Waar valt jouw mond van open? Deel 5

Discussie in 'De lounge' gestart door Mammielove, 8 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.111
    14.839
    113
    Vrouw
    Haha, wij hebben een paar keer een duif op onze slaapkamer gehad.
    De eerste keer dat hij er geweest was zag ik een rare vlek midden op het raam. Toen ik goed keek zag ik dat dat een afdruk was van een vogel. Wat gek zo tegen een slaapkamer raam aanvliegen... Tot ik zag dat die vlek aan de binnenkant zato_O
    Daarna een paar keer hem weer naar buiten moeten jagen. Toen heb ik naar een poosje mijn raam dichter g houden. Later zag ik hem bij de overburen d badkamer in gaan:D

Vergeten en Gewooniemand vinden dit leuk.
  2. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Gisteren kwam ik thuis na een werkdag en het huis was de hele dag potdicht.
    Zie ik midden in de woonkamer een jonge vogel zitten die begon te piepen zodra hij me zag. Waarop ik boven gestommel hoorde van 1 vd katten.. Dus ik snel de deur dicht gedaan en het beestje bekeken. Toen de dierenambulance gebeld en die zei dat hij niet gewond was (foto gestuurd). Ik moest hem in de struiken zetten en dat was het.
    Nou met een steen in mijn maag het beestje in de bosjes gezet en weggegaan. Eerst nog water geprobeerd te geven. Nu maar hopen dat ie niet opgevreten wordt. Hij kan nog niet vliegen maar wel springen/hippen.
    Dan heb ik echt het idee dat het mijn schuld is want ik heb hem aan zijn lot overgelaten. En ik weet ook niet waar zijn ouders zijn.
    Sowieso snap ik niet hoe Gerrit, want zo heb ik hem genoemd, in mijn huis kwam aangezien alles potdicht zat.

Ysabella en Paardenbloem vinden dit leuk.
  3. Dagda

Dagda Fanatiek lid

8 jul 2019
    1.687
    1.855
    113
    Vrouw
    Van een oude dame bij de groenteboer. Ik zocht een papierenzakje. Zei dit tegen mijn zoon. Oude dame in de buurt hoort dat. Loopt naar de zakjes toe. Probeert er een te pakken. Lukt niet en LIKT vervolgens aan haar vingers om meer grip te hebben. Graait vervolgens tussen de papieren zaken en geeft er 1 aan mij....
    Was te verbaast om te weigeren. Dus zakje aangepakt. Gewacht tot ze weg was, zakje in prullenbak gedaan en plastic zakje gepakt. Bah

4. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Je moet ze de kost geven die het zo doen, of in hun hand hoesten/niezen en dan gewoon weer tussen de producten zitten te graaien..

Koffiehert en Paardenbloem vinden dit leuk.
  5. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.969
    15.009
    113
    Mijn moeder heeft altijd gezegd, niet weghalen, je weet nooit of je ooit nog zwanger kán worden en dan loop je met spijt tot in lengte van dagen. Die had een grote bak met baby spul staan, mocht het zo zijn zouden mn ouders bijspringen zodat ik mn school af kon maken en nog wat van een jeugd had.

Met een beeindiging van een zwangerschap achter mn kiezen omdat die kleine zoveel mankeerde (uiteindelijk stopt t hartje eerder) en een mk rijker krijgt mijn dochter datzelfde te horen als ik destijds. Staat al een grote bak klaar.

Uiteraard heeft iedereen zo zijn visie. Maar makkelijk is t niet als je kind/nichtje met dat bericht thuis komt denk ik. Wens ze veel sterkte en wijsheid toe.

6. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.667
    27.309
    113
    Vrouw
    Hahaha dat is echt zo naar!

Ik had de buurman zelf wel eens voor t slaapkamerraam: dan was hij buitengesloten en sleutel vergeten na een feestje en klom hij over schutting in onze tuin. Ik hoorde gestommel (ik dacht onze kat) deed t raam open en keek dan recht in de ogen van buurman. Nou dan ben je ook gelijk wakker hahahaha

Snoopy1979 vindt dit leuk.
  7. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.961
    1.298
    113
    Dat net in de supermarkt een volwassen vrouw in de kar ging zitten en een andere volwassen vrouw ging duwen. Bij het naar binnen gaan werd al netjes gezegd dat dat niet de bedoeling was.

smax en Evanesco vinden dit leuk.
  8. Gewooniemand

Gewooniemand Niet meer actief

:roflmao::roflmao: ik zie mijn zusjes er wel voor aan:roflmao:

Nougat en Athina vinden dit leuk.
  9. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.901
    5.217
    113
    Home
    Van een kindje in de klas bij m'n dochter vanmorgen
    Dikke spijkerbroek, laarzen, shirt met lange mouwen en ook nog een jas mee.....

10. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.667
    27.309
    113
    Vrouw
    Kan wel flauwvallen jeetje

11. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Haha dan schrik je je ook rot. :roflmao:

Dit deed mijn broer ook regelmatig. Als hij mij niet wakker gebeld kreeg. Klom hij de aanbouw op en stond dan vervolgens op mijn raam te rammen. :confused:

Gewooniemand en GroeneBomen vinden dit leuk.
  12. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Och arm kind. Terwijl het vanochtend vroeg al best warm was.

13. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.242
    16.619
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Jeetje dat snap je toch niet. Misschien hebben ze op school wat reservekleding liggen, kort broekje ofzo, is toch gewoon zielig voor zo’n kind. Ik loop met een luchtig jurkje en zweet me al helemaal kapot.

14. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.242
    16.619
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dat er gisteren een verkouden huisarts op ons centrum aan het werk is geweest, Is gisteren getest op Corona en vanmiddag hopelijk de uitslag. Is deze positief dan gaat dit een heel naar staartje krijgen. Dit is al de zoveelste blunder op rij. Kan er weer boos om worden.

15. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Waar jij werkt?

16. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.242
    16.619
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Yep, gelukkig geen patiënten contact gehad maar wel in de buurt van collega’s geweest.

17. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.761
    18.875
    113
    Vrouw
    Je zou toch verwachten dat de dokter slimmer is.

Ik was vorige week bij iemand voor het werk en die had keelpijn, niezen, hoesten,...
    Die was gewoon bij de dokter geweest en die dokter gezegd dat een corona test niet nodig was en het een gewone verkoudheid was.
    Direct naar het werk gebeld.
    Ik weet wie de huisdokter is en het zou mij niet verbazen dat die gewoon patiënten ontvangt en naar huis stuurt zonder deftig onderzoek.

18. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Wat idioot zeg, als huisarts ook echt:o:o_O

Anouk2005 vindt dit leuk.
  19. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.288
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    De moeder van een klasgenootje van mijn zoon is overleden, ze was al heel lang ziek en is gisteren overleden.

Nu is de crematie aanstaande dinsdag en mogen de klasgenoten er niet bij zijn want er mogen maar 30 personen aanwezig zijn.

Is het een dag later dan kunnen ze er wel bij zijn want dan geld er geen maximum aantal aanwezigen meer als er een gezondheidscheck wordt gedaan.

Ik snap dus niet waarom de crematie niet een dag later kan :cry:. Ze kennen elkaar en de ouders al minimaal 7 jaar en hebben de klasgenoot al 4 jaar meegemaakt met zijn zieke moeder. Het is erg verdrietig allemaal.

20. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Hoe mensen hele bakken patat erg zitten te werken in de trein, zonder mondkapje dus.

Deel Deze Pagina