Waar valt jouw mond van open? Deel 5

Discussie in 'De lounge' gestart door Mammielove, 8 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.971
    33.649
    113
    Ah roddel en achterklap dus :p:roflmao:

2. Jolandaa

Jolandaa Actief lid

14 aug 2016
    334
    336
    63
    NULL
    NULL
    Gelukkig :roflmao: ik dacht ook hoe kun je, als je naar het kamp 'kijkt' weten wat de namen zijn. En stap je dan gewoon het kamp op offehh o_O:rolleyes:

Lomo vindt dit leuk.
  3. Biebsje

Biebsje Actief lid

27 aug 2015
    252
    86
    28
    Hopelijk gaat het helpen! Zo naar van die kinderen die anderen het leven zuur maken...

SAARC vindt dit leuk.
  4. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.812
    4.586
    113
    Knuffel!! Niks erger voor een moeder dan een kind dat gepest wordt! Lees net dat je goed gesprek met de juf hebt gehad, kei fijn! Hopelijk stopt die bullebak ermee! En klasse voor jouw zoon, dat die de ballen heeft gehad wat terug te doen. Hopelijk heeft het een beetje afgeschrokken..

SAARC vindt dit leuk.
  5. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.888
    7.954
    113
    Huh daar kom je toch snel genoeg achter :cool:

6. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.762
    31.339
    113
    Vrouw
    Hoe blij mijn jongste zoon gisteren was na zijn eerste voetbaltraining.
    Hij wilde zo graag op voetbal. Afgelopen weekend eindelijk de knoop doorgehakt en een proeftraining gevraagd. (Eigenlijk willen we eerst zwemles, maar dat kan helaas nog niet)
    Hij was vreselijk gespannen van tevoren.
    Maar hij deed het zo goed! Was echt leuk om te zien. En kwam helemaal stralend en met een rood hoofd van het veld af :D

7. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.016
    15.048
    113
    @Maev sterkte en hopelijk is t binnenkort verleden tijd. Overigens dikke duim voor het zelfverdedigen en als hij daar zich op enige manier rot over voelt, hij zal best aangegeven hebben dat het andere jongetje moest stoppen en als daar geen gehoor aan gegeven wordt en een pestkop doorgaat en je er alleen voor staat, tja dan is t prima om jezelf te verdedigen. (ben zelf 5 jaar lang door mijn klas alle hoeken van t plein in geschopt, geslagen en geziekt omdat ik t niet pikte dat nóg zwakkere t leven zuur gemaakt werd leerkrachten waren er wel maar "zagen het niet", dus mijn dochter mag ook van zich af meppen na een waarschuwing/acute noodzaak)

SAARC vindt dit leuk.
  8. Vergeten

Vergeten Fanatiek lid

1 dec 2019
    1.018
    1.754
    113
    Vrouw
    @ dames die verliefd waren op de tasjes van Marc Jacobs, op zalando lounge zijn ze nu wat afgeprijst, weet alleen niet of het veel scheelt:D

9. Papaver

Papaver Niet meer actief

Ik ben benieuwd of deze mensen kinderen hebben en wat de namen zijn.

10. Papaver

Papaver Niet meer actief

Tjonge jonge als ik toch eens een paar miljoenen had. :| Het geslacht maakt me niets uit maar zoveel geld voor draagmoederschap, cryo's etc.

11. Papaver

Papaver Niet meer actief

Gadverdamme schoonmaakmiddel in een verpakking! Ik ben echt overal allergisch voor en ik denk dat dit ding me prima 2 weken op bed houdt.

12. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.245
    2.363
    113
    Vrouw
    Dat S gisteren even moest wachten tot Y klaar was met haar training en hij zonder blikken of blozen in stevig tempo 3 hele rondjes om het grote sportveld rent.. hij was niet eens buiten adem!

Ik doe het hem niet na!

Zuul, Vero0504, GroeneBomen en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.689
    27.331
    113
    Vrouw
    Haha niet perse, niet alle kinderen lijken sterk op hun vader :p

14. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.888
    7.954
    113
    Klopt, maar in dit geval hoeft er maar eentje op zijn of haar vader te lijken en dan weet je het voor beiden :D

15. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.689
    27.331
    113
    Vrouw
    Ik kan die niet vinden, hele ah verkoopt Heys niet online. Als ik kijk naar hun braadkuiken bij de jumbo is het gewoon normaal kip met eetbare ingewanden

16. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.762
    31.339
    113
    Vrouw
    Misschien was het per ongeluk de ingrediënten lijst van de verpakking zelf? :roflmao:
    Krijg niet de neiging om deze kip te gaan eten :|

17. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Deze lijst gaat over de verpakking, denk ik....

18. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.275
    10.991
    113
    Ik denk dat dit de lijst van een ander product is :o:
    Ik gok op antitranspirant deo spray

19. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Nee vind het ook vrij bizar.
    Ik ben zelf ook bijrijder geweest, maar toen ik wilde stoppen heb ik dit ruim vooraf aangegeven en nog 2 maanden doorgegaan zodat zij iemand anders kon vinden.

Ik voelde hem ergens wel aankomen, aangezien een collega van mij van een andere locatie (met al 15 jaar een vast contract) geen werkzaamheden meer heeft, dus ze voor haar aan het zoeken zijn.
    maar vind het wel erg jammer.

20. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Voorheen liet hij het toe, heeft hij dus ook begeleiding in gehad. En van ons mag hij dus echt van zich afmeppen. Vond het nog meevallen zoon kwam voor de zoveelste keer thuis met een blauw oog door dat ventje (gekneusd borstbeen en ribben heeft hij immers ook al eens van hem gehad) en het ventje had zoals de juf aan gaf 1 klein krasje in zijn nek, zoon had echt een klein stukje vel tussen zijn nagels te pakken dus geloof wel dat het zeer deed. Heb bij de juf wel aangegeven dat hij in het geval hij belet wordt naar de juf te gaan van mij uit mag halen om te zorgen dat hij dat wel kan. Daar was ze het ook mee eens.

Vero0504 en femkes vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina