Waar valt jouw mond van open? Deel 5

Discussie in 'De lounge' gestart door Mammielove, 8 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Typisch geval de baas heeft opvoeding nodig ipv de pup. En lekker slim de kleinkinderen zo met de pup om te laten gaan. Dat zorgt er echt voor dat dit beestje straks heel goed met kinderen zal zijn *not*!!!

Bailey07 en Paardenbloem vinden dit leuk.
  2. GossipGirlxoxo

:eek::eek::eek: daar valt mijn mond heel ver van open! Dat herinner ik me namelijk nog... die schoonzus is niet helemaal goed hoor o_O
    Hoe kom je er überhaupt op je kind dezelfde naam te geven als je eerste graads neefje? Dat vind ik echt heel uhm... bijzonder.

YaelStone, xRoos, Syane en 7 anderen vinden dit leuk.
  3. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.280
    1.442
    113
    Huh maar jouw schoonzus heeft nu dus een kind met dezelfde naam als jouw kind? Wat uhh bijzonder...:eek:. Los van het feit dat zij de naam destijds lelijk vond vind ik het echt super raar als je directe familie dezelfde naam geeft.

xRoos, Syane en Bailey07 vinden dit leuk.
  4. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.882
    2.562
    113
    Zo waar dit! Er lukte mij iets niet en ik zei zonder erbij na te denken godsamme..
    Dochter van 2 die avond aan tafel terwijl er een beetje geknoeid werd met eten: samme samme..
    Niet alleen snapte ze het woord maar ook wanneer je het zegt xD
    We hebben er gewoon overheen gepraat en hierna was ze het vergeten gelukkig.
    Nu pas ik heeeel erg op mijn woorden.
    Moest wel heel hard lachen in mezelf, zo'n onschuldig kleintje..

Gewooniemand, Magnolia29, Kirzy en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    S1 der eerste woordje....LUL....:|:roflmao:

Mijn ex zei dat nogal vaak ... gelukkig ging het bij de andere 2 beter.

Mamafiets, Gewooniemand, Magnolia29 en 7 anderen vinden dit leuk.
  6. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    :roflmao::oops:

Syane en Cindy1977 vinden dit leuk.
  7. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Mijn man net een berichtje stuurt op zijn eerste kantoordag in 20 weken dat er overal nieuwe luxere koffiezetapparaten staan met zelfs mokka koffie en er 1 persoon tegelijk in de lift mag en je omhoog met de lift moet en naar beneden met de trap :eek: vraag me af hoe je dan met rolstoel moet gaan werken, weet dat ik niet de enige op kantoor was met een rolstoel.

(Maar de loonsverhoging die in april doorgevoerd zou worden met terugwerkende kracht en de bonus over vorig jaar zijn wel uitgesteld/vervallen. Overigens er waren net sinds begin januari al nieuwe koffiezetapparaten en zijn eigendom dus geen leen/huur contract, we zijn dus vooral verbaasd)

8. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    morgen de monteur komt voor de nieuwe provider, wiehoe... we dit weekend een mailtje kregen over de corona voorschriften en er heel leuk staat dat alle deuren open moeten staan (ook de voordeur) zodat hij niks aan hoeft te raken om de boel te installeren anders installeren ze niks. Op zich begrijpelijk... probleem is echter dat de meterkast waar hij moet zijn achter de voordeur zit en die 2 niet tegelijk open kunnen... zit me nu dus af te vragen hoe dan...

Maar wel heel blij dat we vanaf morgen weer gewoon bij de provider zitten waar we tevreden over waren, ook al betalen we dan veel meer.

9. GossipGirlxoxo

Stomme regel die van de lift. Maar geloof jij dat deze ook geld voor mensen met rolstoel? Nee toch? Ze konden beter op dat briefje schrijven dat iedereen die niets mankeert gewoon lekker naar boven en beneden de trap moet nemen. Lekker gezond.

En mbt de koffie automaten. Misschien konden ze deze tegen goede voorwaarden inruilen of is het onderhoud/ de koffie van deze machines voordeliger dan die van de vorige.

10. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Mijn dochter van 7 die belachelijk snel groot wordt.
    Gisteren had ze mijn hakjes aan, en een big shirt van me gepikt. Een riem bij elkaar gezocht en daar stond ze als Hollands next top model te poseren, met haar gelakte nageltjes.
    Hou op met me. ;)

Ik zag mijn partner even slikken. En hoorde hem iets mompelen over een slotgracht graven.
    Ik vond het altijd zooo overdreven als iemand anders tegen me zei dat ik vooral maar moest genieten, want ze worden zo snel groot. Maar het is de waarheid als een koe.
    Ik ben zo trots op haar en haar lieve karaktertje, de dingen die ze zegt en haar nooit af te laten nieuwschierigheid en de drang de wereld om haar heen te begrijpen. Tegelijkertijd mis ik die ene speciale manier van handje vasthouden die ze alleen met mij deed als we de straat moesten oversteken.

Kleintjuh85, IT234, Gewooniemand en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Dat ik zo naar een sollicitatiegesprek moet, maar totaal geen motivatie heb. Ik zoek echt nog even moed deze ochtend.

Magnolia29 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  12. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.344
    10.309
    113
    Waarom geen motivatie, niet de baan die je zou willen? Bedenken dat een rondje tandarts erger is en een sollicitatiegesprek zo achter de rug is.

Bedenk wat ze van je vragen, meestal van die rare vragen, welk dier ben je, welke vraag ben je van voor dat we gingen stellen en hebben we niet gesteld, wat zijn je negatieve punten etc.

Adem in.....adem uit. Succes!!!

NiVa0230 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  13. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Vermoed dat diegene thuis moeten blijven werken, in die zin man heeft het net nagevraagd en de andere collega met rolstoel wordt verwacht thuis te werken. Wij hadden beide zoiets van gebruik dan de ene lift voor omhoog en de ander voor naar beneden ofzo. Man wilde met de trap maar werd dus teruggefloten. Maar goed de maatregelen zijn sowieso strenger dan de richtlijnen voor schrijven.

Qua koffieapparaten is sowieso een dingetje waar we ons al jaren over verbazen :| valt geen pijl op te trekken.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  14. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik werkte al in mijn droombaan. Weet pas sinds maandag dat dit ondanks eerdere beloften niet doorgaat. Maar eigenlijk moet ik dat nog een beetje verwerken. Maar ik werk in het onderwijs en over 2 weken hebben we vakantie. Dus ik moet snel zijn....

15. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Dat ik vandaag m'n werk afgebeld heb ivm te veel pijn (werk 2x 2 uurtjes boventallig) en deze schijnbaar in moet halen o_O

16. GossipGirlxoxo

:roflmao::roflmao::roflmao: Loop je dan met een schattige baby in de wandelwagen. Kijkt er iemand even de wagen in, komt er LUL uit :eek::roflmao:
    Die van mij zeiden beide als eerste papa. Bijna net zo stom. Ik was degene die 24/7 bij de was, ze verzorgde, voede, en alles met de deed. Bloed zweet en tranen en veel gebroken nachten, en dan zeggen die krengen eerst papa ipv mama.

Vitamientjuh, Kirzy, Maev en 6 anderen vinden dit leuk.
  17. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    :eek: Wie zegt dit?
    Wat een slechte werkgever heb jij.
    Schrik er behoorlijk van.

18. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

M'n collega of ik morgen wikde bellen om af te spreken wanneer ik deze dag kom ik halen o_O

19. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.078
    14.790
    113
    Vrouw
    Hier ook eerst papa, later pas mama:(

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  20. tuc

tuc Niet meer actief

Lastig zeg!