Waar valt jouw mond van open? Deel 5

Discussie in 'De lounge' gestart door Mammielove, 8 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Oh lieverd ik hoop dat uitslag er heel snel is en je weer een beetje rustig adem kunt halen daarna. Wat zul je geschrokken zijn! Dikke knuffel en kus van mij!!!

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.268
    6.168
    113
    Ja als ie achter je zit hoor je ‘m slecht vind ik. Ik vind onterecht voorrang geven overigens niet in alle situaties een slecht idee. Hier vaak schoolkinderen op de fiets, naast een afrit/oprit van een Nweg, en dan met regen kan het zomaar 5-10 minuten duren voordat ze over kunnen steken door de continue stroming van auto’s in de spits. Of bij een kruising kan het ook zo lekker opstoppen als mensen niet ritsen.
    Maar wel als de situatie het toelaat.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.339
    36.198
    113
    Zegt hij dat er ook bij dan? Om leukemie uit te sluiten? Ik denk zeg dan nog even niks.
    Hier een zoon die al zeker 4 jaar met grote regelmaat bloedneuzen heeft, 1 kant dichtgebrand, gaat de andere kant verder. Hier lijkt het erger te zijn als het hooikoortstijd is. Dr kans is gelukkig veel groter dat het iets totaal onschuldigs is.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  4. smax

smax Fanatiek lid

15 feb 2018
    1.955
    1.042
    113
    Vrouw
    Ik heb er echt nachten wakker van gelegen. Was wel blij dat er een uitgebreid bloedonderzoek plaatsvond.

Hij herdenken nu nog met enige regelmaat. School en bso geven het ook aan mij door nu, want vind wel fijn dit te weten (hij is 5 en vertelt niet alles haha).

laat je nog weten wat er uit gekomen is?!

5. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Oei dat lag niet in de lijn der verwachtingen zeg....
    Hopelijk is dit een gevalletje het zekere voor het onzekere en is het loos alarm.
    Hoelang moeten jullie op de uitslag wachten.

6. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Ja oké, dat ben ik er mee eens hoor. Maar sommigen kijken niet eens of er ook nog iemand achter ze zit bijvoorbeeld..

7. Neilia

Neilia Niet meer actief

mee eens.
    Mijn broers hadden en hebben nog steeds om de haverklap bloedneuzen.
    Om het minste en geringste begint het te bloeden.

suus1983 vindt dit leuk.
  8. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.786
    1.581
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ja precies, als een ambu bijna op je bumper ziet met zwaailichten aan dan zie je dat toch?Zeker als hij al een tijdje achter je zit (lange rechte weg),spiegels zitten er bij sommige echt voor de sier op.

9. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.244
    16.623
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ja is ook super irritant, heb ik overigens ook vaak genoeg gehad, ik krijg het gewoon nooit tegelijkertijd.
    Volgende keer ga ik er duidelijk bij zeggen dat ik het allebei tegelijk wil hebben.

10. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.244
    16.623
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Vandaag iemand op het werk die kwam vragen of hij morgen in de achtbaan mag omdat die 2 jaar terug een hartinfarct heeft gehad. Moest wel lachen en de arts even gebeld met de cardioloog en ja het mag maar blijft wel op eigen risico. Ik vind het toch hilarisch, hartpatient en dan met de corona naar een pretpark om lekker in de achtbaan te zitten.
    Ach als je er gelukkig van wordt, waarom niet :)

Paardenbloem vindt dit leuk.
  11. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.244
    16.623
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Heeft de huisarts echt letterlijk gezegd dat ze leukemie wil uitsluiten??
    Zoja dan vind ik dat echt niet door de beugel kunnen. Kinderen hebben enorm vaak bloedneuzen want die liggen ook nogal eens lekker in hun neus te peuteren wanneer ze liggen te slapen, zijn vaak verkouden en gevoelige slijmvliezen.
    Mijn oudste heeft heel veel bloedneuzen gehad, als die op een koude winterdag weleens binnen kwam was daar ineens een spontane bloedneus en vaak genoeg spontaan op school. De jongeman is bijna 17 jaar en kerngezond ;)
    Hij heeft het nu zelden tot nooit meer. Ik zou wat vaseline in zijn neus smeren, gaat een evt wondje makkelijker dicht en als die wil peuteren dan gaat een wondje minder snel stuk door de vaseline.
    Succes met prikken.

