die van mij mogen weg blijven hoor. Al is mijn schoonmoeder toch bang dus die komt sowieso niet langs nu. Lekker rustig
Ik mag al geeneens naar buiten met de kinderen, dan ben ik onverantwoordelijk dus ik denk dat ik haar maar een jaar ga mijden uit voorzorg
Ik heb ze als raamtoeristen. Ze gooide geld door de brievenbus voor spaarpot zoon, ik had bijna rode lampen opgehangen hahaha
Ze kon ook niet erom lachen toen ik hard riep: quarantaine fooi! (Maar zoon dook erop als een bedelaar toen het op de grond viel, t was te gênant voor woorden het schouwspel hahaha)
You made my day... .... lig hier hardop te lachen en de tranen rollen over mijn wangen. Bedankt dat had ik net even nodig nu in deze lastige tijden!
Morgen heb ik telefoondienst op kantoor. Dat heb je in een team van 3 en je rouleert zodat je altijd met z’n 2en bent. Ik mail mijn collega net ‘ben jij er morgen?’ Ze werkt vandaag thuis. Dus ze mailt terug: ‘ja ik ben thuis aan het werk maar morgen kom ik naar kantoor. Ben wel nog steeds verkouden maar ja. Werk gaat door hè’ Echt; wtf! Vorige week precies hetzelfde. Had ze ook dienst en toen belde ze me of ik die van haar kon doen omdat ze keelpijn enz had. Kom ik op kantoor en zat ze er gewoon. Maar wel elk half uur zeggen; ‘ik ga zo hoor’ Uiteindelijk heb ik om 2 uur gezegd; ‘het ziet er niet naar uit dat je gaat op korte termijn dus nu ga ik’ Hoop gesputter maar ik ben gegaan. Dikke doei. Ik heb haar net gebeld en gezegd dat ik niet wil dat ze komt morgen en dat ik anders toch echt onze leidinggevend inschakel. Nu is ze boos
Wat een operatie het was om bij de brievenbus te komen als je niet bij andere mensen in de buurt wil komen. De brievenbus is om de hoek aan het einde van onze straat. Aan die kant was de straat compleet dicht vanwege glasvezel. Dus de andere kant de straat uit. Daar is aan 1 kant een hovenier bezig dus stonden meerdere werklieden en aan de overkant ook glasvezel installateurs. Moest bijna een heel blok rond
Dat is dan jammer dat ze boos is. Je hebt groot gelijk. Wat is er nu nog niet duidelijk wat betreft de geldende regels?
Ik heb er ook smakelijk om gelachen. Maar eerlijk gezegd is kerst vieren met de oudjes me heel dierbaar geworden. En ik hoop ze ruim voor het zover is weer eens te zien
Mijn mond viel vandaag open omdat mijn meiden zomaar uit het niets hun kamer op wilden gaan ruimen en schoonmaken.
Mijn mond viel open toen ik vanmiddag een appje kreeg van de moeder van een vriendinnetje van jongste dochter. De strekking was: Truus is morgen jarig, niemand komt vanwege corona. Kan jouw dochter wel op Truus’ verjaardag komen?