Haha zodra corona 'weg' is dat ding de deur uit Of niet, en het voor lief nemen en genieten hoe de kinderen (en jij zelf? ) ervan genieten Wij hebben in onze kleine tuin een trampoline van 2,40 staan, vooral de oudste is er heel blij mee, wat mij betreft mag dat gevaarte weg
Ik voel je! Wij hadden ook mooi uitgemeten en rondje gemaakt en zo. maar hier idd ook dag tuin. Lelijk maar goed voor kinderen is het leuk.
Haha ja zonder Corona was dat ding er nooit gekomen, maar goed, 3 heel blije kindjes nu, is ook veel waard. Ga er zelf ook op ja is de bedoeling..
Haha wij hebben een grote tuin maar daarom willen we liever ook geen trampoline. Bij anderen zitten ze er wel altijd op, dus ik twijfel wel. In ons vorige huis hadden we er wel een. Een kleine want de tuin was de helft kleiner. Daar deden ze dan weer nooit iets op. Ik durf de gok dus niet te nemen. Wil wel kijken voor schommels. Denk dat dat ook leuk genoeg is. En een groot zwembad voor de zomer staat op de wensenlijst. Vorig jaar was alles steeds uitverkocht.
Wij hebben geen kleine tuin en da is exact hetzelfde. Schommel met glijbaan, zandbak, basket ring, voetbalgoal, wip, kleine glijbaan voor de jongste, trampoline. En in de zomer komt daar een zwembad en zo water glijbaan bij. Op Google earth is onze tuin precies een buitenspeeltuin.
Die van ons is niet zo groot, 100m2 ofzo? Misschien net iets meer.. Ik wilde er absoluut geen, vind het gevaarlijke dingen, maar nu we zo aan huis gebonden zijn toch maar overstag gegaan. Was een drama om zo'n ding te krijgen. Vorig jaar waren we ook te laat voor het zwembad, dus denk dat ik die ook binnenkort maar bestel. Even kijken hoebeel tuin er nog over is. wilde een 4,5 bij 2, maar 2 bij 3 moet ook wel genoeg zijn. Schommel en speeltijd hebben we gehad, maad daar deden ze niks meer mee (nu vast wel weer trouwens). Dochter wil nog wel graag rekstokken.
Is ook. Toen onze jongste dochter 2 was waren we de kleine trampoline aan het afbreken. Net was er af. Lopen even naar binnen om gereedschap te pakken en de telefoon ging. Nichtje van 3 was er met haar opgekropen en gaf dochter een duw. Ze viel net verkeerd en brak haar been... en hij was 30 cm hoog.
Aahh... maar weer weg met dat ding. Nee, zonder Corona had ik nooit 1 gekocht en heb heel duidelijke voorwaarden gesteld. 1 tegelijk aan het springen (voor andere spelletjes mogen er wel meer op). Geen salto's en geen risico's. Nu zijn de oudste 2 meestal heel verstandig, de jongste is wat impulsieve (maar dan ook weer wat leniger en handiger). Ze hadden ook al bedacht met mooi weer erop te gaan slapen. Nou dat past wel.
Dit geldt inderdaad voor mijn jongste. Mijn oudste zit op selectieturnen en zonder salto of overslag is er voor haar niets aan
Met net er om nog nooit een ongeluk gehad gelukkig! De 2 oudste hielden zich ook aan de regels altijd. Was gewoon pech met nichtje van 3. Hadden ze niet alleen in de tuin moeten laten! Dat van het slapen erop dat hadden ze hier ook bedacht Haha
Oh nee dat zei ik ook hoor. Mijn jongste wil op freerunnen, kan mij best voorstellen dat hij op een gegeven moment een salto mag doen. Als hij het kan vind ik dat prima. Mijn oudste is super handig met een bal, maar verder motorisch niet heel handig, dus die mag dat niet doen. Alleen als je weet wat je doet.
Wij hebben eentje van 252 sinds gisteren, had eerst een van 312 besteld en toen geannuleerd,was bang dat die te groot zou zijn voor onze mini tuin,maar nu zo een spijt dat ik voor een kleinere ben gegaan