Echt heh, kom nu met mijn weekboodschappen gewoon niet meer onder de €120,- terwijl ik eerst altijd rond de €100,- zat. En dit is dan voor 5 dagen eten. Aangezien ik 1 avonddienst werk en we halen altijd 1x in de week wat.
En dit verbaasd me een beetje maar geeft me vooral heel veel moed... @Iertje81 ik las ergens dat jij -50 kilo kwijt was geraakt met Sonja Bakker... M'n knop ging EINDELIJK na 1.5 jaar tobben weer om, om mezelf weer aan te pakken en m'n gezin een gezonde moeder en vrouw te gunnen. Potverdorie wat jij kan, kan ik ook ❤ Dusssss de eerste week zit erop, de weegschaal is verstop door mijn man en over 8 weken als m'n eerste weken uit haar boek erop zitten weeg ik 1x en daarna de volgende run, enzovoort!
Ik vind het ongehoord. Mensen laden toch wel nu zonder kijken... hop tussen de 0.10 en 0.25 cent per product erop!
Wij geven elke week 160 euro uit aan de weekboodschappen. 6 jaar geleden konden we dat voor 60 euro per week.
6 jaar en 2 mensjes geleden Maar ik snap het hoor Wij waren voor de kinderen vaak duurder uit iets met 2 volle salarissen.
Veel te laat reactie natuurlijk. Maar dat is dus vanwege misselijkheid door de narcose. Dat is bij de een heftiger dan bij de ander. Toen ik voor het eerst geopereerd moest worden was dat niet voorzien. (Vlak na bevalling bleek er wat mis te zijn) Toen had ik dus een paar uur ervoor een broodje en beschuit met muisjes op. Maar was naderhand totaal niet misselijk. Geen idee waar het aan ligt. Het was mij nog niet opgevallen (Ik ben zo iemand die gewoon die kar volgooit) Misschien toch weer naar de boerderijwinkel. Zijn meerdere goede redenen voor om dat extra ommetje te maken
Als kind had ik het ook al als ik geopereerd was. Ik voel mij nooit gestresst als ik geopereerd met worden, ben altijd zo het zal wel goed komen.
Even niet over het lid ansich. Mijn mond valt vooral open dat de reacties niet verwijderd/opgeschoond zijn naar enkel de on topic reacties nu ze geband is. Vind het zonde van het onderwerp ansich, denk dat juist de reden van de podcast een mooi onderwerp is om het over te hebben. Waarbij ook juist op dit forum adviezen kunnen worden gegeven. Net als een paar jaar geleden een ts het had over de gender verandering van haar kind, iets wat naar mijn idee bespreekbaar zou moeten zijn in deze tijd.
Ik verbaas me erover dat mijn man net zegt, als ik om kwart over 4 nog niet beneden ben moet je me maar even achter de computer uit komen trekken. (Is vroeg begonnen dus qua werktijd zit het er al wel op, sowieso maakt hij feiteoijk meer uren nu hij thuiswerkt)
Tóch wel? En dan icm? In welke vorm? Want ik gebruik al sinds mijn 10e ofzo movicolon. Totdat ik op mijn 30e opeens hoorde dat deze niet meer vergoed werd..
Magnesium voor de stoelgang bij de apotheek voor een paar euro. Nadeel je moet ze kauwen tot prut en dat voelt als krijt eten. Even zoeken naar hoeveel je er nodig hebt. (Mag tot 6 per dag) Ik hadden genoeg aan 2 na m'n ontbijt. Verder goed water drinken maar ik gok dat je net als ik alles wel doet voor een goede stoelgang. Ik was begonnen met 4 per dag... was iets te veel van het goede Voordeel je krijgt geen kramp al je er eens 1 teveel op hebt, alleen te dunne ontlasting.
Daar is het niet voor hoor, dat je nuchter moet blijven. Dat heeft alleen te maken met dat je maaginhoud in je longen kan komen en dat complicaties kan geven. Dus als het even kan, nuchter een operatie in (lukt natuurlijk niet altijd).
Ja, dat was ik idd! Viel me vanaf begin van Corona al op. Wij werken allebei zoals normaal, dus niet ineens veel thuis ofzo, dat daarom de boodschappen duurder uitvallen. We zijn ineens gewoon echt 10 euro per week meer kwijt.
Mij valt het ook op. Normaal was ik al best wat kwijt maar ik ga nu echt richting de 200 euro per week. Ik ga er nu ook maar beter op letten. Koelkast nalopen voordat ik naar de winkel ga. Ik word er inmiddels wel een beetje zat van. De oudste kinderen vreten ook als bouwvakkers. Is niet tegenaan te werken
Uitleg? Ik heb alweer even geen medicatie gehad maar ik kan me niet herinneren dat ik uitleg kreeg behalve dan een standaard brief en de opmerking hoe vaak je het medicijn per dag moet nemen en voor of na het eten. Ik wist helemaal niet dat je daar voor moet betalen. Het kost ze een minuut extra.