Waar valt jouw mond van open? Deel 6

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 18 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Huh? Waarom zou je je schuldig voelen? Je hebt een longarts nodig dus je wordt ingepland. Zoals het hoort.

Syane, Waxinelichtjes, Paardenbloem en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Als ze je hebben ingepland zal er ook wel medische noodzaak zijn, dan heb jij evenveel recht op zorg als ieder ander.

3. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Zijn jullie niet ergens een klein beetje bang dat ze zich daar straks gaat vervelen omdat ze al drie vakken heeft gehad als ze straks begint? Of krijgt ze die vakken nu in het Nederlands en straks in het Engels (wiskunde en Latijn dan) als ze daar TTO gymnasium gaat doen?

4. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Dat had ik dus met een rotgang over het hekje hun tuin in gegooid.

5. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.538
    31.013
    113
    Vrouw
    Haha. Jullie hebben gelijk hoor.

Het is gewoon dat er veel mensen zijn die het zwaarder hebben dan ik. Letterlijk dus. En als je dan de verhalen hoort over drukte en zorg die moet worden uitgesteld dan vind ik mezelf gewoon even niet zo belangrijk.

Maar ben wel blij dat het is gepland, dus zal meer ook echt wel overheen zetten. En gezien hoe beroerd ik me nu weer voel (moe en druk op de borst) dan mag er echt wel naar gekeken worden.

femkes vindt dit leuk.
  6. LisbethSalander

LisbethSalander Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.839
    5.571
    113
    Staat net een (voor onze wijk) nieuwe bezorger van postnl aan de deur. Eerst voor pakketjes voor mij. 2 minuten later weer de bel. Duwt me een pakketje in mijn hand met de mededeling dat hij al een briefje 2 deuren verderop in de bus heeft gedaan dat het pakket bij mij ligt. Uhhhh hoezo?? Wordt me niet meer gevraagd of ik het überhaupt aan wil nemen?

onze eigen bezorger weet namelijk dat ik voor lang niet iedereen meer pakketjes aanneem. Het liep zo enorm de spuigaten uit dat mijn gang iedere dag een soort dependance van postnl was.

7. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    En wat zei jij? Natuurlijk wil ik dat even aanpakken, fijn dat je het vraagt joh.
    Of als je in een rotbui bent teruggeven en zeggen dat je eerst loon wilt voor het doen van zijn werk.

Hmm, misschien is mijn eigen humeur een tikkeltje laag vandaag als ik dit zo lees :oops:

Mayflower, dreumesje, Gewooniemand en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. LisbethSalander

1 dec 2015
    2.839
    5.571
    113
    :roflmao::roflmao: Wat herkenbaar van je humeur.

Ik heb best een goede dag. Heb het maar aangenomen en mijn mond gehouden. Hoop ook dat vanaf morgen onze eigen bezorger er weer is. Die vraagt alleen nog maar als hij voor mij een pakket bezorgd of ik iets aan wil nemen en noemt dan meteen de huisnummers. Hij weet ook dat onze naaste buren nogal vaak pakketjes laten bezorgen en zelf zelden thuis zijn. Daarvoor vraagt hij het niet eens meer omdat hij snapt dat het rete irritant is.

Wat zou de bezorger gedaan hebben als ik het teruggegeven had? Nog een briefje in de bus dat dat zeikwijf het toch niet wilde aannemen??:D

Gewooniemand en NiVa0230 vinden dit leuk.
  9. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.538
    31.013
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao:

Maar volgens mij bestaat er wel zoiets. Dat je je kan opgeven als pakketjes-aannemer voor een deel van je straat. En dan krijg je een klein bedragje per pakket. Weet t niet zeker. Hoorde er een tijdje terug wat over.

10. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    Maandag cadeautje besteld voor de kinderen. Zou dinsdag geleverd worden. Dinsdag had de post nog niks ontvangen van leverancier. Savonds wel binnen.
    Woensdag zou t pakket komen. Toen weer verschoven naar donderdag. Gisteren avond ingelogd en was het verschoven naar vandaag en ik zit hier te wachten, log ik in zie ik dat het bezorg moment is aangepast naar morgen. Zucht.. voor 5 december zal het vast wel binnen zijn. Maar ik zit nu al 3 dagen in dat tijdsvak te wachten en er komt maar niks.

11. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Ik had hem gevraagd of hij een bordje aan mijn gevel ziet hangen waar 'postkantoor' op staat. Nee dus.
    Vragen of ik het wil aannemen mag altijd. Maar van dit soort praktijken ben ik niet gediend.

Gewooniemand en SAARC vinden dit leuk.
  12. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.163
    1.844
    113
    Misschien is het maar goed dat je nu mag en niet waneer het zo erg is dat je zuurstof nodig gaat hebben.
    Als je nu kijkt naar een week terug en nu voel je verbetering verslechtering of het zelfde.
    Dus met andere worden misschien gaat het nu nog maar je raakt uitgeput als je moet vechten om adem te krijgen waardoor het slechter gaat.

Dus voel je niet schuldig.

Mamafiets vindt dit leuk.
  13. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Nou ja, enigzins wel. Je kan iig vrij vlot zijn wie naar huis moet. Positief is gewoon meteen naar huis en naar de ggd. Niet werken
    Negatief zonder klachten mogen we aan het werk.
    Negatief met klachten mogen we die dag met handschoenen en mondkapje aan het werk en moeten we voor de zekerheid nog naar de ggd.

13% van de 100 zijn bij ons merk test dus vals negatief/positief. Vind het alleen gek dat dan negatief zonder klachten wel gewoon mag werken. Denk dat ze dat risico dan nemen omdat er geen klachten zijn...

Maar ja, als ik me nu op m'n werk niet lekker voel dan ga ik me dus echt niet daar testen. Ik heb dan op dat moment klachten en of ik dan positief of negatief test, bij beide moet ik dan alsnog naar de ggd. Dus 2x op een dag zo'n ding in m'n neus. Dank je feestelijk maar dan ga ik wel meteen naar de ggd, scheelt weer 1x gepor:roflmao:

Lomo en Mamafiets vinden dit leuk.
  14. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    die verveling was er dus vandaar dit, dan komend jaar deze vakken jaar 2 en de rest jaar 1:) ze sport ook 4x per week dus ooit komt er een moment dat ze zich niet meer verveeld , hoop ik ...

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  15. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Wauw wat een slimme meid. Maar ook super fijn dat haar verveling en inteteresse in leren zo mooi opgelost kon worden tussen basisschool en de vo school waar ze heen gaat. Vaak hoor je dat kinderen vastlopen omdat er totaal niet word meegedenkt. Dat is hier zo te lezen super goed opgepakt.

16. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Van onze 4 jarige die nu al vraagtekens zet bij het hele Sinterklaas gebeuren :rolleyes:

'Mam, als Sinterklaas nou morgen op tv zegt dat iedereen z'n schoen mag zetten hè... Dan lukt het hem toch nóóit om iedereen een cadeautje te brengen met Ozosnel!'

'En hoe komt Piet eigenlijk binnen? Want wij doen alle deuren op slot en de haak er op.'

:rolleyes:

S2909, Kleintjuh85, Adje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    @LisbethSalander .... hij GEEFT het nog af, bij werd mijn Bloomon pakket gewoon vanuit een rijdende, tuterende auto gemikt :|:roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

Beausecret en Ysabella vinden dit leuk.
  18. LisbethSalander

1 dec 2015
    2.839
    5.571
    113
    :roflmao::roflmao: Oh wat erg! Die is aan het solliciteren voor pakjespiet denk ik.

19. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.363
    10.316
    113
    Wat irritant! Kun je niet je bestelling volgen bij de winkel waar je het hebt gekocht?

20. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.309
    36.175
    113
    Mijn zoon heeft zich stierlijk verveeld op de basisschool, nu zit hij in 1 vwo en tijd om te vervelen is er niet meer hoor. Hij doet het nog steeds heel goed (gemiddelde 8,9, 10), maar het is heel veel. Denk ook dat dat wel meevalt dus.

Deel Deze Pagina