Gefeliciteerd!! Ga je wachten tot na corona (of tot meer versoepeling) zodat je het echt kunt vieren of hou je het klein en knus?
Wij houden het klein Ben niet zo van poespas. Het gaat in september/oktober al gebeuren dus moet nog haast maken ook Dankjewel!
@Lotion .... wanneer is het eig? Dan vraag ik op tijd vrij nml! Ik laat geen feestje schieten hoor! Ik kom volledig covid proof
Wat een verschrikkelijk #$*|$&: ( vul een lelijk woord in) bedrijf is PostNL! Pakket staat op bezorgd maar ik was de hele middag thuis. Zelfs in de voortuin aan het werk. Geen bezorger gezien. Bel ik zojuist met PostNL. Krijg ik een slecht Nederlands sprekende dame aan de telefoon. Kan en wil niets voor me doen. Enkel dat ik maar even 48 uur moet wachten aangezien bezorgers wel vaker al een pakket voor bezorgd scannen en het een andere keer bezorgen. Contact opnemen met de bezorger ( of de juiste afdeling) wil ze niet. Ook mij doorverbinden wil ze niet. Heb nu dus geen pakket, geen werkende track en trace meer en een pakket waar ik echt op zit te wachten die vermist is. Maak zelden zo’n slechte klantenservice mee...
Ik werd vandaag gebeld door één of andere energiebedrijf. ‘Spreek ik met mevrouw...?’ (Achternaam van mijn ex werd genoemd). ‘We zouden u bellen als we onze tarieven vernieuwd hebben.’ Nou m’n mond viel open. Ik ben 6(!) jaar geleden gescheiden! Dus ik zei tegen die vent; ‘nou daar hebben jullie flink lang over gedaan. 6 jaar om precies te zijn want zolang is het geleden dat ik die naam gebruikte en dat jullie mij energie leverden’
Herkenbaar. Kort geleden een retourpakket "kwijt" geraakt via post.nl. volgens post.nl track and tracé was het 2x aangeboden maar was er niemand die in ontvangst nam. Volgens dat bedrijf was dat onmogelijk. Na dieper erin te duiken bleek het adres door het post punt verkeerd te zijn ingevoerd. Mijn retour adres stond niet op de doos dus ik moet maar 6 weken wachten tot het in een niet te bezorgen depot kwam dan kon er een onderzoek gestart worden. Uiteindelijk kwam het pakket na 4 weken toch retour. Hij was geopend dus denk dat ze mijn adres uit de retourformulieren gehaald hebben. Maar wat een gedoe. En er zat voor een paar 100 euro spullen in die doos. Ik baalde er gigantisch van.
Mijn mond valt regelmatig open dankzij de buurvrouw. Elke dag een pakketje wat bezorgd wordt, prima. Ze verzoekt mij ze niet aan te nemen (ooit eens gedaan en nooit weer na een boze buurvrouw) dus ik wimpel de postbode altijd af, arme man. Vanmorgen een nieuwe postbode, klopt op mijn raam dus ik doe netjes open en zeg dat de buurvrouw het liever niet heeft dat ik ze aanneem, maar dat hij het in de papier container achter kan laten. Zo gezegd zo gedaan, postbode rijdt weg. Twee minuten later komt de buurvrouw naar buiten. En nee, dit was niet de eerste keer. Waarom doet ze niet gewoon de deur open? Heb er verdikkeme een dagtaak aan om al die bezorgers te woord te staan.
Dan heb je in ieder geval geluk gehad dat het weer bij je terecht is gekomen. Zeker voor zoveel geld! Baal nog het meest dat de klantenservice geen service verleent. De bezorger doet iets wat niet mag ( al scannen voordat het bezorgd is) maar in plaats van dat ze hun fout gaan “goedmaken” mag je het als klant maar uitzoeken. Dan heb je maar pech.... pff als er op mijn werk een fout werd gemaakt door een collega dan deed je er alles aan om het op te lossen en de klant weer blij te maken. PostNL verbreekt gewoon de verbinding
Dat is inderdaad hele slechte service. Waarom verbrak ze de verbinding? Bleef je niet vriendelijk en netjes? Als het pakket wel morgen komt zou ik als ik jou was wel de pakket bezorger aanspreken hierop. Tenminste als je een vaste pakket bezorger hebt. Ja echt geluk. En geluk dat de winkel begrip had voor de situatie en de retour termijn verlengd werd. Want de items waren inmiddels al in de sale dus had het ook begrepen als ze hadden gezegt mevrouw uw pakket is 7 weken te laat bij ons binnen gekomen, de artikelen zijn inmiddels in de uitverkoop, we accepteren uw retour niet. Heb het pakket de 2e keer ook met DHL expres verzonden, was het vertrouwen in Post.nl en in een goede afloop al kwijt.
Gewoon een briefje bij de deur hangen dat je geen pakketjes voor nr..... Aan neemt . Zie die briefjes best vaak hangen en is meteen duidelijk