Waar valt jouw mond van open? Deel 5

Discussie in 'De lounge' gestart door Mammielove, 8 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylver

    Sylver Fanatiek lid

    17 sep 2014
    1.488
    1.444
    113
    Serieus?
    Mijn dochter vond dat met 6 ook nog spannend.
    Goed antwoord van je moeder!

    Sommige mensen, hè o_O

    Mijn peuter viel vandaag met het rennen haar knieën en handjes stuk op de straat. Toen ik haar aan het troosten was kwam een man naar ons toe om tegen haar te zeggen dat ze moet stoppen met huilen, want het gaat vanzelf over.. o_O
     
  2. Sylver

    Sylver Fanatiek lid

    17 sep 2014
    1.488
    1.444
    113
    Oh joh, ik had er voorheen nooit bij stilgestaan dat die ook goed ingesmeerd moeten worden :oops:

    Denk dat we met smeren onbewust ook de oren meenamen, want het is nog nooit fout gegaan, maar nu doen we het zeker altijd braaf en netjes.
     
    suus1983 vindt dit leuk.
  3. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Wauw! :eek:
    Goed voor zijn zelfvertrouwen ook.
     
  4. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Wat heftig! En nee dat gevaar had ik ook niet ingezien.
    Hopelijk komt het weer helemaal goed met beide.
     
  5. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    De kinderen zijn met zijn 6en verdeelt over beide zeiden gaan wiebelen zodat het vlot op en neer ging, maar uiteindelijk ging dat te hard waardoor ze er afvielen.
     
  6. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    ja bizar hè!
    Mijn moeder zei ook dat het voor haar makkelijk praten was, haar kinderen waren met zijn 2tjes.
    Sommige kinderen zijn nou eenmaal niet zo stoer en dat is ook prima, komt vanzelf :)


    Ook dat!
    Hij vind momenteel alles spannend en eng.
    Heeft echt de tijd nodig om zich ergens veilig genoeg te voelen om zichzelf te zijn.
    Mijn moeder heeft het gelukkig netjes verwoord tegen hem. Wel op zo een duidelijke toon dat zij het ook kon verstaan.
    Ik was zelf waarschijnlijk iets minder netjes geweest :|
     
    Paardenbloem en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  7. Sylver

    Sylver Fanatiek lid

    17 sep 2014
    1.488
    1.444
    113
    Heel herkenbaar.
    Mijn oudste is niet zo dapper met zulke dingen, maar heeft veel steun aan haar 3 jaar jongere zusje nu die wel heel veel durft.
    Nu speelt ze vaak "grote zus" en neemt dan haar zusje mee, maar meestal neemt de jongste gewoon het voortouw en hobbelt zij mee :)

    Het is ook gewoon makkelijker als je met z'n tweetjes bent en alleen het onbekende binnenstappen is ook gewoon spannend. Vind ik ook nog steeds en ik ben heeeeel wat jaar ouder.
     
    Paardenbloem en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  8. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Dat mijn Netflix account is gehackt en al onze profielen weg zijn en er nieuwe terug zijn gekomen met slotjes met pincode waar ik niet in kom.. :mad:
     
  9. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Even netflix bellen, in een uurtje is het weer opgelost :thumup:

    Ik was ook gehackt, maar ze hadden gelijk mijn wachtwoord veranderd waardoor ik er helemaal niet meer in kon.
     
  10. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik ben op een camping in Spanje en de Spanjaarden houden zich prima aan de regels, houden afstand en dragen overal mondkapjes (kwam net de vrouw het douchehokje uit met mondkapje) er zijn hier ook veel Nederlanders en die dragen vrijwel geen mondkapjes. Ben hier pas 2 dagen maar het contrast is erg groot. Heel bizar.
     
  11. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Mijn wachtwoord was gelukkig nog hetzelfde dus nu zelf aangepast. Echt heel vaag dit. De nieuwe profielen stonden ingesteld op taal Indonesië. Had op mijn e-mail hetzelfde wachtwoord die heb ik voor de zekerheid ook maar aangepast. Snap er niets van hoe dit nou mogelijk is. Alleen iemand die me kent had dit wachtwoord kunnen raden zeg maar.
     
  12. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Hier was die ook gehackt in het buitenland. Weet alleen niet meer welk land. Geen idee hoe ze dat voor elkaar krijgen. Netflix gaf aan dat dit regelmatig gebeurd.
    Heb nu een heel moeilijk wachtwoord wat moeilijk te kraken is aangezien het geen woord is. Ben benieuwd.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  13. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik heb ook wel een moeilijke met hoofdletters erin en tekens en cijfers.
     
  14. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Wij hebben geen netflix maar hoor het in mijn omgeving (familie en vrienden) de laatste tijd ook regelmatig, begreep dat na dat ze gehackt zijn ze de accounts aangeboden worden op sites met hele lage prijzen ;) maar misschien is dat enkel wat ze zelf bedacht hadden ofzo.
     
  15. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik ga straks wel eens googelen en ervaringen van anderen lezen. Ben gewoon heel benieuwd hoe ze dat hacken doen en wat ze er dan mee doen? En achteraf denk ik dat het al een dag of 4 gespeelt heeft want mijn moeder (heeft een profiel op mijn account) zei voor het weekend dat haar ondertiteling ineens op Engels stond ipv Nederlands en na aanpassen telkens terug naar Engels ging. En in mijn kijklijst op mijn profiel stonden ineens series die ik niet kijk met bijv. Afl.3 van seizoen 2. Dat viel me eergisteren op maar toen dacht ik nog dat mijn moeder misschien per ongeluk via mijn profiel had gekeken ipv op haar eigen profiel.
     
