hij zelf overzicht heeft hierin lekker laten gaan en trots zijn dat hij ondanks de gekte er nog serieus mee bezig is.
Dat ik ‘bonje’ kreeg met één of ander mokkel in de parkeergarage. En het woord ‘mokkel’ neem ik niet gauw in de mond. Ze stond helemaal scheef geparkeerd zodat ik er niet meer in kon in m’n auto. Een andere mevrouw zag het en zei tegen me dat dit wel heel vervelend was. Kwam de mevrouw van de schuin geparkeerde auto net aanlopen en vroeg waarom ik zo dicht op haar auto stond. Dus ik zei dat ik er niet in kon. Nou, hou je vast: waar ik me druk om maakte want er waren ergere dingen en gister was er een vriendin van haar overleden aan Corona en ‘dát, best meisje (meisje ook ) waren erge dingen die gebeuren. Níét een auto die scheef staat...’ En het erge was dat ik nog sorry zei ook en toen reed ik weg en dacht ik; ‘ben ik nou gek? Hoe kun je het nou zo draaien?’
Haha dat is lang geleden dat ik iemand mokkel zag gebruiken Daar valt mijn mond van open! En jouw deur dus helaas niet, wat een slechte parkeerder...
Mijn mond viel open nadat ik mijn zoon een grote knikker, met veel snelheid over de schutting zag gooien en ik ineens kon bidden 'raak t glas niet!!!!!!!' 'Of de buurjongen die daar ook stond, maar vooral het glas niet want we weten wat het kost en de buurjongen is toch al onnozel dus die kan weinig lijden dus niet het glas please' Gevolgd door voorzichtig: eh buurjongen, niets geraakt? Nee. En toen een voluit woede uitbarsting gericht op zoon omdat hij ook nog beweerde 'maar ik wou het helemaal niet gooien' Ik had hem horen zeggen: X, ik gooi de knikker hoor! (En ik schreeuwde al neeeeeeee maar hij luisterde niet). Hart in de keel. Lang geleden dat ik zo onpedagogisch kwaad werd
Mijn man heeft van zowel zijn vader als moeder commentaar gehad omdat.... we gisteren een stukje hebben gelopen (2 mensen tegen gekomen) èn, heel onverantwoord, de kinderen hebben laten spelen op het verlate "crossbaantje" naast het schip. En nu zijn wij slechte ouders