Dat vind ik dan weer een beetje flauw had vorige keer zo hard mijn best gedaan om aan te komen. nee dat is een grapje het flauw vinden althans want dat moeite doen klopte dan weer wel vond 20 kilo+ ondanks HG behoorlijk knap van mezelf. Ben benieuwd of het dit keer weer zo veel gaat zijn aangezien ik nu geen HG heb, gelukkig.
Neem mijn tip aan: de laatste 4 maanden continu stationair op een luie stoel met een hand in een zak mini mars/snickers/kitkat/twix doet wonderen... Ik pluk daar, bijna 10 jaar na dato, nog áltijd de vruchten van...
Dat stationair moet ik nu al in gaan voeren helaas lukt niet heel erg ben wat dat betreft net een peuterpuber (zelluf doen) aangezien de babykamer nog niet gedaan is. maar momenteel zijn de borrelnootjes, de pure chocolade met noten, pennywafels en droptoffees in trek. Misschien toch maar eens snickers halen kunnen mooi mee naar de camping straks. heb nu al moeten beloven dat ik het rustig aan doe op de camping, anders komen mijn ouders niet hun tent mee op zetten en hebben we geen slaapplek
Oh wat fijn om daar een goede ervaring over te horen! Ben heel benieuw. Morgen mag de pleister eraf en weet even niet hoelang de hechtpleisters over de hechting moeten blijven zitten. Als die eraf gaan zal het verschil vast al te zien zijn. Dat litteken is ook zo lelijk geworden omdat ik dag 1 de hechtpleisters er af trok en de hechting mee trok en zo het wondje ook open ging. Dat is natuurlijk gaan genezen maar niet mooi op elkaar. Nu blijf ik dus van de pleisters af.
Ik heb er misschien overheen gekeken, maar welk boek heb je nu? Ik wil wel mee doen, samen staan we sterker. Ik had er 9 af voor corona. Maar weer 4 aangekomen dus ik moet er ook weer aan geloven. Kan alleen de knop ff niet vinden laatste twee weken. Succes!
Ik ben hypermobiel en nu dus echt heel veel te zwaar. Mijn plan is deze eerste 8 weken alleen extra te wandelen elke dag. Als ik verder afval en de pijn afneemt dan dat uit te breiden.
Bereik en behoud je ideale gewicht. Lastig als je die knop niet kan vinden, wel heel goed dat je er al 9 kwijt was! Hoeveel zou je totaal kwijt willen? Ben je aangesloten in een clubje hier? Voor mij werkt dat niet zo. Het maakt dat ik er obsessief mee bezig ben. In het verleden ook al eens 35, 15 en 23 kilo afgevallen (in verschillende periodes) en nu ben ik zwaarder dan ooit. Heb het afgelopen jaar wel het geestelijke stuk aangepakt bij de poh van de huisarts. Met deze gesprekken en handvaten en de onvoorwaardelijke steun van mijn man moet dit nog 1x lukken!
Graag ik durf geen voor te maken Ik vermijd zoveel mogelijk gezins foto's en terwijl ik dat nu zeg besef ik pas hoe zonde dat eigenlijk is
@Iertje81 omg wauw! Wat ontzettend knap gedaan!!! Daar kan ik energie uit halen Wat is op de rechter foto je lengte/gewicht? Ik denken dat jij een stuk kleiner ben dan mij met m'n 1.83? Hoe is het bij jou met extra huid gesteld