Waar valt jouw mond van open? Deel 5

Discussie in 'De lounge' gestart door Mammielove, 8 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neilia

Neilia Niet meer actief

Dat ik ga trouwen :eek::D

*Ik heb altijd geroepen nooit te gaan trouwen*

Kirzy, Poolvos, Bien1990 en 40 anderen vinden dit leuk.
  2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Wat leuk! Gefeliciteerd met je verloving.
    Veel plezier met de voorbereidingen.

3. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Gefeliciteerd!! Ga je wachten tot na corona (of tot meer versoepeling) zodat je het echt kunt vieren of hou je het klein en knus?

4. Neilia

Neilia Niet meer actief

Wij houden het klein :)
    Ben niet zo van poespas.
    Het gaat in september/oktober al gebeuren dus moet nog haast maken ook :p

Dankjewel! :D

Wellesnietes, MyMiracle, Ysabella en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.414
    36.277
    113
    Gefeliciteerd!
    Zeg nooit nooit;)

6. Neilia

Neilia Niet meer actief

Dat blijkt wel ja :p
    Dankjewel!

suus1983 vindt dit leuk.
  7. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.327
    28.536
    113
    gefeliciteerd :D

Neilia vindt dit leuk.
  8. Philou

Philou Fanatiek lid

20 apr 2019
    1.939
    5.916
    113
    Gefeliciteerd!:D

Neilia vindt dit leuk.
  9. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Gefeliciteerd! En ja het is echt een geweldig moment, of je het nu groot of klein houd!

Neilia vindt dit leuk.
  10. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Super leuk.. Gefeliciteerd. En heel veel plezier met alle voorbereidingen.

Neilia vindt dit leuk.
  11. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    @Lotion .... wanneer is het eig? Dan vraag ik op tijd vrij nml! Ik laat geen feestje schieten hoor! Ik kom volledig covid proof :cool::roflmao:

Iertje81 en Neilia vinden dit leuk.
  12. Neilia

Neilia Niet meer actief

25 september is de bedoeling:p

Cindy1977 vindt dit leuk.
  13. LisbethSalander

LisbethSalander Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.840
    5.572
    113
    Wat een verschrikkelijk #$*|$&: ( vul een lelijk woord in) bedrijf is PostNL!
    Pakket staat op bezorgd maar ik was de hele middag thuis. Zelfs in de voortuin aan het werk. Geen bezorger gezien.
    Bel ik zojuist met PostNL. Krijg ik een slecht Nederlands sprekende dame aan de telefoon. Kan en wil niets voor me doen. Enkel dat ik maar even 48 uur moet wachten aangezien bezorgers wel vaker al een pakket voor bezorgd scannen en het een andere keer bezorgen.
    Contact opnemen met de bezorger ( of de juiste afdeling) wil ze niet. Ook mij doorverbinden wil ze niet.
    Heb nu dus geen pakket, geen werkende track en trace meer en een pakket waar ik echt op zit te wachten die vermist is.
    Maak zelden zo’n slechte klantenservice mee...

14. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.961
    33.636
    113
    Ik werd vandaag gebeld door één of andere energiebedrijf.
    ‘Spreek ik met mevrouw...?’
    (Achternaam van mijn ex werd genoemd).
    ‘We zouden u bellen als we onze tarieven vernieuwd hebben.’

Nou m’n mond viel open.
    Ik ben 6(!) jaar geleden gescheiden!
    Dus ik zei tegen die vent; ‘nou daar hebben jullie flink lang over gedaan. 6 jaar om precies te zijn want zolang is het geleden dat ik die naam gebruikte en dat jullie mij energie leverden’ :roflmao:

Gewooniemand, citroenrasp, Bailey07 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.961
    33.636
    113
    Wat leuk! Gefeliciteerd ❤️

16. GossipGirlxoxo

Herkenbaar. Kort geleden een retourpakket "kwijt" geraakt via post.nl. volgens post.nl track and tracé was het 2x aangeboden maar was er niemand die in ontvangst nam. Volgens dat bedrijf was dat onmogelijk. Na dieper erin te duiken bleek het adres door het post punt verkeerd te zijn ingevoerd. Mijn retour adres stond niet op de doos dus ik moet maar 6 weken wachten tot het in een niet te bezorgen depot kwam dan kon er een onderzoek gestart worden. Uiteindelijk kwam het pakket na 4 weken toch retour. Hij was geopend dus denk dat ze mijn adres uit de retourformulieren gehaald hebben. Maar wat een gedoe. En er zat voor een paar 100 euro spullen in die doos. Ik baalde er gigantisch van.

17. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.706
    6.606
    113
    Vrouw
    Mijn mond valt regelmatig open dankzij de buurvrouw. Elke dag een pakketje wat bezorgd wordt, prima. Ze verzoekt mij ze niet aan te nemen (ooit eens gedaan en nooit weer na een boze buurvrouw) dus ik wimpel de postbode altijd af, arme man.
    Vanmorgen een nieuwe postbode, klopt op mijn raam dus ik doe netjes open en zeg dat de buurvrouw het liever niet heeft dat ik ze aanneem, maar dat hij het in de papier container achter kan laten. Zo gezegd zo gedaan, postbode rijdt weg. Twee minuten later komt de buurvrouw naar buiten.
    En nee, dit was niet de eerste keer. Waarom doet ze niet gewoon de deur open? Heb er verdikkeme een dagtaak aan om al die bezorgers te woord te staan.

18. LisbethSalander

LisbethSalander Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.840
    5.572
    113
    Dan heb je in ieder geval geluk gehad dat het weer bij je terecht is gekomen. Zeker voor zoveel geld!
    Baal nog het meest dat de klantenservice geen service verleent. De bezorger doet iets wat niet mag ( al scannen voordat het bezorgd is) maar in plaats van dat ze hun fout gaan “goedmaken” mag je het als klant maar uitzoeken. Dan heb je maar pech.... pff als er op mijn werk een fout werd gemaakt door een collega dan deed je er alles aan om het op te lossen en de klant weer blij te maken. PostNL verbreekt gewoon de verbinding :mad::mad::mad:

Gewooniemand en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  19. GossipGirlxoxo

Dat is inderdaad hele slechte service. Waarom verbrak ze de verbinding? Bleef je niet vriendelijk en netjes? Als het pakket wel morgen komt zou ik als ik jou was wel de pakket bezorger aanspreken hierop. Tenminste als je een vaste pakket bezorger hebt.

Ja echt geluk. En geluk dat de winkel begrip had voor de situatie en de retour termijn verlengd werd. Want de items waren inmiddels al in de sale dus had het ook begrepen als ze hadden gezegt mevrouw uw pakket is 7 weken te laat bij ons binnen gekomen, de artikelen zijn inmiddels in de uitverkoop, we accepteren uw retour niet. Heb het pakket de 2e keer ook met DHL expres verzonden, was het vertrouwen in Post.nl en in een goede afloop al kwijt.

20. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.505
    113
    Vrouw
    Gewoon een briefje bij de deur hangen dat je geen pakketjes voor nr..... Aan neemt .
    Zie die briefjes best vaak hangen en is meteen duidelijk

Gewooniemand, GossipGirlxoxo, Syane en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina