Waar valt jouw mond van open? Deel 5

Discussie in 'De lounge' gestart door Mammielove, 8 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.971
    33.649
    113
    Ik ben meestal wel de eerste die hem hoort en dan ga ik erheen, maar als ik wil ‘mag’ ik m’n man ook wakker maken. Ik vind dat alleen zo’n onzin als ik toch al wakker ben. Liggen we, nadat we bij Luc zijn geweest, allebei wakker. Ook onnodig. Wel is het zo dat als het me te veel wordt, dat ik dan een paar nachten op zolder ga slapen. Daar staat ook een bed voor de kinderen van mijn man uit z’n eerste huwelijk. Dan kan ik even bijtanken. Of ik slaap er een nachtje als ik weet dat ik de dag erna een mega drukke dag heb op het werk.
    Dus we doen het samen, maar ik soms net iets meer met als tegenhanger dat ik af en toe op zolder slaap.
    Vreselijk ongezellig vind ik dat maar die slaap moet echt even voorgaan dan.
    Overigens doen we dat ook zo als we bereikbaarheidsdienst hebben. Dan slaapt diegene op zolder want én midden in de nacht gebeld worden voor je werk én Luc is een beetje teveel van het goede.

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.563
    3.067
    113
    Dat ik vanmorgen moest niezen en ik daarbij een spiertje ofzo verrekte in mijn onderbuik.
    En dat doet nog steeds zeer:rolleyes:
    Dochter lachte mij net keihard uit toen ik wilde opstaan :oops:

owly en PenF vinden dit leuk.
  3. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Totaal niet ! Maar je kunt er maar met weinig mensen over praten. Voor het meisje is het alles behalve leuk om zo te zijn. Ze kijkt ontzettend uit nu naar de uitdaging, dus dat komt wel goed en ze zit nu op het juiste onderwijs dat dit ook kan. Maar als dan andere ouders een vmbo advies krijgen voor hun kind dan heerst er altijd enige jaloezie naar ons toe. En dat is wat ik ook in dit topic naar boven zie komen.

Ze liep btw pas met 20 maanden , ging pas fietsen met 7 zonder zijwieltjes. Ze heeft een bril moet een beugel. Ws ass en ja ze is ook hoogbegaafd. Wees niet jaloers op andermans kinderen, ik vind dat echt een lastig ding.

NiVa0230, femkes, Ansel en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ondanks m'n slaafjes toch nog kunnen helpen met een slimme tip :roflmao:

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.500
    36.455
    113
    Nou dat vind ik ook lastig hoor. Mijn oudste 2 kinderen hebben met veel dingen echt veel geluk gehad (werken er ook hard voor) maar ik durf bijna nooit wat over mijn kinderen te zeggen of ik bagatelliseer het maar, want anders klinkt het opschepperig en mensen kunnen er ook heel raar en jaloers op reageren.

femkes vindt dit leuk.
  6. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    S1 kan vreselijk goed natuur dingen tekenen....dat roep ik zelfs tegen onbekende. Ik ben daar gewoon zo trots op! Mijn kind kan een echte boom tekenen en als ik dat doe lijkt het of E hem getekend heeft :roflmao::roflmao:

Erg knap die kindjes van iedereen!

suus1983 vindt dit leuk.
  7. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.687
    27.325
    113
    Vrouw
    Terugstoppen is ook weer zoiets nu hahaha
    (En ook hier weer elke 3 uur wakker voor voeding, na 7 maanden is écht de lol er wel vanaf)

Zuul vindt dit leuk.
  8. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.796
    7.425
    113
    Vrouw
    Ah, dat lijkt me ook best heftig; het zoeken naar de goede route voor je kind. Maar ik snap dat niet iedereen hier fijn op reageert. Ik hoop vooral voor je dochter dat ze goed in haar vel zit!

9. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.277
    6.191
    113
    Helemaal mee eens. Superfijn dat je dochter op deze manier de juiste uitdaging krijgt! En ik zou daar ook trots op zijn, ze doet het maar mooi!
    Ik snap helemaal niet dat mensen jaloers zijn op andermans kinderen. Elk kind is uniek op zijn eigen manier en als ouders ben je sowieso trots op je kind?

