Waar valt jouw mond van open? Deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 22 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.255
    6.153
    113
    Dat is een norm/waarde bij ons thuis.
    Wij vinden het normaal dat als je met meerdere mensen in de woonkamer/keuken/eetkamer bent je rekening met elkaar houd en sociaal contact heeft altijd voorrang op een scherm.
    En op je eigen (slaap)kamer kun je je lekker je eigen dingen doen.
    Dus als mijn zoon of dochter zo’n ohmygodaaaaaahhhh-filmpje van een een of andere vlogger aan het kijken is en ik anders word daarmee gestoord/gehinderd om een gesprek met mijn partner te voeren, mogen ze kiezen of ze het uitzetten of boven kijken. Dus voorruit, ze krijgen een keuze ;)

Evanesco, Gewooniemand en Iertje81 vinden dit leuk.
  2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.279
    36.142
    113
    Dat vind ik dan weer normaal, maar zo komt het alweer heel anders over. Hier gaat er dan trouwens vaak gewoon een koptelefoon op, want ik kan die filmpjes overdag ook niet aanhoren hoor.

3. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.255
    6.153
    113
    Dat is ook een reden waarom ze vaak naar boven gaat, ze heeft inmiddels haar 2e koptelefoon in een half jaar tijd kwijt gemaakt:rolleyes: en nu moet ze er dus 1 zelf van haar zakgeld kopen (want ik ben gekke henkie niet:cool:) dus het duurt nog even voordat ze een nieuwe heeft denk ik..o_O

Kolibrie2, NiVa0230, Gewooniemand en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Even totaal Off topic hoor naar ik kijk net naar jouw handtekening en klopt het dat jouw oudste en middelste op dezelfde dag/datum jarig zijn? Wat geinig. Hoe krijg je het voor elkaar :roflmao:

5. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.022
    1.038
    113
    Mijn mond valt open vh feit dat velen op ZP zo knap zijn dat ze lijken op Angelina Jolie of zelfs Meghan Markle :eek: Dan heeft de lieve heer bij mij toch echt wat fout gedaan :D

owly, Evanesco, Sado en 12 anderen vinden dit leuk.
  6. Vergeten

Vergeten Fanatiek lid

1 dec 2019
    1.011
    1.722
    113
    Vrouw
    #1826 Vergeten, 4 apr 2020
    Laatst bewerkt: 4 apr 2020
    Dat het me gelukt is een taart te bakken from scratch,zonder pakjes en zakjes, zonder die te verbranden, niet gezakt, gewoon 2 laagjes kunnen snijden en in elkaar zetten,zonder dat die op Pisa lijkt, vulling was ook een succes en niet te waterig. 17 jaar heeft het geduurd,maar het is me gelukt:eek::roflmao:.

GossipGirlxoxo, masami, owly en 13 anderen vinden dit leuk.
  7. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.222
    16.582
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Je groeit er ook wel een beetje in. Hier is de oudste 16 jaar en die kan het ook flink laat maken ;)
    Wij liggen tegenwoordig eerder in bed haha.
    Als die van die domme filmpjes zit te kijken moet die wel echt zijn oortjes in want anders irriteer ik me kapot en ook als die steeds eten in de keuken gaat staan klaar maken kan ik me ook enorm storen maar voor de rest probeer ik me zo min mogelijk te storen. Ik begrijp nu wel een stuk beter waarom mijn moeder vroeger rond 10 uur altijd opmerkte of ik niet eens naar boven zou gaan ;)

Gewooniemand en suus1983 vinden dit leuk.
  8. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.513
    30.969
    113
    Vrouw
    Hahaha. Ik zit met genoegen de kindren-op-de-bank discussie te lezen.
    Ik vind het meestal wel gezellig als oudste nog op is en beneden. Vanavond nog een heel leuk gesprek met hem gevoerd. Man was al naar bed en wij nog samen op.
    Kreeg flashbacks naar avonden dat mijn moeder al naar bed was, en ik naar beneden ging km nog even met papa te praten. Die herinnering is zo waardevol voor mij.

En natuurlijk is het vaak ook alleen gepiel op de telefoon. Maar dat zit ik nu dus ook te doen.
    En ik heb ook nog even tijd alleen of alleen met partner nodig voor het slapen. Maar de tijd samen met kinderen is ook gewoon fijn.

9. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.660
    27.306
    113
    Vrouw
    Dat mijn zoon het te lang vond duren dat oma mee kwam en hij aan de deur hing en met zijn ogen rolde en zei; o kom op zeg! Sta je nog te kletsen???
    Hij leek wel 14 hahaha

(Mijn moeder bleef ook lang plakken, zoon was al 3 keer heen en weer gelopen tussen de huizen hahaha)

10. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.660
    27.306
    113
    Vrouw
    @Mamafiets ahhh bij mij nu ineens ook. Mam ging altijd heel vroeg naar boven, dan ging ik als puber vaak naar beneden om bij pa te zitten :)
    En voordat de huidige baby er was, schoof ik s avonds door naar mijn ouders omdat mam en ook mijn man dan al op bed lagen (neeeee niet samen hahaha) en ik met pa kon kletsen.
    Nu met kolven en voeden niet zo praktisch meer haha, al kolf ik gerust bij hun maar t kolfapparaat verstoord de tv ervaring :p

Mamafiets vindt dit leuk.
  11. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ow Ow....brace for impact! Dat blijft jarennnnnn zo in hun pubertijd. Amen dat ze in het weekend uit mogen zeg! Dan heb je iig nog eventjes rust. Ze leven met hun iPods in hun oren en hun iPhone vastgetaped aan hun hand. Totaaal niet gezellig, net zoals jij vroeg niet iedere avond liedjes zat te zingen met je ouders en gezellig scrabble deed. Dit is payback van onze ouders, die gaan iedere dag stuk als ze ons zien struggelen ;) Houd je taai!

GossipGirlxoxo, Zxcvb, Gewooniemand en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.784
    1.580
    113
    Vrouw
    Thuis
    Mijn mond viel open van mijn buren...gewoon het huis vol visite!Deur stond open ,muziek hard en een lol dat ze hadden.Van de buurvrouw had ik al eerder opgevangen dat ze laconiek was over Corona maar om nu een feestje te geven met een huis vol is het lot tarten...

13. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.229
    6.902
    113
    Vrouw
    Als ze over een week op de bank ligt en nauwelijks nog kan ademen piept ze vast wel anders.
    Maar dat gebeurd dan nooit.

sannever, Gewooniemand en Syane vinden dit leuk.
  14. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.723
    18.825
    113
    Vrouw
    Deze denkt ook dat ze op Angelina Jolie lijkt e :D
    sahar_tabar.png

Bijgevoegde bestanden:

NiVa0230, Evanesco, sannever en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.279
    36.142
    113
    Haha ja klopt. Geen idee, het enige wat ik heb geroepen was toen ik de uitgerekende datum hoorde was dat ik niet op dezelfde dag wilde bevallen. Daar dacht mijn lichaam duidelijk anders over. Nu vind ik het vooral heel leuk. Kinderen zelf ook (daar was ik wat bang voor).
    De uitgerekende datum scheelde 4 dagen. Met de oudste ben ik ingeleid met 42 week en de middelste besloot spontaan te komen op haar broers verjaardag.

Zwierezwaai en Iertje81 vinden dit leuk.
  16. YaelStone

YaelStone Fanatiek lid

5 aug 2019
    2.442
    4.368
    113
    Hah dat was ik, ik ben écht niet knap, maar bepaalde dingen zoals het voorhoofd van Angelina Jolie en de mond van Meghan Markle. Uiteindelijk lijk je dan op een doorsnee iemand met features van een bekend iemand :roflmao:

17. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Eigen schuld zou ik dan denken. Maar wat ik vreselijk vind is dat zij dus een potentieel gevaar voor anderen vormt.
    Ik zou langs zijn gegaan en ze erop hebben aangesproken, als het mensen zijn die voor enige reden vatbaar zijn tenminste. En anders had ik de politie ingeschakeld. Door mensen als dit liggen er mensen aan beademingapparatuur te vechten voor hun leven.

sannever, Celika, Gewooniemand en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.229
    6.902
    113
    Vrouw
    Ja eens. Maar dat beseffen ze zich niet.

19. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Dat gaat er na alle beelden die op televisie zijn geweest bij mij echt niet meer in. Tuurlijk beseffen zij zich dat wel. Maar dat zijn volgens mij mensen die letterlijk poep hebben aan anderen. Misschien omdat zij zelf geen kwetsbare mensen in hun omgeving hebben en daardoor denken, ach mij raakt het toch niet, of wat ik veel voorbij hoor komen, ach anders waren die ouderen/zieken toch wel omgevallen als ze griep hadden gekregen.

Gewooniemand en Syane vinden dit leuk.
  20. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.723
    18.825
    113
    Vrouw
    Niet iedereen is even verstandig natuurlijk. Veel mensen moeten 1st zelf in de problemen komen voor ze iets serieus gaan nemen. Vorige week op het werk was er iemand aan het hoesten en proesten zonder een beetje af te schermen met hand of arm voor de mond. Ik zei er wat van en de reactie was dat ze niet ziek was en we toch van iets moeten sterven. Op zo momenten moet kook ik echt. 0,0 respect en ook gewoon heel dom in mijn ogen.

Gewooniemand en Syane vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina