Waar valt jouw mond van open? Deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 22 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vergeten

    Vergeten Bekend lid

    1 dec 2019
    990
    1.714
    93
    Vrouw
    Een Makro in de buurt? Daar kan je nu ook terecht als particulier, zonder Makro pas.
     
    citroenrasp vindt dit leuk.
  2. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Wat leuk! N deed vandaag precies hetzelfde :p
    Stond papa dan met de gedachte het ‘m even te leren :roflmao:
     
    Kolibrie2 en Paardenbloem vinden dit leuk.
  3. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Oh wauw, en hij is net 3 geworden? Super knap!

    Onze zoon is motorisch niet altijd even vlot dus wij hadden bewust nu pas de zijwielen eraf gedaan en ons voorbereid op dagen/weken oefenen.. Hij heeft ons mooi een poepie laten ruiken:D
     
  4. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.674
    33.044
    113
    Niet vergeten dat je moeder dat bakje weer terug wil hè :roflmao:
     
  5. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.674
    33.044
    113
    Online ook niet?
     
  6. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Jaaaa :roflmao:
    Die had ik een paar weken geleden zo lekker op de kast. Ik heb een paar keer voor haar gekookt (gerechten uit de slowcooker) en die maaltijden in haar bakjes langsgebracht. Toen zei ik, mam ik wil die bakjes wel terug hoor want anders moet ik er steeds om vragen. Ze snapte het sarcasme niet meteen dus kwam een verontwaardigde "maar dat zijn mijn eigen bakjes" uit en toen ik heel hard moest lachen erachteraan dat ik een rotkind ben :D:roflmao::roflmao::roflmao:
     
    sannever, Rosa Canina, Bailey07 en 7 anderen vinden dit leuk.
  7. RoseMurphy

    RoseMurphy Fanatiek lid

    15 dec 2018
    2.341
    4.876
    113
    Vrouw
    Dat mijn zoontje na de voeding van 8.00 sliep, en nog steeds slaapt nu:eek: lekker in het grote bed naast mama, haha.

    (en dat hij morgen al 3 maanden is.. en dat de gekregen kaartjes voor zijn geboorte nog in de woonkamer hangen.. het gaat zo snel!!)
     
    moielle, owly, NiVa0230 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.342
    12.031
    113
    Vrouw
    De dichtbijgelegen Makro is ongeveer een half uur rijden. Best een eind weg dus..
    Maar zou nog een optie zijn. (Mijn man langs sturen uit zijn werk...)
     
  9. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.342
    12.031
    113
    Vrouw
    Ben al aan het kijken geweest. En zelfs op heel veel sites is de bloem uitverkocht.
    Plus dat ik dan een stuk duurder uit ben. Prijs per kilo een stuk hoger en dan natuurlijk verzendkosten erbij.
     
  10. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.259
    19.014
    113
    Eenvoudig Leven shop (van Teunie Luijk) heeft volgens mij wel gewoon bloem en meel. Dat weet ik omdat ik op haar blog las dat ze weer een enorme voorraad was komen ophalen bij de molen :) (wel weer met verzendkosten...)
     
  11. MadeInUSA

    MadeInUSA VIP lid

    27 dec 2011
    8.686
    9.653
    113
    Daar valt mijn mond dan weer van open... gebruik je het echt zo weinig? Ik ben niet zo'n grootverbruiker die het per 12 pakken meeneemt (dat zie je ook buiten corona hier regelmatig, mn Marokkanen die denk ik hun brood zelf bakken) maar gebruik het toch wel regelmatig. Pannenkoeken, cakes, soms naans of pita als ik er zin in heb, kleine beetjes om soep te binden of saus te maken... Ik denk dat een pak bloem gemiddeld een maand of twee duurt, soms veel korter, en in verjaardagsseizoen gaan er pakken vol doorheen. Ik heb ook altijd volkoren tarwemeel in huis, brood en pannenkoeken gaan (deels) van volkorenmeel.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  12. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Nou eigenlijk dus nooit het is dat het in het koekjes recept stond anders had ik het niet in huis. Pannenkoeken en cakes doe ik meestal met die kant en klaar mixen in verpakking. Om soep of sauzen te binden gebruik ik maizena. Haha ik ben geen keukenprinses zeg maar. Heb dochter beloofd dat we die zandkoekjes gaan bakken zodra het een dat slecht weer is. Maar met de weersvoorspellingen tot nu toe staat dat pak nog wel weken onaangebroken in de kast :roflmao:
     
    Paardenbloem en MamavanLieverd vinden dit leuk.
  13. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.342
    12.031
    113
    Vrouw
    Dat is idd een goeie:thumup:
    Ik heb net haar blog zitten lezen. Was er al een paar weken niet meer geweest.
    Juist omdat ik nu aan haar shop moest denken. Nu is het zondag, dus haar webshop is dicht. Ik zal morgen eens kijken bij haar webshop.
     
    citroenrasp vindt dit leuk.
  14. Amaranthas

    Amaranthas Fanatiek lid

    29 nov 2013
    3.456
    3.806
    113
    En dan wordt het verkeerd bezorgd en denkt men dat je een poederbrief hebt opgestuurd naar iemand. :p:D
     
    sprits, owly, lidu1 en 9 anderen vinden dit leuk.
  15. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik zat ook te denken straks denken ze bij post.nl denken dat er drugs word gesmokkelt. Had er zeker een briefje bij gedaan met groot BLOEM erop :D
     
    sprits en Iertje81 vinden dit leuk.
  16. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.274
    113
    #1676 Deedee91, 29 mrt 2020
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2020
    Van mijzelf. Ik was in een parkeergarage en heb een groepje jongeren 5 stuks aangesproken op hun samenscholen. Ze zaten daar lekker chips en red bull te drinken. Ik twijfelde wel want ja stel dat het wel familie was ofzo. Maar toen bedacht ik, dan ga je niet in een parkeergarage chips en red bull drinken. Ik ben heel netjes gebleven maar heb ze er wel op gewezen dat ze aan de medemens moeten denken.
     
    Iertje81, Syane, Bailey07 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. Lomo

    Lomo Fanatiek lid

    17 jan 2019
    1.182
    1.540
    113
    Vrouw
    goed dat je dat doet! Deden ze er wat mee? Zag net op het nieuws dat een man in elkaar geslagen werd toen hij vroeg of ze afstand wouden houden.
     
  18. Emilie69

    Emilie69 Niet meer actief

    Mijn mond valt wel een beetje open van het feit dat mensen nu plots oproepen om de lokale economie te steunen. En het tegelijk nog duur vinden ook!
    Dat vind ik persoonlijk een beetje gek en hypocriet!
    1. Dat zoveel lokale bedrijven, winkels,.... nu (snel) aan de rand van het faillissement staan, komt misschien omdat mensen liever online kopen en alles zo goedkoop mogelijk willen?
    2. Dat alles duurder is, is misschien omdat deze mensen een realistische prijs hanteren? Grondstoffen, productie, verzending, service,.... Als je alles optelt en de mensen die het maken, verzenden, ... ook eerlijk betaalt zijn de prijzen die wij "gewoon" vinden niet realistisch!
    3. Als we nu perse solidair willen worden, vergeten we best ook dat daardoor nu mensen in andere landen (China, India,....) zonder werk en inkomen vallen. Want nee, de bedrijven die zo goedkoop produceren en verkopen denken niet aan sociale bijdrage, ziekteverzekering,...
     
    Maslov en Theezeefje vinden dit leuk.
  19. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.274
    113
    Nou het waren pubers van een jaar of 15 dus nee vrij weinig. Meisje zei wel braaf ja we zullen er op letten maar dat geloof ik uiteraard niet. Maar goed ik moest er echt wat van zeggen. En ik las het idd net. Nu zat ik in mijn auto dus ik was zo weggereden maar echt heel erg dat die man in elkaar is geslagen :( triest.
     
  20. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.674
    33.044
    113
    Hoe maak jij Nan?
     

Deel Deze Pagina