Paardenbloem en suus1983 vinden dit leuk.
  12. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.955
    33.631
    113
    Weet ik eigenlijk niet of dat kan. Ik overweeg het weleens maar heel eerlijk gezegd lijkt me alles wat ik doe m’n ogen eng. Zo min mogelijk gehannes wat dat betreft. In mijn hoofd raakt mijn andere oog al blind als ik er per ongeluk mascara in smeer bij wijze van spreken ;)
    Ik ben een beetje een bangerik wat m’n ogen betreft :)

Cindy1977 vindt dit leuk.
  13. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.955
    33.631
    113
    ❤️

Ansel vindt dit leuk.
  14. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    ❤️
    Hij peutert echt nooit in zijn neus. Dat vind hij vies. :| Soms ben ik bang dat hij een beetje smetvrees heeft, maar dat is weer een heel ander verhaal. ;)
    Het is inderdaad het zekere voor het onzekere nemen. Je slaat jezelf voor je kop als huisarts als het dit wel blijkt te zijn, denk ik.
    Ja, er werd vertelt dat dit een procedure is omdat hij ‘opeens’ sinds 2 maanden bloedneuzen heeft en daarvoor nooit gehad. Hij peutert nooit in zijn neus, is niet verkouden, geen hooikoorts dus ik denk dat ze gewoon het zekere voor het onzekere willen nemen. Hij is pas 2,5 hij kan niet vertellen hoe hij zich voelt etc. Dus in die zin denk ik dat het goed is ( er word ook op meer geprikt) Ik had alleen verwacht dat de kno arts stap 1 was geweest.

MyMiracle vindt dit leuk.
  15. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Haha ja dat klopt..

16. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    .....dat ik nog steeds als een drugs gebruikende panda uit mijn dikke pupillen zit te staren :roflmao:

neeee mevrouw dat is echt maximaal 12 uur hoor!

uhu NOT :roflmao:

Vitamientjuh en Iertje81 vinden dit leuk.
  17. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.339
    36.198
    113
    [QUOTE="Ysabella, post: 23143606, member:

Ja, er werd vertelt dat dit een procedure is omdat hij ‘opeens’ sinds 2 maanden bloedneuzen heeft en daarvoor nooit gehad. Hij peutert nooit in zijn neus, is niet verkouden, geen hooikoorts dus ik denk dat ze gewoon het zekere voor het onzekere willen nemen. Hij is pas 2,5 hij kan niet vertellen hoe hij zich voelt etc. Dus in die zin denk ik dat het goed is ( er word ook op meer geprikt) Ik had alleen verwacht dat de kno arts stap 1 was geweest.[/QUOTE]

Ja is natuurlijk op zich prima dat hij alle gevaarlijke dingen uit wil sluiten, maar dan had hij beter kunnen zeggen, we doen een bloedonderzoek en kijken wat daaruit komt en niet over leukemie oid beginnen.
    Overigens begon het bij mijn zoon ook zomaar en die zit ook nooit aan zijn neus. Hij was wel wat ouder. De diagnose hooikoorts kwam pas jaren erna en door de bloedneuzen kwamen we erachter.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  18. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.506
    14.006
    113
    Vrouw
    @Ysabella jeetje, sterkte zeg! Hoop dat er niets engs uit het lab komt.

In november had mijn dochter ineens overal opgezette klieren, was ze 2 kilo afgevallen en heel erg moe, toen moesten we ook (onder andere) op leukemie testen. De dag daarna stonden de uitslagen direct online en was er 1 afwijkend. Helaas was de huisarts die middag gesloten, de dag erna bleek dat de refentiewaarde voor volwassenen erbij stonden en de waarde van mijn dochter perfect was voor haar leeftijd. Maar je begrijpt dat wij echt in mega spanning zaten. Dus bij deze de tip, kijk niet van te voren of de uitslag er al is, want dan heb je kans dat je jezelf ongerust maakt om niets.

19. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @Ysabella hopelijk valt het mee en is het niks bijzonders. Kan me wel voorstellen dat je schrikt wanneer het zo aangegeven wordt.

Hier de andere kant meegemaakt, oudste moest een mri onder narcose om zoals ze naar mij aangaven hersenschade uit te sluiten van de eerdere aanvallen. Toen de uitslag kwam hoorde we dat mgelijke hersenschade niet het belangrijkste was maar of er tumors zaten die zorgde voor de aanvallen. Eerlijk gezegd had ik dat liever ook vooraf geweten nu werd ik er nogal door overvallen terwijl er toch al zorgen waren over hersenbeschadigingen. Viel uiteindelijk gelukkig wel mee qua uitslag maar toch.

20. Lammetje91

Lammetje91 Bekend lid

12 dec 2016
    946
    582
    93
    De DPD kwam gisteravond om half 11 nog een pakketje brengen. Overdag al gebeld dat ik er niet van gedient ben dat de track en trace aangaf tussen half 11 en half 12. Ze hebben contact gezocht met de bezorger en die gaf aan dat ze ivm met onze twee maanden oude baby wel zouden aankloppen. Dat wij op dat tijdstip zouden willen slapen kwam niet aan. Ik de bestelling verplaatst naar vandaag, maar de beste man stond dus toch voor de deur. Mijn man hoorde het in zijn lichte slaap, want lag net 5 minuten in bed.

Deel Deze Pagina