Ik heb die moeder wel gezegd dat ik daar niet gediend van was en dat als haar kind zich had verveeld dat ze zelf wat leuks met hem had moeten doen. Dat ik haar kind al 4 jaar lang overal mee naar toe nam, en overal voor betaalde, en dat ik daar echt geen medaille voor hoefde maar dat ik haar geen verantwoording of sorry schuldig was op het moment dat we een keer als gezin wat wilden doen zonder haar zoon. Ben er best lang verdrietig van geweest. Voelde zo als een oneerlijke aanval en had dat kereltje ook wel in mijn hart gesloten na al die jaren en miste hem ook echt wel. Want na die woordenwisseling met die moeder, zag ik hem nog heel weinig. Heel soms kwam hij nog een broodje eten tussen de middag of paar uur spelen in het weekend. En had hem graag nog vaker meegenomen toen mijn woede richting moeder gezakt was maar mijn man bleef boos en wilde hem niet meer meenemen.
Ons overbuurmeisje bleef hier ook maar komen voor dochter. Ze bleef aanbellen en als dochter dan zei dat ze geen zin had en zelfs toen ze ziek was, kwam ze toch binnen en bleef maar drammen. Echt super ongemakkelijk. Paar keer vriendelijk gezegd, ander keertje weer etc, maar drong maar niet door. Dochter was er op een gegeven moment spuugzat van, bedenkt zich niet en duwt het meisje (ze viel niet ofzo, meisje was ook stuk groter) zo achteruit de deur weer uit. Boodschap erbij " heb toch gezegd dat ik niet wil spelen". Oeps.. vond het sneu, maar het kwam wel aan.
Heel goed dat je haar hebt aangesproken. Wat een ontzettend brutaal mens. Heel zielig idd voor die jongen.
Ik vind veel koppen boven een nieuwsartikel zeker wel bangmakerij. Veel reacties zijn er onder zijn ook enkel gebaseerd op die kop. Ik lees zowat dagelijks een artikel waarvan ik denk dat die kop wel anders had gekund omdat het toch anders in elkaar steekt dan de kop suggereert. Alles voor de kliks natuurlijk.
Dat er nog steeds mensen zijn die testen onzin vinden, verschijnselen vertonen en dan gewoon gaan werken.
Ja ze was er helemaal klaar mee en het meisje is niet weer teruggekomen, tot grote opluchting van dochter. Ben wel blij dat ze in elk geval lekker voor haarzelf opkomt, het was ook echt geen leuk kind moet ik eerlijk zeggen.
Ja mijn dochter kan best bitchy zijn, kan de oudste nog wat van leren. Is wel fijn idd als ze wat voor zichzelf durven opkomen.
Die mening deel ik voor 1000%. Vooral vervelend dat mensen dan de rest niet lezen en wel reageren onder zulke artikelen.
Dat mensen testen onzin vinden, ala. Maar dat ze met klachten de deur uit gaan vind ik echt heel erg kwalijk!
Dit. Zelf begrijp ik dondersgoed dat mensen testen onzin vinden (40% van de testen is vals negatief), maar met klachten blijf ik thuis. Behalve het feit dat ik het niet op mijn geweten zou willen hebben om iemand anders te besmetten, heb ik het gevoel dat je met klachten ook een soort van voor lul loopt. Zodra je hoest of niest kijkt iedereen je aan alsof je een bomgordel draagt.
Precies. Het enige verschil tussen wel of niet testen zit in het feit hoe de rest van je gezin daarna moet handelen. En hoe jij jezelf moet opstellen mbt contact in je gezin. Bij negatief hebben ze vrijheid. Bij positief 14 dagen thuis quarantaine als ze zelf geen klachten krijgen. Maar ik sta er zelf op dit moment nog zo in dag ik bij milde klachten gewoon thuis blijf en niet meteen zo een test locatie op ga zoeken.
Ik vind het testen bij milde klachten ook onzin en zeker bij kinderen. Gewoon eerst maar afwachten of het niet verergert. Tenzij je moet werken en in aanraking komt met anderen. Doet me denken aan de vragenlijst die ik gisteren moest invullen om straks naar de gyn te mogen. Of ik laatste tijd snel kortademig ben... Euhm, ik ben 36 weken zwanger, wat denk je zelf (ik heb nee ingevuld aangezien ik voor de rest totaal geen symptomen heb, die kortademigheid is echt door de zwangerschap, ga niet daarvoor een mondkapje op doen waardoor het nog moeilijker ademen wordt)
Dat mijn man de huisarts belt omdat zijn linker oor al heel erg lang dicht zit en vervolgens aan mij vraagt of hij door moet geven of het om zijn linker of rechter oor gaat
Zo ken ik je weer bij die eerste zinnen Maar ik snap het hoor; ik zou dat ook zo voelen. Die kinderen kunnen er ook niets aan doen dat ze van die stomme ouders hebben. En ik snap je man ook.
Hoe achterlijk zenuwachtig ik ben nu! Ik zit in het oogziekenhuis in Rotterdam te wachten op een “luxe” afspraak. Ik wil graag zelf implantaten of laseren, maar ik ben toch BANG Hij gaat vandaag alleen KIJKEN, niet eens slopen
Ik voel je. Ogen liggen bij mij gevoelig maar dat is onnodig om tegen je te zeggen waarschijnlijk Ik heb vroeger weleens willen laseren maar blij dat ik het niet gedaan heb. Ze kunnen glaucoom niet meer opsporen zodra gelaserd Sterkte! Gaat het erom dat je zonder bril/lenzen kan?