Echt he? Vooral verse (gezonde) producten. Wij halen nu vooral bij stalletjes van boeren. Scheelt best veel.
Welke uitleg? Het enige wat hier gebeurt is dat er nagevraagd wordt of je het voor het eerst krijgt en als dat zo is krijg je een geprinte bijsluiter mee waarvan ze aangeven dat je die even goed moet doorlezen.
Echt belachelijk inderdaad. Ik stelde laatst een vraag over m'n nieuwe medicijn, werd er gezegd dat ik maar de bijsluiter moest lezen
Ik had na de bevalling weer ventolin besteld. Gelukkig in hoofd al voorbereid over eventuele borstvoeding vraag. Geef je borstvoeding dus ik zeg nee, zegt ie niet dat uitmaakt met deze medicatie vraag het dan ook niet, ik weet dat hij alleen ziet van zwanger geweest, en niet weet van stilgeboren kindje maar vond toch lastig omdat het blijkbaar niet uitmaakt.
Oke... Mijn mond valt echt gigantisch open van een topic in het Film & Televisieforum... Onvoorstelbaar hoe een zeker lid alles uit z'n verband trekt en keer op keer hetzelfde blijft zeggen. Ik vond dit ook echt heel erg sneu voor een ander lid die van iets werd beschuldigd wat ze helemaal niet gezegd heeft. Echt heel triest! Ik hoop dat ze een ban krijgt...
Ik hoop dat we door jouw reactie niet (weer) een hele discussie gaan starten want we hebben al genoeg over ‘dat lid’ gepraat. Het komt misschien rottig m’n mond uit nu hoor, dus excuus alvast, maar ik ben een beetje klaar met dat gezever over ‘dat lid’. En doooorrrrr
Ze zien het idd niet, in mijn vorm van werk zien we het wel, ik wacht altijd de reactie af van de patiënt om te kijken wat ik wil doen. Zo vreselijk heftig diep verdriet is dat, wat eig altijd een stukje van je hart heeft meegenomen, daar wil ik vaak iets over zeggen, maar niet iedereen zit daar op te wachten natuurlijk. De liefste kusjes zijn voor jou vandaag <3
Ik gebruik het nu al best lang voor hem en het werkt top! Elke ochtend mini beetje in z'n limo.( hij weet niet dat hij het krijgt) Is voor de oudste die heeft een fobie gehad voor poepen. Nu gaat hij dagelijks en eet zo veel beter ook! Macrogol heeft een smaakje en beetje structuur dat neemt hij niet. Mag ik vragen waarom ze het achteraf niet mocht?
In de speeltuin....hoe oud is u dochter mevrouw? Ik....bijna 1,5 jaar. Mijn Vader....17 maanden! .... pap dat kan niet meer hoor, dat staat niet cool zegt mijn forum
Oh sorry... Ja, ik las dat topic vandaag pas en hou natuurlijk niet bij hoe vaak er al over een lid is gesproken hier
Ik had dat ook in de zwangerschap. Macrogol doet voor mij niets. Toen magnesium voor de stoelgang. Dat werkt heul erg goed
Haha hier net zo! Ik heel braaf bij de intake van fysio zeggen dat dochter bijna 1jr en 4mnd is. Gaat ze 14 maanden noteren.
Volgens mij zei @Liekje81 dat pas ook? Ben er op gaan letten...om te janken echt bizar. Rozijnen die we altijd hebben voor 1.50 een zakje nu 1.66. Vleeswaren van 1.99 nu 2.09, melk van 0.85 naar 0.99 en zo kan ik nog wel even doorgaan
Schijnt bij baby's niet te werken. Raakte alleen maar verder geobstipeerd. Toen moest ik een halve microlax geven. Hielp helaas ook niet. Na aandringen had huisarts in opleiding de kinderarts gebeld, waar ik bij zat. Bleek dit achterhaald te zijn en moeten baby's macrogol krijgen. Ze hebben het ook gelijk in hun systeem aangepast toen. Klopt ik doe de macrogol door wat gepureerd fruit, anders neemt ze het ook niet.