Het zit hem vooral in de luxere producten zoals blauwe bessen, bramen, smoothies, .... maar ook gewoon pampers hoor! Alles is omhoog en de normale aanbiedingen van seizoens producten komen ook niet.
Kun je nagaan: die kopen wij eigenlijk nauwelijks, dus kennelijk zijn het toch ook de simpele producten die flink omhoog zijn gegaan qua prijs! Iets met klote corona
Dat onze jongste dochter al dagen lang alles bij elkaar krijst omdat ze een huisdier wil. Het liefst een hondje. En wij blijven nee zeggen, maar dat het maar door blijft gaan. (Achtergrond: wij hadden een pup, bijna een jaar gehad, maar het beestje werd door alle 3 de kinderen steeds weg geduwd, ze werd er zo gestresst van dat ze ging happen. 1000 pogingen gedaan om het gezellig te laten zijn maar uiteindelijk een beter huisje gezocht)
Mss een hond uit het asiel? Een oudere hond, lief model zeg maar? Een golden retriever die uit een kinder-gezin komt?
Melk, rozijnen, eenvoudig beleg, brood alle basis behoefte zijn omhoog luxe producten koop ik niet eens.
Die zijn nauwelijks te vinden. Hier in het asiel alleen maar honden waarbij staat: niet bij kinderen. Want daar ging mijn voorkeur de vorige keer al naar uit. Lang gezocht en uiteindelijk toch gekeken naar een pup. Toen we een nieuw huis zochten tegen de kinderen gezegd dat er echt geen nieuwe hond komt en ook geen konijn of kat. (We hadden al 2 katten, een is pas overleden en man is in die 15 jaar enorm allergisch geworden, dus we willen gewoon geen huisdieren meer. We zijn er zo duidelijk in, maar ze heeft er echt heel regelmatig krijsbuien van. Die dagen door gaan.
Dat moet je dus wel doen. Ga op je dikst zitten of liggen en maak een foto. Geloof me, dat is echt fijn voor later als je afgevallen bent!
Nee daar is volgens mij niet zoveel aan te veranderen. Misschien dat je oefeningen kunt doen om ze wat ‘op te pompen’? Mijne zijn nooit gaan hangen dus het kan wel!
En een hond adopteren, Spup heet dat dacht ik? Dan kun je op afstand eigenaar zijn. Dan ben ik uitgedacht hoor Ik snap je helemaal, je wilt goed zijn voor een beestje.
.... ik lees ook even mee! Stel je voor, DE gouden tip voor dezelfde borsten als uit mijn tienertijd!
Ik heb het idee dat mijn borsten een stuk steviger geworden zijn na het afvallen. Maar ik heb Ies maar 6 weken bv gegeven en toen moest m’n oog geopereerd worden en stopte het. Luc heb ik een maand alleen maar gekolfde melk gegeven.
Haha lief dat je meedenkt, maar dat zie ik ook niet zitten met 4 kids. Komt toch altijd weer op mij neer. Misschien heb je tips tegen zeurende kinderen
Super knap van haar! Mijn jongste is de afgelopen maand ook 2 kg aangekomen, heel blij mee want ze at de afgelopen tijd maar minder en minder. Nu gaat het weer iets de goede kant op.
O fijn zeg! Hier moet het helaas met ondersteuning van drinkvoeding, maar het belangrijkste is dat die kilo's eraan komen.
Ja gelukkig is het hier nog "gewoon" ondergewicht. Moet ze die nutridrinks blijven nemen tot ze helemaal geen ondergewicht meer heeft of alleen tot ze geen ernstig ondergewicht meer heeft? Een neefje van ons moet er binnenkort ook mee beginnen Ivm selectieve eetstoornis.
Volgens mij heeft wel/geen hangende borsten niets met borstvoeding te maken. Ik heb 2 kinderen langgevoed (zoon 20 maanden en dochter bijna 3 jaar) en ik heb ook nog steeds niet echt hangende borsten. Hoewel helaas nu de leeftijd wel een beetje gaat meespelen (word volgende maand 45). Overigens zijn ze door 2 zwangerschappen wel meerdere cupmaten gegroeid (ik heb nu een 70F, soms 70G). Soms zit het mee en soms zit het tegen, prima borsten, mindere buik hier