Haha de stay single collectie. Tja ik ga geen sorry zeggen. Want ik vind ze lelijk. Verkocht word dat sowieso , dus er zal altijd wel iemand zijn die ze mooi vind.
Oh, ik snap je helemaal. Hier hetzelfde, man is 30 kg aangekomen en tja...ik vind hem er dus niet mooier op geworden. Hij vindt het zelf ook niet prettig (zegt hij), maar vervolgens wel minimaal een zak chips wegeten savonds op de bank.. Hij heeft ook elke keer wilde plannen zoals diëten en sporten enzo, maar hij houdt het nooit langer dan een week vol. Heel eerlijk vind ik dat mss nog wel het meest onaantrekkelijk, het totale gebrek aan discipline en het wel erover zeuren, maar er niks aan doen.
"Want nu ben ik toch al slecht bezig. Morgen begin ik echt." Heel menselijk hoor. Weten wat je zou moeten doen, en je er werkelijk toe zetten zijn echt twee heel verschillende dingen.
Dat ik na deze k***-dag toch nog even heerlijk heb kunnen lachen. Dank jullie wel voor de hilarische schoenenlinks.
Oh en ik dacht dat ik lompe schoenen had! Maar dit slaat echt alles (toegegeven: moest er wel op Googlen).