O ik zou juist denken veel meer wijn toen er kinderen zijn gekomen, aangezien je vast wel een flinke borrel kan gebruiken na een dag met de kinderen te hebben doorgebracht
Hahahahaha ik ''ken'' je alleen hier via ZP maar toch zeg ik: echt zoooooo jou dit! Goed teken dat je gelijk gaat Maccen! Fijn dat alles goed is gegaan
Ik had m al eerder gezien van @Iertje81 maar nu gelóóf ik tenminste ook echt dat het om 1 en dezelfde persoon gaat. Die voor en na foto's die je altijd in advertenties ziet vind ik er altijd zo ongeloofwaardig uitzien als in dat ik dan qua gezicht altijd het idee heb alsof het een heel ander persoon is die op de na-foto staat...
Lees ik net terwijl ik m'n zoveelste Maoam snoepje in m'n mond stop vandaag (ter illustratie: vanmorgen een nieuwe zak gekocht van 275 gram, en daar zitten nu nog maar 7 ballen in en de 8e zit in m'n mond)
Ik vul aan @Zwierezwaai : rol behang en een flinke pot lijm Of een limonadefles volgestopt met rode wodka Mag je zelf invullen of je die fles voor jezelf houdt of aan je kinderen geeft.
Dat er mensen zijn die werkelijk alles in hun schoot geworpen krijgen en nog alleen maar kunnen klagen. Echt, daar zakt mijn broek van af of in dit geval; daarvan hangt mijn mond op mijn knieën.
Bedankt allemaal, voor jullie lieve woorden, dames. Komt wel goed, het zat allemaal alleen even hoog. (ik probeerde net die tekst weg te halen, maar ik krijg hem niet meer verwijderd.) af en toe heb je dat. Ik zal verder on topic blijven.
Mijn mond valt open van de grote mond van de oudste van 5. Soms weet ik het echt even niet meer, over hoe te reageren. Vanavond nog tegen papa. (Zoon was boos omdat hij naar boven moest om te slapen en zei dat hij niet moe was want hij had niet gefietst) Jij mag alleen nog maar boven komen om te slapen en als je toch boven komt, duw ik je de trap af....
Dat 1 van de kittens aan het spelen was op de stoel waar oudste wilde gaan zitten. En dat hij hem niet durfde op te pakken. En dat vervolgens mijn man dat ook niet durfde. Stonden ze daar met hun tweeën te hannesen. Oeh die nagels. Oeh hij bijt. Nee theemuts. Het is een kitten van net 9 weken. Dus ik erheen. Pak m op en zet hem op de grond. Zucht. Watjes zijn het.
Zeker niet. Na 9 maanden geen alcohol plus een flinke tijd bv, en dus geen alcohol had ik amper een half glaasje nodig. En een kater riskeren met kinderen? Echt niet. Laatste keer dat ik in een avond een hele fles plus whisky proeverijtje heb weg getikt was 2 dagen voor de positieve test van oudste.
Hm hier loopt het wel soepeltjes, geen issues met eten en dochter is echt niet te mager, maar ze is ongeveer 1.45 en 31 kilo. Maar dat is dus op het randje begrijp ik? @tuc, wat fijn dat je dochter zo goed gegroeid is!
Aangezien het eten soepel loopt zal er wss geen sprake zijn van dalende curves of zaken die moeten in het oog gehouden worden?
O. Ik dacht dat ik dat weleens had gelezen. Maar dat hoeft inderdaad niet. Bij mijn zus is het wel zo. Die weet tenminste zeker dat het daardoor komt; zegt ze zelf