Waar valt jouw mond van open? Deel 5

Discussie in 'De lounge' gestart door Mammielove, 8 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.383
    8.488
    113
    Te gek voor woorden. Daar hadden ze vast wel iets beters op kunnen verzinnen.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  2. Zomerbloem

    Zomerbloem Fanatiek lid

    19 mrt 2018
    2.121
    2.572
    113
    Vrouw

    Dan ging mijn zoon echt niet zwemmen:eek:


    Hier krijgen we een hokje ingedeeld en daar moet je wachten. Wordt je kind opgehaald. Ouders terug naar de kantine en daar kun je bij je nummertje gaan zitten. Na afloop haal je je kind op, terug naar je hokje en omkleden.
     
    hummeltje5, dreumesje, Gewooniemand en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Nee dochter krijgt geen therapie. Ik heb een huisarts die vol blijft houden dat het vanzelf wel komt en we vooral geen strijd van eten moeten maken (doen we ook niet) En daarom geen doorverwijzing naar een kinderarts geeft. Tot een paar maanden geleden kreeg ze nog groente binnen dmv babypotjes groente tot mijn zoon 1x zei dat dat voor baby's was en zij zich ingebeeld heeft dat er baby's in die potjes verwerkt zitten (want er staat een baby op het plaatje) eet ze dat ook niet meer. Ik wilde naar een diëtiste maar toen brak corona uit. Gelukkig begint ze nu wel wat meer soorten fruit te eten dus er is wat vooruitgang. Het CB zegt dat zolang ze niet afvalt en blijft ontwikkelen ik me geen zorgen moet maken, maar dat doe ik natuurlijk wel. Afgelopen winter kreeg ze griep en viel ze in een week ruim 2 kilo af en dat kan ze net niet hebben. Ik ga eens lezen over eet therapie want had er nog nooit van gehoord. Hier bestaat de variatie uit komkommer (2 per dag) en nu aardbei, meloen en manderijn. Qua groente spercibonen en groente die in de tomatensoep zit. Op brood alleen smeerkaas en hagelslag maar het liefst droog stokbrood. En qua snoep Tum tum's en lange vingers koek. Chips anders snoep en koek lust ze ook niet. Oh en ze is gek op danoontjes en slagroom dus dat krijgt ze wel elke avond. Suikerbom maar ook calloriën bom. Vergeet vast wel iets maar heel veel meer dan dit is het niet. Ze proeft wel elke dag weer ons avond eten en andere dingen maar gaat dan of kokhalzen of braken.
     
  4. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @GossipGirlxoxo succes morgen trouwens, bedoel je met steriliseren dat enkel de eileiders 'onschadelijk' gemaakt worden of een andere behandeling. Weet dat het een tijdje geleden wel besproken is maar ben het even kwijt, sorrie daarvoor. Hier gaat na de geboorte de hele bups eruit, is vooraf al besproken vanwege de endometriose. De andere opties schatte ze de kans te groot dat het de klachten niet oplost.
     
  5. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Hier zelfde verhouding trouwens, hoofdje weet ik niet maar lengte op +1 (al vanaf een maand of 6) En gewicht tegen -2 aan. Is wel afgebogen want tot 2 jaar zat gewicht altijd tussen de 0 en -1 lijn in.
     
  6. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Dank je wel!
    Eileiders worden verwijderd en krijg een novasure behandeling ivm heftige menstruaties. Ik wilde alles eruit maar de gyn. Wil eerst dit nog proberen omdat dit minder ingrijpend is. Mocht ik hierna toch nog menstrueren dan mag alles eruit.
     
    Anouk2005 vindt dit leuk.
  7. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Klinkt alsof ze moeite heeft met de structuren dan, althans zo komt het bij mij over op de aardbeien na zijn het allemaal zachte structuren. Eet ze ook geen pasta (puur en alleen gekookte pasta met suiker bijvoorbeeld?) Wij lopen in het wkz, weet dat ze het daar aanbieden maar dacht dat dat niet echt bij je in de buurt was. Waar onze vrienden zijn geweest weet ik niet precies zou ook in het wkz geweest kunnen zijn.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  8. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Hier was ze met de geboortr dysmatuur maar met de bv opgeklommen naar de -1 en dus na de overstap op flesvoeding naar beneden geschoten. Ben dus nu al in contact met een lactatiekundige om nu zo lang mogelijk bv te blijven geven. Eerste keer had ik na 2,5 maand te weinig voedingsstoffen (is getest voor er overheen gevallen wordt) en bij de tweede kreeg ik het met powerkolven niet eens meer bijgetrokken na 1,5 maand moest alles kolven vanwege reflux klachten.
     
    Gewooniemand en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  9. Koraal82

    Koraal82 Fanatiek lid

    17 jul 2013
    2.959
    1.313
    113
    Dat vind ik echt niet normaal! Bij ons op de zwemles kom je binnen in de kantine en daar zijn vakken gemaakt. Je kleed je kind daar om (ze vragen om alvast de zwembroek thuis aan te doen). Dan breng je ze in het bad. Je mag 5 min kijken op speciaal gemaakte vakken. Dan kun je de rest van de les in de kantine volgen (achter glas voor pierenbad of via tv voor 25m bad, al zie je daar niet veel op). Laatste 10 min mag je weer kijken daarna omkleden in hokjes die genummerd zijn. Via nooduitgang moet je naar buiten lopen zodat je de nieuwe groep niet tegen komt. Ik vind het relaxter dan normaal moet ik zeggen.
     
  10. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ja die was ik vergeten ze lust pasta met carbonara saus (alleen de kant en klare verse saus van de AH). Ik denk ook dat het structuren zijn, heb daar zelf ook wel moeite mee namelijk. Zoals die babypotjes groente at ze ook alleen tot de 6 maanden variant. Zodra er stukjes in kwamen begon het braken.
     
  11. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Hier ene keer wel heftig maar andere keer weer niet en novasure en eileider verwijderen (heb er maar 1) gaven ze aan dat niks deed aan het endometrium buiten mijn bm.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  12. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Mag je vrij snel na je bevalling geholpen worden of moet je daar voor eerst ontzwangeren?
     
  13. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Hier wil ze geen potjes meer :| die accepteert ze totaal niet dan weigert ze dus. Maar vervolgens eet ze dan wel de rijst met kipshoarma bij mijn man van zijn bord :roflmao:
     
    Gewooniemand en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  14. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Is mede afhankekijk van de bevalling. Dacht bij voorkeur een half jaar. Maar daar hebben we 6 weken na de bevalling een gesprek over. Bij de vorige twijfelde we teveel omdat onze gezinswens 3 kinderen was. Nu zijn we er beide wel zeker van dit is de laatste en dan zijn we klaar.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  15. Zwierezwaai

    Zwierezwaai Niet meer actief

    Hier krijg je ook een nummer bij zwemles. In dat hokje mag je je kind omkleden, ze worden opgehaald en de ouders gaan via de nooduitgang naar buiten. We mogen niet in de kantine blijven. Bij het ophalen gaan de ouders weer naar het zelfde hokje. De kinderen komen daar ook naar toe. Je kunt dan gewoon je kind helpen en dan weer via de nooduitgang naar buiten
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  16. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.383
    8.488
    113
    Heel veel succes morgen!
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  17. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Die zit aardig op de - lijn. :(
    Wat een verschil in kinderen dan heh.
    Hier wordt de jongste ook jonger geschat. Is ook net 9kg. Maar kwam ook door slecht eten.
     
  18. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.116
    15.624
    113
    Vrouw
    Zo denk ik er ook over.
    Mss denken ze ook dat ze goed bezig zijn? Als iedereen dat ook gewoon doet of niets over zegt?
     
  19. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.656
    21.161
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ja, zo werkt het hier ook.
    Vanaf volgende week wel weer vrij zwemmen ook trouwens.
     
    Zwierezwaai vindt dit leuk.
  20. Gewooniemand

    Gewooniemand Niet meer actief

    @GossipGirlxoxo succes en sterkte vandaag! Voorlopig even niet te veel poetsen ;).

    Wat betreft zwemles schandalig hoe het bij sommigen gaat.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina