Waar valt jouw mond van open? Deel 5

Discussie in 'De lounge' gestart door Mammielove, 8 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.563
    31.039
    113
    Vrouw
    Dat ik hier wordt aangevallen door mijn kat. Hij begon met op mijn schouder zitten en mijn nek likken.
    Daarna op schoot. Handen vastpakken en onder luid gespin rondjes draaien. Ik aaien. Daar werd ie zo opgewonden van dat ie alle kanten op spartelt, met nageltjes uit :eek:
    Ondertussen komt nummer 2 erbij. Dus allebei van schoot af gezet. Zijn nu elkaar aan het bespringen.
    Leuk ... kittens :roflmao::roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

NiVa0230, Vergeten, dina88 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.227
    23.299
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Vorig jaar toen ie zn nek en rug heeft gebroken, is dat beide vastgezet. Hij heeft erg last van de pinnen in zn rug. Elke dag pijn ervan. Je voelt ze ook aan de buitenkant zitten, de uiteindes van die pinnen. Op de CT-scan is duidelijk te zien dat het in zn spieren drukt. Dus het gaat er weer uit. Maar dus een enorme wachtlijst.
    Screenshot_20200111-211351_WhatsApp.jpg

3. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Is er geen eerdere mogelijkheid in een ander ziekenhuis? Vervelend zeg, en helemaal als er zo een lange wachtlijst is.

Paardenbloem vindt dit leuk.
  4. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Gut wat vervelend zeg. Kan het niet in een ander ziekenhuis? Dat duurt echt nog heel lang dan :(

5. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Die onder ligt trekt ook echt zo’n drama queen gezicht :roflmao:

Mamafiets vindt dit leuk.
  6. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.227
    23.299
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Geen idee, maar we hebben sowieso liever degene die hem vorig jaar ook geopereerd heeft.

Iertje81 vindt dit leuk.
  7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Misschien dat de verzekering nog wat voor jullie kunnen betekenen?

8. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.227
    23.299
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Komt allemaal door Corona. Alles loopt enorm achter. Het is ook gewoon geen spoed. Zo erg is het dan gelukkig niet.

9. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Ja dat snap ik.

10. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Dank je wel. Ik ben vanmiddag langs geweest en heb hem zien lachen dus nu echt gerust gesteld. Hij heeft heel veel pijn en op staan en weer gaan zitten doet gigantisch pijn dus hij slaapt vannacht op de bank en plast in een lege fles :oops: om maar zo min mogelijk te bewegen. Hoop nu vooral voor hem dat de pijn snel minder word.

En mbt die oudjes, echt ik snap er niets van. Waar is hun fatsoen gebleven? Als de jeugd dan zo slecht is dan is het de groep die is opgevoed door dit soort oudjes!

Paardenbloem, Syane en Iertje81 vinden dit leuk.
  11. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.373
    10.321
    113
    Wat fijn dat het iets beter gaat! Ben je zelf ook weer een beetje bij gekomen??

12. GossipGirlxoxo

Ja ik ben weer bijgetrokken. Lang geleden dat ik zo geschrokken ben. Denk dat dit me mijn eerste grijze haren gaat bezorgen :p

owly vindt dit leuk.
  13. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Heb jij nog geen één grijze haar?
    Ik geloof dat ik begon met verven op m’n 25ste :oops:

14. GossipGirlxoxo

Nee nog niet... Ik zoek nu hout om af te kloppen... En ben nu bang dat ik door dit te zeggen iets op mezelf afroep :roflmao:

Iertje81 vindt dit leuk.
  15. Gewooniemand

Gewooniemand Niet meer actief

Dat er mensen protesteren tegen de corona-maatregelen. Die regels zijn er niet voor niks lijkt mij het is tijdelijk. En dan nog alles gaan filmen want de politie is zelf uit op geweld, zout toch op:mad:.

Ook de filmpjes die nu rond gaan over de oproerkraaiers die van de politie en de ME zouden uit gaan. Sorry, maar ik kan niet geloven dat de politie en de ME dat doen. Eerst zien en dan geloven.

Iertje81 vindt dit leuk.
  16. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

De onwetendheid/dom en lompheid van mensen als het gaat over het krijgen/hebben van een (extreem) prematuur.

17. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Dat Luc me verdorie gewoon een blauw oog heeft geslagen :rolleyes:
    Hij was een beetje te enthousiast gisteren met zijn armen om me heen slaan.
    Zal ik m’n collega’s bij Veilig Thuis maar bellen? ;)

Bijgevoegde bestanden:

Anouk2005, Zxcvb, toch3 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Een collega was met zijn zoontje ooit op bed wat aan het ravotten (kietelen en zo) en zijn vrouw lag ernaast nog een beetje wakker te worden. Knalt dat mannetje met zijn achterhoofd op de neusbrug van zijn moeder. Moeder knock out.
    Kinderen zijn heel gevaarlijk!

Anouk2005, Paardenbloem, Iertje81 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Dat we vandaag aan het bbqen waren. Hele tijd geen wesp gezien en toen we gingen afruimen er ineens een stuk of 5 zaten, zo uit het niets. Zo apart.

20. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw

Mijn zoon ,toendertijd nog baby, een keer een hele hevige bloedneus:eek:. Heeft zeker een half uur gebloed. :roflmao:

Deel Deze Pagina