Ik moest net een online assessment maken, maar wat ben ik slecht in cijferreeksen... Ik zie het gewoon niet. Figurenreeks idem dito.
O, daar bak ik ook nooit wat van, bv bij van die online voor de lol iq-testen ofzo. En als ik m goed heb, heb ik er vaak.laaaang over na moeten denken
Hier op het kamp (2 woonblokken verderop is een klein woonwagen kamp van zo een 20 wagens) hebben de kinderen geen echte tikkie namen met de Dj of bizar veel Y's in hun namen maar juist oer Hollandse namen als Henk(ie) Jan(tje) Piet(je) en de meiden al wat meer volks als Tamara en Chantal maar dat zijn nog wel normale namen maar wat ouderwets voor deze tijd. Vind ik dan. Of vinden jullie het wel echt tokkie?
Dat vind ik echt geen tokkie namen! De eerste 2 klinken me erg Italiaans in de oren en de laatste vind ik echt een geweldig stoere naam! Maar alles behalve aso! Maar ik denk dat mensen de namen van mijn kinderen misschien ook wel erg tokkie of volks vinden omdat ze beiden de letter Y bevatten.
Ja dat valt me daar ook op. En heb daar zelf het vooroordeel bij verzonnen dat dat lekker makkelijk is, baby volproppen met eten zodat ze ze niet hoeven te entertainen als ze honger hebben / niet zitten te wachten op huilende hongerige baby's.
Niet waar???? Waarom doen mensen dat in vredesnaam? Dan schaam je je toch dood? Of dat zou je wel moeten doen!
En van die dacht ik altijd dat mensen als grapje zeiden met erachter aan dan slapen ze lekker. Maar er zijn dus echt mensen die dit serieus doen?
Ik denk dat we er een eigen topic aan kunnen besteden? Of zal dat tegen de zp regels zijn? Ik wil hem best openen.
Ja volgens mij was dat serieus. Ze ging namelijk vol tegen iemand in discussie omdat die aangaf dat het niet goed was om op die leeftijd al te beginnen met vast voedsel. Ik zou me doodschamen. L heeft pas vóór het eerst een gefrituurde hamburger op en die is bijna 1 maar zelfs daar hebben we over getwijfeld
Ik vind Tamara juist een heeeeeel mooie naam. Ben er al meer dan 40 jaar blij mee De andere namen ook heel gewoon toch? Geen hip gedoe met aparte namen willen verzinnen. Deze xijn over 80 jaar nog steeds goed.
Tamara en Chantal niet zozeer maar de jongens namen zijn wel het kaliber wat ik vaak op m’n werk tegen kwam (en daar was het tikkie gehalte enorm ), dus daar heb ik wel tokkie associatie bij. Bij kinderen dan, oudere mannen juist weer niet Waar ik me over verbaas is dat m’n dochter m’n vergiet verstopt heeft en ik het ding dus echt niet kan vinden... en m’n spaghetti is klaar