Waar valt jouw mond van open? Deel 6

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 18 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.810
    4.585
    113
    #2041 Bellybell, 3 nov 2020
    Laatst bewerkt: 3 nov 2020
    Edit; lees al dat ze een mooi gevuld bakje mee hebben gekregen :D

Nummer4 vindt dit leuk.
  2. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.703
    6.604
    113
    Vrouw
    Het is zo'n kleine moeite en zo leuk die snoetjes als ze hun bakje open doen :)

dreumesje, Gewooniemand, Iertje81 en 7 anderen vinden dit leuk.
  3. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.391
    10.333
    113
    Dat is toch een feestje. :thumup: ik zal de foto niet aan mijn zoontje laten zien.

Die heeft simpel een banaan. Moet wel zeggen dat ik of hij zelf altijd een kunstwerk er op tekenen:roflmao:

Iertje81, Nummer4 en tuc vinden dit leuk.
  4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.391
    10.333
    113
    Eergisteren bestelde we een pakketje. Zou gisteren in huis zijn. Ze zeggen dat het een brievenbuspakket was. Zou gek zijn omdat het dikker is maar goed weet de afspraken niet bij postnl. Gisteren geen pakje via de postbode. Ze is wel geweest.

Staat er dat het niet aangemeld is bij postnl. Haha lekker handig ben benieuwd hoe lang het wel gaat duren

5. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Haha dat doen wij ook! En ze laat 'm dan altijd trots aan juf zien :roflmao:

Nummer4 en owly vinden dit leuk.
  6. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.633
    8.366
    113
    Vrouw
    Ik heb een stapel bentoboxen met goede moed gekocht. En dan is daar elke keer de ochtend waarop ik er twee zo ongeveer uit bed moet sleuren, aan moet slingeren met eten en een dreumes die op pad gaat om alles te doen wat niet mag. Waardoor ze nog net op tijd met een banaan de deur uit lopen :|

Met de lunch maak ik wel regelmatig allemaal bakjes met komkommer ed. Daar hoef ik dan niet eerder voor op te staan :p

MinnieMouse94 en owly vinden dit leuk.
  7. Neilia

Neilia Niet meer actief

s avonds de bakjes klaar maken, ik loop smorgens altijd te haasten en dit werkt veel beter:thumup:

Gewooniemand, S2909 en Zonnestralen vinden dit leuk.
  8. Linda86

Linda86 VIP lid

Haha, die vraag hebben wij ook wel eens gehad :roflmao::roflmao:. Onbegrijpelijk hè!

Nougat vindt dit leuk.
  9. Linda86

Linda86 VIP lid

Zo kreeg ik een keer, hoogzwanger, de opmerking in een restaurant waar mijn vriend bij zat of ik aan mijn tweede leg was begonnen.... want onze dochter (blank/ blond) kon niet van mijn vriend/ haar vader zijn (half bloed/ surinaams) o_O:rolleyes::|[/QUOTE]
    Lekker brutaal ook. Serieus, waar bemoeien mensen zich soms mee :|:eek:

Indiana vindt dit leuk.
  10. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.633
    8.366
    113
    Vrouw
    Is dat nog helemaal prima in de ochtend? Ook gesneden druiven?

11. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ik doe het altijd en krijg nooit commentaar van C.

Zonnestralen vindt dit leuk.
  12. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.703
    6.604
    113
    Vrouw
    Het kost me maar twee minuten om zoiets te maken. Ik pak alles uit de koelkast, leg het bij de snijplank en vul de bakjes zodra ik het gesneden heb.
    Misschien ook handig, snackgroenten? Mijn kinderen hebben vandaag een snackpaprika (had in het voorjaar een emmertje paprika's gekocht, zaadjes geplant en nu geoogst) mee en wat komkommer, worst en appelpartjes. Echt zo klaar.

Ah heeft in de koeling ook van die mixbakken snackgroenten. Ze zijn schoon, zo één op één in een bakje te doen.

Maar ik snap dat wanneer je al op tijd staat en ze er niet vlot genoeg uit komen, je in tijdnood komt. Hier vaak net zo hoor.

