Dan mogen die boa's hier wel eens langskomen, hier staat er daadwerkelijk al 1,5 maand 1 op de parkeerplaats. En niemand heeft een idee van wie die is. Maar hebben al een parkeerplaats tekort hier wat bijna dagelijks voor gevaarlijke situaties zorgt. Het is overigens een bedrijfsaanhanger hier.
Bedankt!!! Tot nu toe drama. Ze hadden bij de huisarts de grote pleister voor over de hechtpleisters te groot geknipt en geplakt. Dat moest opnieuw en bleek toen we thuis kwamen dat het allemaal los zat. Waarom ook niet alles opnieuw plakken. Alles met pleister tape vast gezet. Op school was de pleister los gegaan en de rest zat nog vast. Vanavond was weer een deel los en zaten de hechtpleisters helemaal los. Alles is klets nat. We hebben nu een gewone pleister op gedaan. Morgen nog wat extra hechtpleisters halen mocht alles morgen nog zo nat zijn.
De kin is ook zo'n mega rottige plek voor zoiets. Nieuwe hechtpleisters halen lijkt me een wijs idee ter voorkoming van een lelijk litteken.
Dat is leuk om te lezen. Ik heb namelijk al sinds jaren een hele mooie maat 37. Helaas zie ik er op mijn vijftigste niet meer uit als een 11 jarig meisje . Ik denk dat Google in dezen uit zijn reet lult...
Weet ik, ze komen al meerdere keren per week langs maar zijn dus alles behalve vlot met handelen hier. Is een tijdje geleden ook geweest toen was het er 1 zonder reclame en heeft er uiteindelijk 3 maanden gestaan.