Dat ik hier wordt aangevallen door mijn kat. Hij begon met op mijn schouder zitten en mijn nek likken. Daarna op schoot. Handen vastpakken en onder luid gespin rondjes draaien. Ik aaien. Daar werd ie zo opgewonden van dat ie alle kanten op spartelt, met nageltjes uit Ondertussen komt nummer 2 erbij. Dus allebei van schoot af gezet. Zijn nu elkaar aan het bespringen. Leuk ... kittens
Vorig jaar toen ie zn nek en rug heeft gebroken, is dat beide vastgezet. Hij heeft erg last van de pinnen in zn rug. Elke dag pijn ervan. Je voelt ze ook aan de buitenkant zitten, de uiteindes van die pinnen. Op de CT-scan is duidelijk te zien dat het in zn spieren drukt. Dus het gaat er weer uit. Maar dus een enorme wachtlijst.
Is er geen eerdere mogelijkheid in een ander ziekenhuis? Vervelend zeg, en helemaal als er zo een lange wachtlijst is.
Komt allemaal door Corona. Alles loopt enorm achter. Het is ook gewoon geen spoed. Zo erg is het dan gelukkig niet.
Dank je wel. Ik ben vanmiddag langs geweest en heb hem zien lachen dus nu echt gerust gesteld. Hij heeft heel veel pijn en op staan en weer gaan zitten doet gigantisch pijn dus hij slaapt vannacht op de bank en plast in een lege fles om maar zo min mogelijk te bewegen. Hoop nu vooral voor hem dat de pijn snel minder word. En mbt die oudjes, echt ik snap er niets van. Waar is hun fatsoen gebleven? Als de jeugd dan zo slecht is dan is het de groep die is opgevoed door dit soort oudjes!
Ja ik ben weer bijgetrokken. Lang geleden dat ik zo geschrokken ben. Denk dat dit me mijn eerste grijze haren gaat bezorgen
Nee nog niet... Ik zoek nu hout om af te kloppen... En ben nu bang dat ik door dit te zeggen iets op mezelf afroep
Dat er mensen protesteren tegen de corona-maatregelen. Die regels zijn er niet voor niks lijkt mij het is tijdelijk. En dan nog alles gaan filmen want de politie is zelf uit op geweld, zout toch op. Ook de filmpjes die nu rond gaan over de oproerkraaiers die van de politie en de ME zouden uit gaan. Sorry, maar ik kan niet geloven dat de politie en de ME dat doen. Eerst zien en dan geloven.
De onwetendheid/dom en lompheid van mensen als het gaat over het krijgen/hebben van een (extreem) prematuur.
Dat Luc me verdorie gewoon een blauw oog heeft geslagen Hij was een beetje te enthousiast gisteren met zijn armen om me heen slaan. Zal ik m’n collega’s bij Veilig Thuis maar bellen?
Een collega was met zijn zoontje ooit op bed wat aan het ravotten (kietelen en zo) en zijn vrouw lag ernaast nog een beetje wakker te worden. Knalt dat mannetje met zijn achterhoofd op de neusbrug van zijn moeder. Moeder knock out. Kinderen zijn heel gevaarlijk!
Dat we vandaag aan het bbqen waren. Hele tijd geen wesp gezien en toen we gingen afruimen er ineens een stuk of 5 zaten, zo uit het niets. Zo apart.
Mijn zoon ,toendertijd nog baby, een keer een hele hevige bloedneus. Heeft zeker een half uur gebloed.