Nou te veel om te herhalen, maar dat gehakketak tegen elkaar. Als je visite laat komen met kerst dan ben je zo ongeveer een moordenaar. Maar als je je huis niet stamvol laad dan ben je een dom schaap dat zelf niet nadenkt.
Altijd heerlijk die ongezouten anonieme meningen die ze spuien op internet. Als je je aan de regels houdt is het niet goed.
Terwijl je binnen de regels best mensen kan vragen, maar dan ben je volgens anderen weer een egoïst en bewust uit op mensen ziek maken.
Jullie mogen toch mensen ontvangen? Als je doet wat mag is het toch prima? Is dat dan persoonlijk richting u of onder een artikel?
dat kan best idd, zonder risico te lopen. Er mogen nog steeds twee volwassen mensen langs komen. Zo lekker makkelijk voor ze om anoniem een ander egoïst te noemen.
En ik verwacht tegen de kerst een versoepeling waardoor er meer mogen (om vervolgens in januari weer strenger te worden omdat besmettingen oplopen)
Ja, dat verwacht ik ook een beetje, ik denk dat de maatregelen daarom de laatste keer aangescherpt zijn, terwijl het al langzaam de goede kant opging, om te kunnen zorgen dat dingen met kerst tijdelijk wat soepeler kunnen. Is ook niet onbelangrijk voor veel mensen, juist met kerst is de eenzaamheid soms heel groot.
Nou dat zou dan toch wel dom zijn. Met de huidige regels mag je 2 mensen vragen, dus is het voor eenzame mensen ook mogelijk om ergens aan te sluiten.
Ja inderdaad. Na die twee weken zouden die maatregelen weer terug gaan naar wat daarvoor geldig was (3) Maar dat horen we vast morgen
mijn dochter zou ook prima naar school kunnen in der eentje. 3minuten fietsen hooguit. Ze moet 1x oversteken op een heel rustig punt Verder is dit een kindvriendelijke wijk en houden alle automobilisten rekening met de schoolgaande kinderen. Ze fietst precies een route die alle kinderen gebruiken. Maar ik fiets altijd mee. Al fietst zij zo hard dat ze meestal al bijna op school is als we net overgestoken zijn
Ja dat snap ik dan wel. De wegen die mijn nichtje moet fietsen zijn best druk, veel verkeer, smalle wegen en geen fietspaden. Dat mag ze, maar 5 minuten alleen thuisblijven als moeder de hond uitlaat mag ze weer niet.
Dat ik een perfect passende broek, lang genoeg, bij de Hema heb gekocht. Wel denk ik dat de maten daar totaal niet kloppen. Heb normaal 26/34 of 27/34 nu een standaard maat 36 en hij zit gewoon strak en is dus zo lang. Ik vrees wel dat deze maatvoering veel vrouwen niet blij maakt. Maar ik ben blij dat 1x geen dure merk broek hoef te kopen !
Heb ook een broek bij de Hema gekocht, maat 42, heb normaal maat 38. Valt inderdaad klein uit maar zit heerlijk. Ik koop ook wel eens wat bij zo’n Chinese webshop en heb daar wel eens XXL nodig gehad.
Je mag 2 of waarschijnlijk 3 mensen uitnodigen maar dat is dan toch nog steeds volgens de regels van de 1.5 meter. Zo zit je niet aan de eettafel, en heel eerlijk ook niet bij ons in de woonkamer. Kan ze wel aan de eettafel zetten en zelf op de bank. We nodigen dus niemand uit en gaan nergens naar toe. Je kan toch ook niet zeggen dat 1 bij die en dat 2 bij en ander. Gaat iedereen dan netjes 1.5 m houden in huis?