Ik ben ook supertrots op mijn oudste die een VMBO advies heeft gekregen. Hij heeft daar super hard voor gewerkt (en nog steeds). Wat maakt het uit als een ander kind dan een HAVO of VWO advies heeft gekregen? Natuurlijk ook hartstikke goed en om trots op te zijn, maar dat maakt dat kind toch niet beter/leuker/gelukkiger ofzo?

Syane, Zuul, SAARC en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Mijn oudste is deze week begonnen op de middelbare school, het afgelopen jaar heeft hij groep 7 en 8 in 1 jaar gedaan. Voor mijn gevoel is het vooral veel zoeken, proberen uit te leggen dat hij veel heel snel snapt, maar tegelijkertijd ook gewoon een kind is die begeleiding en steun nodig heeft, hopen dat je de juiste keuze maakt met versnellen, terwijl we dat eerst echt niet wilden, enz, enz.

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.500
    36.455
    113
    Herkenbaar. Mijn oudste mocht na de meivakantie van groep 6 door naar groep 7. Toen we vroegen hoe hij de achterstand zou inhalen werd er gezegd dat hij het zelf maar moest regelen. We hebben hem dus het gewone traject maar laten doorlopen. Hij is wel slim, maar niet helderziend. Zeker bij zo'n stap is begeleiding nodig. In 10 week een heel schooljaar inhalen en het zelf maar uitzoeken?

femkes vindt dit leuk.
  12. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Van de wispelturigheid van de arbo arts :roflmao:

Lang verhaal maar ga 'm toch delen.

De vorige keer had hij als advies 2x 2 uurtjes pw werken, vanuit huis of (en tegen mij zei hij dat mijn werkgever vervoer moest regelen) als vervoer geregeld kon worden op locatie.

M'n manager vond dat mijn man mij wel kon brengen. Nja kang verhaal kort, arbo was heel boos want dit was niet zijn advies en vond mij heel erg moedwillig en bereidwillig alleen mijn manager niet. En heeft nu gezegd dat ik sowieso tot de volgende afspraak (4wk) niks mag doen voor werk :thumup:

Dat was overigens wel het enige goede nieuws van vandaag want deze domme doos is vanmorgen van de trap gevallen :rolleyes: en nu moet ik een nachtje in het ziekenhuis blijven ivm ctg's en bepaalde bloed uitslagen :confused::oops:
    Gelukkig doet de kleine meid het uitstekend en heb ik van de val alleen wat harde buiken :oops:

Maev en Mamafiets vinden dit leuk.
  13. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

21 jan 2016
    1.461
    812
    113
    Dat ik me gestoten heb op mijn jukbeen en ik nu een super dik blauw oog heb. En mensen op mijn werk durven te zeggen dat kk te maken heb gehad met huiselijk geweld

14. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.687
    27.325
    113
    Vrouw
    Wow... wat nou idd, wat gek zeg. Je kan toch niet ruiken wat er in groep 7 al is behandeld?

15. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.452
    17.401
    113
    Suffie! Hopelijk blijft het bij de harde buiken

Wel fijn, 4 weken sowieso niet werken!

16. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.452
    17.401
    113
    Tegen een deur gelopen is ook wel een veel gebruikte smoes he ;)

(Grapje omdat ik er vanuit ga dat het stoten klopt)

17. Lomo

Lomo Fanatiek lid

17 jan 2019
    1.182
    1.540
    113
    Vrouw
    Oh @Vaasje het zit je ook gewoon echt niet mee hé. Sterkte in het ziekenhuis. Kunnen ze niet direct iets geven zodat je een nachtje lekker kan slapen?

18. Zuul

Zuul Fanatiek lid

19 aug 2020
    2.879
    3.623
    113
    Vrouw
    @Vaasje o jeetje dat is vervelend! Hopelijk gaat alles goed en blijft je kleine meid lekker zitten! Mag je wel slaapmedicatie vannacht ook zodat je een beetje bij kan komen?

19. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

@Lomo en @Zuul dat ga ik inderdaad na de ctg van vanavond wel vragen. Ik ben er nu immers toch.

20. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

21 jan 2016
    1.461
    812
    113
    Ik ben gescheiden en heb geen partner ;)

Mamafiets vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina