Waar valt jouw mond van open? Deel 6

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 18 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Indiana

Indiana Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.189
    1.371
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Bekijk bijlage 667619 [/QUOTE]
    Zo kreeg ik een keer, hoogzwanger, de opmerking in een restaurant waar mijn vriend bij zat of ik aan mijn tweede leg was begonnen.... want onze dochter (blank/ blond) kon niet van mijn vriend/ haar vader zijn (half bloed/ surinaams) o_O:rolleyes::|

Gewooniemand en Lies1611 vinden dit leuk.
  2. Ella1988

Ella1988 Fanatiek lid

7 jun 2018
    1.047
    674
    113
    #2002 Ella1988, 3 nov 2020
    Laatst bewerkt: 3 nov 2020
    Even klagen hoor...

Mijn mond valt open van mijn werkgever.... zonder overleg de GGD bellen over mijn situatie... Vervolgens verteld de man aan de telefoon haar iets wat tegen de regels in gaat die op rijksoverheid staan en krijg ik een beetje gezeik over mij heen... bel ik zelf krijg ik weer het juiste antwoord. Waarom wil mijn werkgever zo graag de regels van de rijksoverheid omzeilen?

3. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw

Zo kreeg ik een keer, hoogzwanger, de opmerking in een restaurant waar mijn vriend bij zat of ik aan mijn tweede leg was begonnen.... want onze dochter (blank/ blond) kon niet van mijn vriend/ haar vader zijn (half bloed/ surinaams) o_O:rolleyes::|[/QUOTE]

En al zou het een tweede leg zijn. Wat gaat diegene dat aan? Lekker professioneel ook.

Gewooniemand en Indiana vinden dit leuk.
  4. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Neehoor geen onderwereld figuren. Fraude is overigens een beter woord, hij heeft wat facturen van zijn bedrijf vervalst om zo o.a. zijn woning te verbouwen. Dus puur voor hemzelf zonder dat daar vage figuren bij betrokken zijn. Bij zo iemand durf ik mijn kind rustig laten spelen hoor.

5. Indiana

Indiana Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.189
    1.371
    113
    Vrouw
    Flevoland
    En al zou het een tweede leg zijn. Wat gaat diegene dat aan? Lekker professioneel ook.[/QUOTE]

Was geen medewerker hoor, andere klant :rolleyes:

6. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.637
    31.160
    113
    Vrouw
    Je zei dat je bakt in roomboter. Dat bevat verzadigd vet. Ik heb geloof ik 10 g ingevuld. Misschien iets teveel voor 1 pannenkoekje :|

Zelf gebruik ik liever olijfolie. Maar dat is dan vooral omdat man op zijn cholesterol moet letten. Daar hebben jouw kinderen ws geen last van.

Ik deel je mening dat vet ok is. In tegenstelling tot suiker. Voorkeur is dan onverzadigd vet.
    En door de havermout voeg je ook vezels toe.
    Jammer van voedingscentrum is dat ze suikers niet apart weergeven. Want de lange keten koolhydraten (veel in havermout) zijn dan weer prima om te eten. Maar in het overzicht zie je alleen het totaal aan koolhydraten.

Verder vind ik de eetmeter wel een fijn tool om te kijken of je goed zit met je voeding.

Gewooniemand, citroenrasp en tuc vinden dit leuk.
  7. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.962
    1.299
    113
    :roflmao:
    hier ook roodharige meiden. De oudste was een jaar of drie en iemand dacht dat ik het haar zo rood geverfd had :D

8. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.637
    31.160
    113
    Vrouw
    Oudste dochter van iemand die ik ken was ook rood. Moeder donkerbruin, vader blond.
    Oma had het rood-gen doorgegeven :D

Het is echter wel helemaal weg. Vanaf een jaar of 2 werd ze langzaam steeds blonder. Nu (13 jaar) is ze donkerblond en geloven mensen weer dat hij de vader is :roflmao:

Gewooniemand en Nougat vinden dit leuk.
  9. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ik heb ook nergens gezegd dat de witte bolletjes gezond zijn. Ik heb alleen gezegd dat er veel verborgen grondstoffen in voedsel zit waar men geen weet van heeft. Ik heb na de mbo, 1 jaar voeding en diëtetiek gedaan op de Haagse hoge school. Ik schrok daar heel erg van gezonde producten, dat ze minder gezond waren dan ik dacht.

Voor de rest gooi ik de handdoek in de ring hoor :roflmao:

Neuzeke vindt dit leuk.
  10. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Dan had ik het spannender gemaakt in mijn hoofd dan het was :roflmao:

Zonnebloem92 vindt dit leuk.
  11. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Huh. Heb jij die brief gekregen?

12. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.637
    31.160
    113
    Vrouw
    Ik zeg ook niet dat jij dat beweerde hoor.

Ik vind de discussie over eten en wat wel/niet gezond is altijd wel interessant. Ik heb ooit een online cursus voedingsconsulente gevolgd En niet afgemaakt omdat ik vind dat ik het beter wist dan de cursus :roflmao:

Maar het onderwerp interesseert me. Ik heb er zelfs een eigen website over.

En ik vond dus pannenkoek gemaakt van havermout, banaan en ei heel prima klinken. Dus ik dacht. Vul m es in. Had eigenlijk ook de witte bol moeten doen om te vergelijken. Te laat. Geen zin meer :roflmao:

Cindy1977 vindt dit leuk.
  13. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.131
    14.863
    113
    Vrouw
    Ik heb het ook buiten gehangen. Tot het opeens ging regeneno_O
    Gelukkig hing het wel onder een afdak.

14. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ow wat interessant dat je er een website over gemaakt heb zeg! Mss de link in een pb? En ik bedoelde ook dat ik het met je eens was hoor, ik reageerde meteen op 24 andere berichtjes in dat bericht :roflmao:

Mamafiets vindt dit leuk.
  15. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Nee de dochter van een familievriend.
    Ze had zichzelf aangemeld maar is uiteindelijk niet gegaan door andere omstandigheden die totaal niets met ziekte of war dan ook te maken hadden.
    Paar dagen later kreeg ze dus de brief waarin stond dat ze positief wasmachine bevonden...is dus al de 2e waar we dit van horen :eek:

16. paula1984

Ik durfde niet haha, heb wel getwijfeld.

17. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.703
    6.604
    113
    Vrouw

Zeker met het verzoek om een x bedrag over te maken omdat de kosten van de test niet gedekt worden door de zorgverzekeraar :roflmao:
    Er gaan veel van dit soort brieven rond om o.a. paniek te zaaien, bankrekeningen leeg te halen etc.

Neuzeke vindt dit leuk.
  18. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.775
    7.366
    113
    Vrouw
    Serieus ja? Nieuwe vorm van oplichting?

19. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.703
    6.604
    113
    Vrouw

Al een tijdje. Ook telefonisch, dat je zogenaamd door de GGD wordt gebeld dat er iemand waarmee je contact hebt gehad positief is getest en of je geld over wilt maken voor de test anders krijg je geen afspraak.

20. paula1984

Nee dat is het gekke. Lijkt/is echt van ggd. Verder ook geen kosten genoemd.
    Ik dacht zelf dat je gebeld werd met de uitslag? Of sturen ze ook brieven?
    Ben benieuwd ze ging er nog achteraan.

Deel Deze Pagina