Waar valt jouw mond van open? Deel 5

Discussie in 'De lounge' gestart door Mammielove, 8 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.255
    6.152
    113
    Ik heb ook hetzelfde gevoel, het is gewoon belachelijk. Ik heb meer luxe thuis dan in zo’n huisje en betaal dan voor mijn gevoel eigenlijk alleen voor het vermaak. We gaan vanuit thuis wel een keertje naar een zwembad dan :rolleyes:

GossipGirlxoxo, Neuzeke, harp en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.277
    36.128
    113
    Ja dat is het ook nog eens, want van veel van die faciliteiten kun je nu niet eens (onbeperkt) gebruik meer maken. Dus je betaalt meer, terwijl je minder krijgt. En ik snap wel dat het voor de vakantiebranche ook een zwaar (voor)seizoen is geweest, maar het mag toch best een beetje in verhouding blijven.

Gewooniemand, Neuzeke, Paardenbloem en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.851
    4.104
    113
    Voor de huisjes etc zal het een slechte voorseizoen geweest zijn, maar van campings begrijp ik wel regelmatig dat ze al jaren niet meer zo vol gezeten hebben. En campingseizoen begon net een beetje toen de campings weer beperkt open mochten.

suus1983 vindt dit leuk.
  4. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Dat ik alle liedjes van kinderen voor kinderen 8 en 9 nog foutloos kan meezingen.....
    De rest weet ik niet maar vermoedelijk t/m 10 ken ik ze nog allemaal.
    Mijn zoon kijkt nu dl 8.

Wel krijg ik ook het gevoel van vroeger weer over me heen.ik heb geen leuke jeugd gehad en verkoop me compleet in KvK.
    Als dl8 klaar is gaat de tv uit

citroenrasp vindt dit leuk.
  5. XdropjeX

XdropjeX Fanatiek lid

16 nov 2011
    1.157
    1.039
    113
    Ik doe en blijf ook positief.
    Zodra ik aan hem zie dat hij moet poepen vraag ik aan hem of hij naar de wc moet en dan gaat hij ook mee. Alleen houd hij het dan op en naderhand doet hij iedere keer kleine beetjes in zijn onderbroek.
    We houden vol en die pamper blijft uit! Komt vanzelf, daar ben ik van overtuigd

GossipGirlxoxo, citroenrasp, owly en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Neilia

Neilia Niet meer actief

Dat ik gebeten ben door een lieveheersbeestje.
    En dat deed nog verdomde zeer ook o_O

7. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.719
    18.817
    113
    Vrouw
    Ik wist niet eens dat die bijten:D.
    Ze zien er zo onschuldig uit.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  8. Neilia

Neilia Niet meer actief

zo onschuldig zijn ze blijkbaar niet :p
    Ik wist het wel, stond een tijdje geleden in een artikel.

9. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Dat ik echt dacht dat we er, medisch gezien, even vanaf waren met Luc. Gelukkig geen oorontsteking meer gehad na de buisjes maar afgelopen maandag zat ie de hele tijd met z’n handje in z’n mond dus ik dinsdag naar de huisarts en ja hoor. Keelontsteking. Maar m’n mond viel wel even open toen hij vandaag weer ongelooflijk aan het krijsen was en au au au riep en ik wéér bij de huisartsenpost zat. Andere antibiotica gekregen en hopen dat deze nu wél aanslaat. We gaan morgen om 5 uur ‘s ochtends rijden naar Zuid Frankrijk :|
    Dit zijn de perfecte emoji’s hoe ik me vandaag voel —-> :rolleyes:o_O
    En tussendoor even inpakken hè voor het hele gezin. Gelukkig heeft mijn man nog meer gedaan dan ik. Maar toch... Dat denken overal aan hè.
    Dus nogmaals: :rolleyes:o_O

10. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.719
    18.817
    113
    Vrouw
    Hopelijk snel wat verbetering.
    Zou zonde zijn voor hem en jullie dat hij ziek blijft.

Iertje81 vindt dit leuk.
  11. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.459
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik zit even te kijken. Wij zouden in mei via bungalownet naar de Ardennen maar hebben dat omgeboekt naar de herfstvakantie voor €519. Wil je nu een week boeken dan kost het €987.

Cindy1977 vindt dit leuk.
  12. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Wow, is gewoon bijna het dubbele. :eek:

Cindy1977 vindt dit leuk.
  13. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.220
    16.581
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Wat een ellende zeg met zijn oren. Schiet inderdaad niet op. Hopelijk knapt hij snel op en kunnen jullie van de vakantie genieten.
    Alvast een goede reis en veel plezier.

Iertje81 vindt dit leuk.
  14. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

:( Bleh! Beterschap en hopelijk een fijne vakantie!

Iertje81 vindt dit leuk.
  15. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.435
    21.822
    113
    @Iertje81 beterschap en sterkte! ♥️ Ik had zo gehoopt dat je even klaar zou zijn qua dokters/ziekenhuizen met Luc. :(

Iertje81 vindt dit leuk.
  16. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Hopelijk snel verbetering en kunnen jullie toch genieten van de vakantie! Alvast een goede en veilige reis.

Iertje81 vindt dit leuk.
  17. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.191
    23.276
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Hopelijk hebben jullie toch een fijne vakantie @Iertje81 !

Iertje81 vindt dit leuk.
  18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.060
    2.201
    113
    Brabant
    Dat ik blij ben dat we tóch weg zijn gegaan. Ik wilde niet, zeker niet in corona tijd.. maar toen wij bijna met de tent naar een overvolle camping in Nederland wilden gaan en de weersverwachting van 38 Gr zagen...toen dachten we: we zijn goed gek.
    Nu zitten we voor hetzelfde geld in een supermooie huisje in Denemarken en liggen we op een leeg strand .
    We blijven hier wonen denk ik.

Gewooniemand, 11131618, Whysteria en 9 anderen vinden dit leuk.
  19. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.813
    9.319
    113
    Gelderland
    @taliaa toevallig vertelde ik zojuist het zelfde aan de buurvrouw. Achteraf hadden we beter lekker op vakantie kunnen gaan naar het buitenland. In nl zaten de camping echt heel vol en in Frankrijk was het echt heel rustig en zaten we voor hetzelfde geld langer en luxer :|
    Hele fijne vakantie daar! Geniet ervan

20. Lomo

Lomo Fanatiek lid

17 jan 2019
    1.182
    1.540
    113
    Vrouw
    Ik was van vanochtend met een hongerig kind in de supermarkt. Loeder moeder die ik ben had niets meer in huis. Dus bij het fruit na het scannen met de zelfscan mijn kind direct een banaantje gegeven.

Maar toen dacht ik weer terug aan de discussie hier over in dit topic. Hoe het winkelpersoneel je dan achtervolgd om te checken of je het net steelt. Je gehaat wordt door het personeel om eventuele kruimels en hoe het eigenlijk het zelfde is als iemand in zijn gezicht slaan en dan sorry zeggen. En vooral aan hoe leuk het eigenlijk is dat je hier een inkijkje krijgt in de gedachte gang van andere mensen. En je daardoor dingen anders doet of op zijn minst meer rekening gaat houden met hoe andere ergens in kunnen staan. Netjes opgelet dus of ik niet knoeide en geen troep achter liet en natuurlijk gewoon betaald. :roflmao:

femkes, Ansel, Vergeten en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina