Ook al heb je een status, dan blijf je wel hulp van VWN houden. Maar ja, dan moet je wel zelf weten wanneer het spreekuur is en hoe laat en hoe je er moet komen Ze komen dan niet meer bij je thuis zodat je er niets voor hoeft te doen en je op je wenken bediend wordt
Dat ik een belly bind massage kreeg, en later op haar insta foto's van mezelf tijdens de behandeling zag.. Ze had helemaal niet gevraagd of ze überhaupt foto's mocht maken, laat staan ze op instagram plaatsen voor haar eigen promotie. Nog nooit zoiets onprofessioneels meegemaakt. Heb natuurlijk een berichtje gestuurd dat dit niet de bedoeling is, maar ben nog steeds overrompeld..
Pfff, nou lekker dan. Daar was ik meteen klaar mee. Die was me kwijt als klant. En ze kon de foto’s ook meteen verwijderen.
Net m’n moeder op het vliegveld afgezet. Ga ik vanmorgen douchen voor het wegbrengen, hoor ik haar en m’n man praten. Zegt m’n mam: ‘nou, nu kunnen jullie lekker weer romantische en wilde nachten hebben hè C?’ OMG, m’n moeder zegt gewoon tegen m’n man dat we weer kunnen rampetampen Ik hoorde ook toen ik in de badkamer stond en m’n moeder was klaar met haar zin dat m’n man zich ergens in verslikte
Zeker niet netjes! Dat kan haar klanten kosten dus slim is het ook niet. Heeft ze de foto’s er af gehaald?
Belachelijk!! Erg asociaal! Ik snap heel goed dat je dan heel rot voelt! Stond het er lang op of zag je het dezelfde dag nog? Ben benieuwd wat hun reactie is.
Haar reactie was ook uiterst bijzonder. Ze zei dat ze dat altijd als verrassing doet, maar ze normaal gesproken eerst de foto’s stuurt via whatsapp. Ze zei dat ze het uit enthousiasme was vergeten.. ze ging dus volledig mijn punt voorbij dat ze sowieso vooraf had moeten vragen of ik zou willen dat ze foto’s zou maken tijdens de massage.. Ze heeft ze verwijdert ja, maar volgens mij snapte ze niet waar ik me druk om maakte want mijn hoofd stond er toch niet op en haar insta wordt gevolgd door allemaal mama’s dus kon ik me best veilig voelen. Nou volgens mij leef je dan echt in een andere wereld hoor. Normaal ben ik wel van het reclame maken voor startende ondernemers maar ze is mij kwijt haha..
dat is erg vreemd! Wat een onbeschofte actie. Ook nog eens goed proberen te praten! Jij hebt groot gelijk ze had toestemming moeten vragen. Belachelijk! Ik plaats niet snel een slechte recensie maar als mensen het vragen krijgen ze een eerlijk antwoord
Erg jammer dat ze je niet begrijpt. Maar nu is ze een klant kwijt, hopelijk gaat er dan toch een lampje branden dat ze niet slim bezig was.
Ja denk alleen dat zij echt oprecht denkt dat ze niks verkeerds heeft gedaan, iedereen wil toch immers foto's van zichzelf tijdens een massage? Ik boek best vaak een massage voor mezelf, nog nooit een seconde bij stilgestaan dat ze foto's zouden kunnen maken. Lig je daar lekker ontspannen, naakt, met je ogen dicht.. Die onbevangen ervaring heb ik nu ook niet meer..
Haha! Ja echt wel! Nee echt belachelijk. Ik zou het ook zeker niet verwachten dat ze foto’s zouden maken.
Hier was ik juist andersom verbaasd : zoon had een paar jaar geleden de neuzen van zijn sandalen kapot en ik moest de rekening aan hun geven als ik nieuwe sandalen had gekocht Terwijl kind zelf zijn sandalen had gemold door op een te klein loopautootje te gaan zitten en lekker met zijn neuzen over de betonnen ondergrond... Heb de rekening nooit ingediend en daarna gewoon goede teva sandalen gekocht met rubberen neus. Achteraf beter open sandalen kunnen kopen: leren ze wel sneller af
Het mag ook gewoon niet zonder schriftelijke toestemming vooraf. Wij hebben ooit wel meegewerkt aan een fotoshoot voor een duo-massage maar dat was ook echt wel proffessioneel geregeld, toestemmingen schriftelijk vooraf, fotos ter goedkeuring en mogelijkheid en informatie omtrent het intrekken van de toestemming. De fotoshoot was indertijd nadat de locatie heropend was na een brand. Maar het mag dus echt niet zomaar en zonder schriftelijke toestemming. Zou dat zeker nogmaals terugkoppelen want ze kan daar echt problemen mee krijgen.
Ik vermoed zelfs dat het strafbaar is wat ze doet. Ongevraagd foto’s van een naakt persoon nemen en deze dan ook nog eens delen met anderen.