Dat mijn ouders niet even gebeld hebben naar onze oudste voor haar verjaardag Dat is toch een minne moeite. De verjaardag houden wij in het weekend maar dan kun je toch wel even bellen naar je kleinkind.
Ja is echt niet leuk. Schoonouders hebben nog nooit gebeld of een kaartje gestuurd en voelt gewoon niet ok. Hoeveel moeite is dat nu inderdaad.
Nee dat is geen moeite inderdaad. En heel eerlijk? Ik vind het je plicht. Goed; dat klinkt wat zakelijk maar je snapt de essentie vast Gefeliciteerd in ieder geval!
Ik heb de kast van L voor een gedeelte leeg gehaald om uit te zoeken. Heb nu een volledige wasmand vol, een hoge stapel er naast en nog een kleine stapel met spullen en kleding die ik uit moet zoeken. Wist niet eens dat er zoveel in die kast lag dat dat er überhaupt in gepast heeft valt mijn mond van open
Van de bezorger die de boodschappen bracht. Hij wilde mijn ID-bewijs vragen, maar stond vertwijfelend naar de kinderwagen te kijken. En gaf aan dat hij niet om mijn ID durfde te vragen. Dat compliment neem ik graag aan hoor.
Mijn kinderen zijn niet zo huishoudelijk aangelegd. Maar oudste verraste mij wel gisteren. Man zei dat we morgen naar de verjaardag van oma mogen (dit jaar bijzonder omdat ze nog maar net thuis zijn van revalidatie) en dat al het bezoek verspreid over 4 dagen zal plaatsvinden. Zegt zoon spontaan dat hij een cake wil bakken voor haar.❤ Dus vanmorgen samen eerst de keuken opgeruimd en daarna is hij aan de slag gegaan. Alles zelfstandig. Alleen met de oven moest ik even helpen. Het begint hier nu gruwelijk lekker te ruiken
Dat de uitslag van bloedprikken zoooo laaang moet duren. Afgelopen vrijdag geprikt. Maandag telefonische afspraak gehad was er nog niet. Staat tot op heden nog steeds niks in inlog van zhuis. Morgen weer telefonisch afspraak dan hoop ik dat het er is. Maar heb vermoeden dat me bloed kwijt is ofzo..
Ik weet niet of het nog steeds zo is maar begin Corona deden zij er bij mij ook een week langer over als normaal omdat het zo druk is in het lab.
Dat er nergens een immunoglabline spuit op voorraad is!!! Uiteindelijk 1 gevonden maar de hellleeeee ochtend lopen bellen Wat een drama
Drukte mag ook niet echt rol spelen natuurlijk. Was het een gewoon onderzoek? Ik ben zelf ook aan het wachten op iets en ik vind dat zo ellendig.
Oh dat duurt idd wel erg lang. Iets bijzonders misschien wat langer duurt? Of ze zijn het echt kwijt. Ik heb dinsdag geprikt en net de uitslag binnen