Het blijft toch te zot voor woorden wat mensen allemaal bedenken om anderen geld af te troggelen. Diep triest.
Volgens mij bellen ze alleen wanneer jij positief test. Contactonderzoek wordt toch niet meer gedaan? Alleen via de corona app als die persoon in je omgeving het zelf aangeeft, maar als er iemand positief test moet die persoon tegenwoordig zelf mensen inlichten dacht ik. Correct me if i'm wrong...
Als ze telefonisch geen contact kunnen krijgen, dan wordt er inderdaad een brief gestuurd als de test positief is. Deze persoon zou voor de zekerheid even kunnen inloggen met het digid bij coronarest.nl om te kijken of daar inderdaad ook een positieve testuitslag staat.
Ik twijfelde ook, maar stond de tuin op te ruimen en dacht uiteindelijk dat het prima kon. Kon ook, Tot het ging regenen
Gedaan... denk ik.... Ik heb nog nooit on gestuurd Gaat voornamelijk over afvallen en motivatie en leefstijl.
https://www.1limburg.nl/vermiste-baby-tuana-gezond-en-wel-teruggevonden-belgie?context=section-1 Voor diegene die het hier over hebben gehad. Ze is gelukkig in goede gezondheid teruggevonden.
Precies dit! En @Nummer4 ik zou voor optie 4 gaan: restje chips mee naar school Nee grapje, optie 3 lijkt me meer dan prima!
Mijn zoon: mama, mag ik een heel vies woord zeggen? Nou oke,vooruit. Hij gniffelt van spanning en zegt: piemeltjes! Ik had wat anders verwacht en schiet in de lach haha