Ik heb wel altijd wat speling. Het liefst rijd ik om 8:00 weg maar vaak wordt het 8:10. Dan redden we het nog net op tijd (15-20 minuten rijden afhankelijk van of ik weer eens achter een tractor vast zit in het verkeer).

Zelf sta ik om 6:30 op en kan ik in alle rust de bakjes voorbereiden, maar soms ben ik zelf ook laat en dan moet alles snel-snel. Vanmorgen was relaxed :D

owly en Cindy1977 vinden dit leuk.
  13. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik maak ook al de avond van tevoren de bakjes. Mijn kinderen klagen daar nooit over. Ik doe er ook stukjes appel in, dat wordt een beetje bruin, maar echt niet heel erg.
    Mijn kinderen krijgen niet zoveel speciaals. De mandarijn is al geschild, de appel in stukjes of de watermeloen in stukjes, maar ik merk dat ze meer eten omdat ze minder hoeven te doen. Mijn oudste is er het blijst mee, hij krijgt ook graag komkommer, kaas of worst mee. En dat blijft ook helemaal goed in de koelkast voor een nachtje.

14. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ik doe er weleens een briefje bij, dat ik van ze houd, komen ze ook dik stralend terug :D

15. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.961
    33.635
    113
    Vraagje over die boxen; zijn die voor de eerste kleine pauze of voor de middagpauze.
    Ies heeft continurooster en ik hoor van haar terug dat ze snel snel snel moeten eten en weer dooorrrr.
    Dus als ik haar meer mee ga geven dan redt ze dat nooit want ze is een langzame eter.
    Of zit in die box zowel het eten voor tussen de middag als voor de kleine pauze?

16. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Je hoeft ook niet meer te geven, maar gewoon wat anders verpakt. Mijn kinderen eten ook niet snel. Als ik de appel in partjes snijd, dan krijgen ze meer op dan als ik gewoon een appel meegeef. Ik doe verder weinig spannends, maar alvast in stukjes gesneden helpt hier een hoop.

Gewooniemand, Iertje81 en Nummer4 vinden dit leuk.
  17. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier in het voor het 10uurtje, want we hebben geen continurooster. Ze hebben dan ongeveer 10 minuten de tijd, maar mijn kinderen zijn snelle en grote eters, dus die redden dat altijd makkelijk.
    Ik denk dat je qua hoeveelheid niet meer mee hoeft te geven, maar inderdaad wat meer afwisselend en leuker verpakt. In de tijd dat ze een boterham eten, kunnen ze ook een wrap of een pannenkoek eten toch?

Iertje81 vindt dit leuk.
  18. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.703
    6.604
    113
    Vrouw

Ik geef ze twee bakjes mee. Een fruitbakje of een stuk fruit voor de kleine pauze en een broodbakje voor de lunch.
    Dochter (5) eet twee boterhammen. Zoon (9) vier. Qua fruit krijgen ze altijd hetzelfde mee. Soms stop ik er iets meer in voor de oudste omdat die altijd honger heeft :roflmao:

Bij ons geldt: pas naar buiten als je klaar bent, dus de oudste zit altijd wat langer binnen omdat die traag eet.

Iertje81 vindt dit leuk.
  19. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.260
    12.636
    113
    Vrouw
    Ik zou gewoon in kleine stukjes doen, ik eet een appel in stukjes ook sneller dan als ik een gewone appel eet haha!

Iertje81 vindt dit leuk.
  20. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.633
    8.366
    113
    Vrouw
    Snack groente heb ik naar gekeken. Maar bijvoorbeeld een bakje komkommers vind ik veel te hoog in prijs als je het vergelijkt. Ik snij tomaatjes en druiven nog in kwartjes, daar gaat best wat tijd in zitten. De avond ervoor zou handiger zijn.

Wat doe jij de ochtend snel. Ik sta om zeven uur op en haal de kinderen direct uit bed. Wij wonen nog net niet in de school. In die anderhalf uur ben ik continu in de weer, dat lukt niet sneller. Mijn wekker gaat wel om half zeven, maar ik krijg mezelf er nog niet uit dan.

Deel Deze Pagina