  16. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.144
    15.212
    113
    Ik citeer jou even ivm onderwerp.

    Bij hart van Nl kwam dit voorbij, nog een kindje van 6 dacht ik. Waarschuwingen over zwemmen in zee etc. Daarna (na nog andere nieuwsitems) het weerbericht... we moeten de verkoeling zoeken in meertjes en de zee
    o_O vond dat echt slecht op elkaar afgestemd.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  17. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    We moeten ook verkoeling zoeken maar wel de waarschuwings borden serieusn nemen en als een havik op je kinderen letten bij water en ze geen seconde uit het oog verliezen. En dat is voor de ouders niet een dagje ontspannen maar hard werken. En eigenlijk is als 1 ouder alleen met meerdere kinderen naar het water qua verantwoordelijkheid niet te doen.
     
  18. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    #2978 GossipGirlxoxo, 10 aug 2020
    Laatst bewerkt: 10 aug 2020
    Edit. Ik moet ook bekennen dat ondanks de warmte dochter als we naar een recreatie strandje gaan de hele dag haar reddingsvest moet dragen. Ook op het handdoekje als ze wat eet. Ook in het zand als ze speelt met schelpjes misschien best zielig en heet voor haar als ze niet in het water is.⁹ Vergeef het mezelf nooit als ze in een fractie van een seconde (zoon die iets vraagt of even iets uit de koelbox pakken) toch in het water beland. En het water op het markermeer is troebel je vind ze niet in een oogopslag als dat gebeurd. Dochter haar reddingsvest is neon roze dus voor mij ook een opvallende kleur waardoor ik haar altijd direct zie als wat meer kinderen gelijk in het water speelt. In de tuin ook bewust geen trappetje in het zwembad zodat ik haar erin moet tillen. Ben ook heel bang dat als ik plas ze per ongeluk het zwembad in duikt zonder bandjes. En ze kan er in staan maar een ongeluk zit in een klein hoekje. Afgelopen jaar is een kindje uit de groep van schoonzus haar werk op het kdv verdronken thuis in een bad van 25 cm diep. Kindje 2,5 jaar. Vader wilde even de was in een andere ruimte aanzetten en toen hij terug kwam was hij te laat. Ondanks dat ik van watersport hou en je mij niet gelukkiger maakt dan een dagje aan het strand of recreatie plas op het water is dat tegelijk 1 van mijn grootste angsten voor de kinderen.
     
  19. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Nu zo midden in de nacht van 2 dingen.
    Ik kijk net per toeval in de beter dichtbij app (app van het ziekenhuis om te communiceren) omdat er een 1'tje bijstond, teken van 1 nieuw bericht. Kom ik er tot mijn schrik achter dat ik morgen alweer mijn nek operatie heb staan ipv volgende week. Dat is namelijk dan 13 weken ertussen wat we altijd doen en is ook de datum die ik in mijn agenda had staan en waarvan ik dacht de afspraak te hebben. Gelukkig heb ik het gezien want mijn arts is altijd heel druk en zit 8 weken vooruit altijd helemaal volgeboekt. En heb de ingreep nodig weer want de pijn is al zo goed als niet meer te onderdrukken met hoge dosis medicatie dus als ik het gemist had dan was dat een levende hel geworden. Nadeel is dat ik nu niets heb voorbereid in huis wat ik altijd doe omdat ik na de ingreep altijd minimaal 10 dagen plat op bed lig. Heb nu geen eten voorbereid voor de komende 10 dagen, het huis niet extra schoongemaakt (wat ook eigenlijk niet te doen was geweest met de hitte), geen extra boodschappen gedaan. Blijf nu maar wakke om de strijkwas weg te werken, want liep achter ivm de hitte en als ik er kracht voor heb de keuken een extra sop beurtje te geven. Had ook geen opvang voor dochter geregeld, echt helemaal niets. Gelukkig kan man thuis blijven van de zaak wanneer hij wil maar er staan wel wat afspraken voor het opnemen van grote opdrachten en opleveren van grote opdrachten gepland waar hij bij moet zijn. Ik hoop dat ik voor die momenten morgen met mijn zus en vriendinnen een verdeling kan maken zodat zij die dagen wat uurtjes opvang op zich willen en kunnen nemen. En als dat niet zo is dan "moet" zoon die uurtjes op zijn zusje gaan letten. Wat mij altijd tegen staat, voel me daar naar hem altijd heel schuldig over. Ook groot nadeel dat ik de komende week dus niet meer van het mooie weer meer kan genieten en heb het zo lekker gehad met naar strandjes gaan, zwemmen in de tuin en varen met het gezin. Enige positieve wat ik hier uit haal is dat ik niet al dagen lang zenuwachtig ben geweest omdat ik op hik tegen de operatie. En aan dat stukje positieve hou ik nu maar vast want aan al dat negatieve kan ik nu toch niets meer veranderen helaas.

    2e verbazing, iets wat @Ysabella al benoemde vanavond. Ik zit nu hart van Nederland te kijken en verbaas me ook over hoeveel (bijna) verdrinkingen er vandaag en afgelopen week zijn geweest. En ook al eerder hier benoemd en nu bevestigt op tv hoeveel mensen geen flauw idee hebben wat de vlaggen aan het strand betekenen. Naar mijn mening dus meer bordjes op de stranden plaatsen met een legenda van de kleuren vlag + betekenis.
     
  20. Mystiek

    Mystiek Fanatiek lid

    19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina