Waar valt jouw mond van open? Deel 5

Discussie in 'De lounge' gestart door Mammielove, 8 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.662
    27.308
    113
    Vrouw
    Ik moet heel puberaal grinniken om die naam haha

Hoor t al een geïrriteerde man roepen van een fröbelende vrouw: help, mijn vrouw is een hobby doos :p

Ysabella, Bailey07, Gewooniemand en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Nou ik ook. Dat is er ook eentje in mijn straatje :p

3. Armina

Armina Niet meer actief

:roflmao:
    Ik tikte het bericht ook met enige schroom vanwege de naam :D. Maar heb wel goede ervaringen met deze webwinkel.

GroeneBomen vindt dit leuk.
  4. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.808
    4.585
    113
    Was straks met mijn moeder naar de Aldi en er was me toch zo’n secreet!!! Mokkel moest oversteken, maar moest wachten op ons want wij moesten afslaan, ze schreeuwde en ze deed (om de parkeerplaats op te komen). Daarna karretje halen, rukt ze zo een karretje voor me weg, 10 cm afstand hield ze. Keek haar eens aan en stond vol verbazing te kijken. Daarna had ik torkrol gepakt om mn karretje te desinfecteren, grijpt ze kei snel de desinfectie spray en gooit hem echt terug op het tafeltje, spray viel om. Mijn moeder kon me nog net in bedwang houden maar ben zo niet gediend van dit soort volk! Doe ff lekker normaal!!

Neuzeke en Paardenbloem vinden dit leuk.
  5. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.808
    4.585
    113
    Ow... kreeg vanmorgen het idee mijn haar helemaal kort te knippen. Online afspraak gemaakt en kon om 11.15 vandaag terecht. Hop kappersstoel in en nu heb ik kort haar en i love it!!!

Kanarie, Vitamientjuh, smax en 8 anderen vinden dit leuk.
  6. LisbethSalander

LisbethSalander Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.839
    5.572
    113
    Stoer! Dat vraagt om een foto:D

7. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.808
    4.585
    113
    Hahaha helaas. Ga niet met mn kop openbaar op ZP... ennnn kom net uit de douche en lig af te koelen onder mn plafondventilator (en wacht op de dikke regen en onweer die gaat komen want ik háát dit warme kleffe weer)

Bailey07, Gewooniemand, Maev en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. tuc

tuc Niet meer actief

Dat ik een wekelijkse blog zou kunnen schrijven over alle perikelen bij de hockey:roflmao:
    En nu de nieuwe teamindeling bekend is, is het helemaal feest. Ik roep hierbij de NPO op om na de luizenmoeder de hockeymoeder/vader (want pssst, die vaders zijn het ergst) te maken. Gegarandeerd vermaak.

Vitamientjuh, Zwierezwaai, Lomo en 11 anderen vinden dit leuk.
  9. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.884
    398
    83
    Dat ik voor dom wijf werd uitgemaakt )( werk onderandere aan de kassa) omdat ik wilde dat meneer geld op de band legte ipv in mijn handen geven. Hij vond t maar belachelijk dit dat. En toen Was ik een dom wijf pffff

10. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.662
    27.308
    113
    Vrouw
    Hahaha Roderick over de zeik? :p

Lisa2 vindt dit leuk.
  11. tuc

tuc Niet meer actief

Zoiets ja:roflmao:

12. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Ik wilde inderdaad al reageren; tegenwoordig heb je thanatopraxie. Prachtige techniek waarbij koeling eigenlijk niet meer nodig is en de overledene er ook echt veel mooier uit (blijft) zien. Hoe het zit met dit extreme weer icm thanatoraxie (qua koeling durf ik geen 100% te benoemen maar is echt de moeite waard om je eens in te verdiepen mocht het nodig zijn voor een familielid.

13. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

#1253 GossipGirlxoxo, 27 jun 2020
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 jun 2020
    Van het geweld en discussie, tegen hulpverleders. En de jongeren hebben de naam. Vandaag was ik getuigen dat 65 plussers er ook wat van kunnen.

Vandaag tijdens het varen op de waterscooter is mijn beste vriend met zijn borst op het stuur of zijkant geklapt en daarmee zijn rib gebroken (stond eng naar buiten gebogen, enge bult zichtbaar) en hij had een klaplong (hij riep maar geen lucht geen lucht en raakte steeds buiten westen van de pijn en benauwdheid. we hebben direct ambulance laten komen, daardoor kwamen ook boa's voor eerste hulp en snel ook politie om de route naar het strand vrij te houden (ijscoman en slecht geparkeerde auto's wegsturen). Toen ze ambulance er was stonden die dubbel voor wat andere auto's om zo dichtbij mogelijk te komen en hadden daarbij wat auto's dubbel gezet. Die 65+ ers gingen toch in discussie met de hulpverleners (niet netjes tegen de hulpverleners in houding en woorden) dat ze weg wilden en dat dit nu niet kon. Wachten was belachelijk en ze hadden vaker noodsituaties gezien, dit was er niet 1 dus de ambulance en politie moesten voor hun aan de kant. Hier hadden de hulpverlers geen boodschap aan en toen gingen ze grof de discussie aan. Mijn bloed ging koken, want mijn beste vriend ging kapot van de pijn en had hulp nodig en ze hielden het ambulance personeel door die discussie bii hem vandaan. Begon die vrouw tegen mij dat ze bekend was met noodsituaties en dit was er geen 1 dus ze moesten gewoon aan de kant. Ik gaf nog aan dat ze de hulpverleners niet op moesten houden en hun werk moesten laten doen en netjes op afstand moesten wachten. Ik was al best over mijn toeren van de enorme schrik en kon dit er niet bij hebben dus toen ze weer noemde noodsituaties te herkennen en dit er geen was heb netjes maar dringend verzocht binnen 10 tellen uit mijn gezichtsveld te verdwijnen omdag ik anders niet voor mezelf in stond. Kreeg ik nog wat verwensingen naar mijn hoofd toen de politie met boetes ging dreigen druipten ze af. De politie die erbij stond vond het wel best hoe ik tekeer ging, snapten het volkomen en waren blij met de bijval die ik gaf. Gaven me later de tip voortaan dit onnozel gedrag te negeren vooral met deze warmte. Dus de eerste de beste die roept "de jeugd van tegenwoordig" krijgen met mij aan de stok. Het waren mensen met hete aardappel in de keel maar het gedrag was ronduit asociaal.

Oh ja en ik heb de boa's politie en ambulance medewerkers op koud water getrakteerd en merkte aan de reactie dat ze dit niet gewend zijn maar was ze zo dankbaar en ze stonden daar maar in hun hete uniformen. Ook daar verbaasde ik me over. Dat mensen die ons helpen en beschermen dit duidelijk niet vaker aangeboden krijgen.

En op de 1,5 meter is geen seconde gecontroleerd (vast ook door de paniek) maar het verbaasde me wel.

En wat me ook verbaasden hoeveel vreemden belachelijk dichtbij aapjes kwamen kijken. Na herhaaldelijk verzoek van politie en boa's ruimte te geven bleven ze er met hun neus boven op staan. En daar zit je met giga veel pijn van vreemden niet op te wachten.

Vitamientjuh, Zwierezwaai, Lomo en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. GossipGirlxoxo

Je wou liever een ander model toch? Stoomovdn ipv zeldreinigend? Kon je dat ook niet regelen met een kleine symbolische bijbetaling?

Adje vindt dit leuk.
  15. GossipGirlxoxo

Telt die bonus dan niet mee voor het verzamelinkomen zodat de toeslagen nog lager uitvallen in 2021. Of is dat om de toeslagen daling op te vangen? Dat zou het doel van de bonus ook voorbij gaan helaas.

16. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    @GossipGirlxoxo .... Ow wat schrikken! Ik zou er ook niet goed van geworden zijn als iemand waar je om geeft zoveel pijn hebt zeg. Is alles nog goed gekomen?

Ik bood van de week een groepje jongere drinken aan die iets aan de deur verkochten. Ze stonden me toch te zweten in hun goede doel kleding pfft. Die waren ook al zo verbaasd en zeiden wel 980 keer dankjewel.

Die hoge temp zorgt er vaak voor dat bij sommige mensen het lontje ultra kort is. Echt iets om trots op te zijn als je zo’n leeftijd hebt en je gaat nog te keer tegen dienstverleners :|

Kon jij het daarna ook nog goed verwerken?

17. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.853
    4.104
    113
    De bonus zal geen invloed hebben op de toeslagen (zeggen ze in ieder geval).
    Maar het extra inkomen agv meer werken waarschijnlijk wel.
    Ik ben ook benieuwd hoe ze dat met die bonus gaan doen en wie dat krijgt.
    Want er zijn er ook genoeg in de zorg die niet extra belast zijn door de coronacrisis (ik bedoel hiermee dat er ook ziekenhuizen waren die weinig werk hadden omdat reguliere zorg nagenoeg stil lag, die horen het niet te krijgen wat mij betreft).
    Maar nog mooier was geweest als de waardering omgezet werd in structurele loonsverhoging natuurlijk!

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  18. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.853
    4.104
    113
    En het kortje lontje wordt bij velen ook nog veroorzaakt door het gebrek aan uitlaatkleppen in de vorm van sporten, uitgaan, evenementen etc.

Ysabella vindt dit leuk.
  19. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.261
    11.868
    113
    Heftig zeg. Idioot hoe sommigen zich gedragen hè. Tot ze zelf hulp nodig hebben. Dan moet daar alles voor wijken. Bleh.... Gaat het nu met hem weer een beetje? En met jou?

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  20. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @GossipGirlxoxo wat heftig en schrikken zeg!
    Ongelooflijk, waar is het respect voor hulpverleners gebleven. :cry:

Hoe gaat het nu met hem?

Deel Deze Pagina